Fitness Seller

Stelling bijkomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

umeyr

Novice
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
47kg
ben 16 jaar weeg 48kg
1,67m eet momenteel heel ongezond,weinig
wie kan mij helpen met een eedschema
 
wie kan mij helpen met een eedschema

niemand gaat je kunnen helpen aan een eetschema , dat is namelijk geheel persoonlijk en voor iedereen anders .
wat voor mij werkt kan voor jouw niet werken .

wel zouden we je op weg kunnen helpen met wat vragen / keuzes
 
Vertel iets meer over hoe jouw eetpatroon er nu uitziet. En natuurlijk hoeveel je beweegt / traint... Zonder verdere informatie kunnen we je niet gericht advies geven. Ik help je graag, maar dan moet je iets meer vertellen haha! :)
 
ben 16 jaar weeg 48kg
1,67m eet momenteel heel ongezond,weinig
wie kan mij helpen met een eedschema
tsja, als je echt weinig eten kan je al beginnen met simpelweg meer te eten...
Als je er voor zorgt dat de dingen die je meer gaat eten een deel eiwitten, trage koolhydraten, vitamines, vezels enz bevatten kom je al een heel eind. Ik denk niet dat op die leeftijd voor niet topsporters een voedingsschema wenselijk is
 
Post eens wat je nu eet. :)

Wat maakt t moeilijk om meer te eten als je al weet dat je weinig eet?
Gewoon een paar boterhammen met pindakaas erbij en je komt al aardig verder.
 
ben 16 jaar weeg 48kg
1,67m eet momenteel heel ongezond,weinig
wie kan mij helpen met een eedschema
Ik heb ooit de eed afgelegd, maar daar hoef je niet echt een schema voor te volgen. Alleen dit onthouden: "Zo waarlijk helpe mij God almachtig".
 
Oke even serieus. Op jouw leeftijd is het echt gewoon een kwestie van meer eten. Ik neem aan dat je thuis woont. Eet een normaal ontbijt, avondeten met je ouders mee (schep 2x op) en voldoende lunch meenemen naar school. Weest niet bang om wat tussendoortjes te pakken.
 
Zelf begonnen op 50 kg, doorgebulkt naar 76 KG (met cuts tussendoor), nu weer gecut naar 71.
Ik ben 2 jaar geleden ofzo 13KG in een maand aangekomen door het volgende dieet (mind you: Ik snapte geen ene hol van voeding)
07:00 Serious mass shake (600 kcal)
12:00 Pistolet met eiersalade (300 -/+ kcal)
13:00 Dominos pizza (ja ik heb een maand lang elke dag dominos pizza gegeten omdat dit echt hele makkelijke kcal waren) -/+ 1000 kcal
14:00 8 volkoren boterhammen met pindakaas soms afgewisseld met nutella (geen idee hoeveel kcal dit altijd was, maar genoeg, denk 1000 kcal)
17:30 Chicken tonight (kip + rijst, nooit afgewogen lekker slim, geen idee hoeveel kcal denk 750)
19:00 Halve kilo kwark (milde kwark van Campina gewoon omdat die kneiter lekker is 365 kcal)
21:00 Serious mass shake (600 kcal)
Nu raad ik dit niet aan want ik heb echt dagen gehad dat ik bijna moest kotsen in m'n nest. Maar het werkte wel!
Mijn punt is, reken je onderhoudsbehoefte uit (genoeg websites die je hier voor hebt)
Hier kan je 300-500 kcal boven zitten (als je niet vettiger wilt worden) of je kan net zoals ik 500-1000 kcal er boven zitten om snel aan te komen.
Houd je voeding ook bij met een app zoals MyFitnessPal, dit helpt echt enorm.
Eten zoals pindakaas, rijst, pasta, chocomel tikt aan.
Probeer je lichaamsgewicht x1,8 te behalen als het gaat om je eiwitten per dag.
Ik ben geen zieke bodybuilder zoals andere op dit forum, maar dit werkte voor mij. Maar elk lichaam is anders, dus dit kan ook gewoon totaal niet voor jou werken.
 
De titel heet "bijkomen", niet "fatsoenlijke spiermassa opbouwen".
De oplossing voor weinig eten is meer eten.
Eet schema gaat sowieso niemand voor hem schrijven, wat ook niemand moet doen. Daar moet hij zelf zijn research naar doen.
 
De titel heet "bijkomen", niet "fatsoenlijke spiermassa opbouwen".
De oplossing voor weinig eten is meer eten.
Eet schema gaat sowieso niemand voor hem schrijven, wat ook niemand moet doen. Daar moet hij zelf zijn research naar doen.
Je snapt het niet echt denk ik
 
De titel heet "bijkomen", niet "fatsoenlijke spiermassa opbouwen".
De oplossing voor weinig eten is meer eten.
Eet schema gaat sowieso niemand voor hem schrijven, wat ook niemand moet doen. Daar moet hij zelf zijn research naar doen.
De titel is niet: hoe word ik een ongezond vet varken
 
Back
Naar boven