XXL Nutrition

Bij werkingen ECA stacks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shadum

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
704
Waardering
0
Ik ben nu zelf aan de laatste maand(en) (?) van een zeer intensieve cut fase. Daartoe heb ik vandaag voor het eerst sinds maanden toch weer een capsule Stack2 van M2U genomen. Dat is nu zo'n uur geleden en ik heb zoals ik al eerder heb gehad een aantal heel nare bijwerkingen ; ik ben misselijk en ik kan niet stoppen met (licht) trillen. Nou heb ik begrepen dat dit ook een kwestie van gewenning is dus vraag ik me af moet ik toch even doorzetten de komende dagen met stack 2 of de eca stacks maar gewoon de prullemand in gooien.
 
Is normaal bij sommige neem je je capsules wel met voeding in ?
 
NEEEEEEEE NIX GEWENNIG... dat betekent dat je lichaam niet tege dat spul kan wat erin zit (euphedrine nog wat)

dus onmiddelijk stoppe daarmee is mijn advies want als je doorgaat wordt het alleen maar erger.
 
naar t schijnt is er met de meeste stackers gerotzooid.
veel te veel van dat euphedrine. Ik heb zelf de stack2 van mdoubleyou en daar schijnt niet mee geknoeid te zijn. maar idd stoppen met dat spul. je lichaam zegt genoeg
 
Originally posted by bodybuilder0102
NEEEEEEEE NIX GEWENNIG... dat betekent dat je lichaam niet tege dat spul kan wat erin zit (euphedrine nog wat)

dus onmiddelijk stoppe daarmee is mijn advies want als je doorgaat wordt het alleen maar erger.

Jij beweer dus na 4 tot 5 dagen gebruik geen gewening krijgt ?

Houd het gewoon bij 1 stack in de ochtend met je voeding.
 
Originally posted by Zwier


Houd het gewoon bij 1 stack in de ochtend met je voeding.

Hier zit een deel van het probleem denk ik ; mijn ontbijt, mijn 10 uurtje en mijn 3 uurtje bestaat uit 2 glazen melk.
 
Op de website van MDoubleU staat dat als je misselijk wordt van StackII, je het waarschijnlijk op de nuchtere maag inneemt... klopt dit?

Zo ja, dan moet je er voortaan wat KH bij eten. (zoals Zwier al zei)

Quote @ http://www.mdoubleyou.com/NL/index.html

Ik ben een beetje misselijk geworden na het innemen van Stack II, hoe kan dat?
Waarschijnlijk heb je Stack II op een lege maag ingenomen. De kruiden in dit product kunnen bij sommige mensen op een lege maag verkeerd vallen. Daarom is het belangrijk dat je Stack II altijd met koolhydraten inneemt: een stuk fruit, een broodje, of iets dergelijks zorgt voor een goede, probleemloze opname van alle ingrediënten uit Stack II.
 
Hmmm inderdaad er zitten op het moment in mijn ontbijt vrijwel geen koolhydraten
 
Originally posted by CrocoDillon
Op de website van MDoubleU staat dat als je misselijk wordt van StackII, je het waarschijnlijk op de nuchtere maag inneemt... klopt dit?

Zo ja, dan moet je er voortaan wat KH bij eten. (zoals Zwier al zei)

Quote @ http://www.mdoubleyou.com/NL/index.html

Ik ben een beetje misselijk geworden na het innemen van Stack II, hoe kan dat?
Waarschijnlijk heb je Stack II op een lege maag ingenomen. De kruiden in dit product kunnen bij sommige mensen op een lege maag verkeerd vallen. Daarom is het belangrijk dat je Stack II altijd met koolhydraten inneemt: een stuk fruit, een broodje, of iets dergelijks zorgt voor een goede, probleemloze opname van alle ingrediënten uit Stack II.

heb ik (nog) geen last van. Daarentegen bestaat mijn ontbijt ook uit genoeg koolhydraten.
 
