AndroidHealthClinic

Bijkomen??

Bezoekers in dit topic

bereke206

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
59
Waardering
0
Ik speel zelf voetbal en bij mij is er iemand in de ploeg die het absoluut niet wil bijkomen. Hij is het typische mager, pezig ventje. Als ie wil kan ie zelfs meespelen in een film voor concentratiekampen, vind ik. Die eet gewoon bijna alle dagen friet, kebab of pizza. En cola bij de vleet. Nog maar te zwijgen over 't bier dat ie verzet. Hij traint wel niet in de fitness en is dat ook niet van plan. Maar hij zou toch mogen bijkomen. Wat kan ik hem aanraden? Hij traint wel wekelijks 2x voor de voetbal en speelt meestal 2 wedstrijden. Wat kan ik hem aanraden?

Hij is 20jaar. Is 1m79 en weegt 62kg. Z'n vetpercentage weet ik niet, maar ik denk dat het onder nul zit.;)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want hij heeft een verdomd goede techniek, maar kan geen één duel winnen.
 
een schouder duw en hij breekt in 2en :D
Zeg hem dat ie die snacks achter wege moet laten en ieder dag een brood op moet eten en 2 liter melk.
Dan groeit hij wel.
 
Wil hij zelf niet bijkomen of probeert hij het en lukt het niet? Dat kan ik hier namelijk niet helemaal uit opmaken. Als het het eerste is, kun je hem wel helpen, maar al hij het zelf al niet wil.

Als hij wil aankomen, en het lukt met zijn huidige hoeveelheid voeding niet, zit er weinig anders op dan meer te eten, wat gezonder zou ook niet verkeerd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hij met zoveel ongezonde troep en suikers niet aankomt, zeker als hij het zowat dagelijks eet. Hij moet wel een monster stofwisseling hebben...
 
meer eten. (en/of zijn hypofyse / schildklier hormoonhuishouding laten checken)

Laat hem eens een dag (liever 3 zelfs) exact opschrijven wat hij eet. Ik heb wel meer mensen gehoord die "erg veel eten" en toch onder de 2500 Cal uitkwamen.
 
ha, nog eentje die denkt dat ie nooit kans maakt op een bierbuikje en zodoende à volenté eet/drinkt. Tot ie opeens gaat merken dat ie vet krijgt, you'll see ^^ :d , ik ken er zo nog wat. Hoe langer ie gaat wachten met normaal te eten, hoe moeilijker het zal zijn.
 
Back
Naar boven