XXL Nutrition

Bij werkingen ECA stacks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken een jongen die door een ECA-stack geschorst is op zijn werk. Hij liep opgefokt rond en als iemand iets verkeerds zegt dan kan hij zich niet inhouden. De meeste mensen waren gewoon bang voor hem ook omdat hij 1.98 cm en 124 kilo weegt. Normaal blowt hij om normaal te functioneren. Hij is erg agressief.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Dutchgirl
Ik ken een jongen die door een ECA-stack geschorst is op zijn werk. Hij liep opgefokt rond en als iemand iets verkeerds zegt dan kan hij zich niet inhouden. De meeste mensen waren gewoon bang voor hem ook omdat hij 1.98 cm en 124 kilo weegt. Normaal blowt hij om normaal te functioneren. Hij is erg agressief.

zal ook grotendeels liggen aan zn dieet. als hij bijv. een koolhydraat dieet volgde is dat dubbelop.
en dan nog eens niet blowen als ik t goed begrijp uit het feit dat hij normaal blowt.
ken er ook een paar die functioneren ook bijn alleen met thc. zo houden ze zich rustig omdat ze ook zo opgefokt zijn van zichzelf.

ps, Shadum neem maar van mij aan dat als je omgeving zegt dat je druk bent, dan ben je dat ook:)
 
Back
Naar boven