Originally posted by dandyman


heb ik (nog) geen last van. Daarentegen bestaat mijn ontbijt ook uit genoeg koolhydraten.

Achteraf gewoon stom .... ik ben gewend om grote hoeveelheden tabletten op een nuchtere maag te nemen .... met uitzondering van sommigen ..... deze dingen zijn nu dus ook in de uitzondering groep !:rolleyes:
 
Je hebt geen last van bijwerkingen meer?

In je ontbijt zou ik wel KH doen, liever wat minder KH later op de dag... in de zin van ontbijt als een koning enz... Je zit al de hele nacht zonder KH.
 
Ik wordt geacht mee te eten met het avond eten, daar reserveer ik dus 250 kcal voor. De rest van de maaltijden moeten allemaal eiwit rijk zijn (probeer momenteel op een niet trainings dag 1500 Kcal te eten) dat betekent ook dat zet vet en koolhydraat arm moeten zijn ...... ik zal wat moeten gaan schuiven .... maar ik weet nog niet hoe, zit te denken alle koolhydraad gerechten te laten staan bij het avondeten.
 
Originally posted by Shadum
Ik wordt geacht mee te eten met het avond eten, daar reserveer ik dus 250 kcal voor. De rest van de maaltijden moeten allemaal eiwit rijk zijn (probeer momenteel op een niet trainings dag 1500 Kcal te eten) dat betekent ook dat zet vet en koolhydraat arm moeten zijn ...... ik zal wat moeten gaan schuiven .... maar ik weet nog niet hoe, zit te denken alle koolhydraad gerechten te laten staan bij het avondeten.

neem dan van te voren wat eiwitten tot je , zonder dat iemand dat merkt. en dan eet je gewoon minder bij t avondten.
ik heb mazzel dat ik nooit mee hoef te eten. en als mn ma kookt dan kookt ze naar mijn wensen. heb t wat da betreft goed getroffen.
 
Goed even tegen m'n dieet gezondigd; een bord griesmeelpap voor de capsule eca ....... behalve een enorm schuld gevoel (*not*) had ik nu geen bijwerkingen. En de komende maanden kook ik het avondmaal heb ik beloofd wordt iedereen thuis beter van :)
 
vaag dat je van die Stack 2 zo`n last hebt. ZE hebben vorig jaar de dosering naar een derde gebracht.
Van die oude versie nam ik 10 tabs per dag.(zat dus drie keer zoveel in als die je nu hebt)
 
M'n bijwerking is meestal wat trillen
en een opgefokt gevoel.

Neem inderdaad wel wat eten bij die dingen.
Ciao
 
De variant die ik heb is de volgende

per 3 capsules:

Guarana 1000 mg
Ma Huang 500 mg
White Willow bark 200 mg
Chromium picolinaat 200 mg

Ik wordt in het algemeen trillerig als mijn adrenaline oploopt. Is verder niet ernstig het staat allen stom, en daardoor voel ik me dan ook heel ongemakkelijk.
 
Snap wat je bedoelt. Kan er irritant zijn :D

Ik gebruik nu Unidyne van Universal
werkt bij mij ook wel erg lekker.

per 2 capsules:

335mg muahang (=20mg efedra)
90mg citrus aurantium (=5mg synefrine)
900mg guarana (=200mg caffeine)

verder nog wat andere stofjes.
 
Originally posted by Shadum


Ik wordt in het algemeen trillerig als mijn adrenaline oploopt. Is verder niet ernstig het staat allen stom, en daardoor voel ik me dan ook heel ongemakkelijk.

ben je dan al druk van jezelf?
schijnt namelijk ook van invloed te zijn op je reactie op deze middelen.
 
Originally posted by dandyman


ben je dan al druk van jezelf?
schijnt namelijk ook van invloed te zijn op je reactie op deze middelen.

Dat is een moeilijke ; ik zelf vind van niet ...... mijn omgeving vind van wel
 
Back
Naar boven