XXL Nutrition

Shocking News Bijlmerplein terras dag1 dode 1 zwaargewonde (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UPDATE!

Gister is er een nieuwsbrief verspreidt aan de winkeliers van de Amsterdamse Poort. Hieruit blijkt dat het slachtoffer, eigenaar van Cafe Brandhoek, NIET is overleden. wel ligt ie nog in het ziekenhuid met zware verwonding. Hij verkeert momenteel buiten levens gevaar. Hij zou door een kogel in zn nek geschoten zijn.
 
In welke winkel werk je Bobby?
 
UPDATE!

Gister is er een nieuwsbrief verspreidt aan de winkeliers van de Amsterdamse Poort. Hieruit blijkt dat het slachtoffer, eigenaar van Cafe Brandhoek, NIET is overleden. wel ligt ie nog in het ziekenhuid met zware verwonding. Hij verkeert momenteel buiten levens gevaar. Hij zou door een kogel in zn nek geschoten zijn.

Gelukkig dat die papi nog leeft, geen enkele G gunt een andere papi de dood. Soms moet er gewoon geshoetoe worden, reality checking bang bang je weet toch
 
Update;
Het woord op de straat gaat dat (zoals mssn bekend) de eigenaar van het caf'e niet geheel een schone lei heeft. Hij zou betrokken zijn bij drugs deals etc. De dader zou een Dominicaan zijn midden dertig. Waarschijnlijk is de ruzie uitgelokt om de eigenaar naar buiten te lokken om hem daar te liquideren.
 
Update2;
het slachtoffer schijnt alsnog overleden te zijn vandaag
 
Update;
Het woord op de straat gaat dat (zoals mssn bekend) de eigenaar van het caf'e niet geheel een schone lei heeft. Hij zou betrokken zijn bij drugs deals etc. De dader zou een Dominicaan zijn midden dertig. Waarschijnlijk is de ruzie uitgelokt om de eigenaar naar buiten te lokken om hem daar te liquideren.

Lekker professioneel aangepakt dan....
 
wat is het nou?! leeft die of is die dood!?

blijft wel sad...
 
wat is het nou?! leeft die of is die dood!?

blijft wel sad...

Ja ik weet het niet 100% zeker aangezien dit incident volgens mij express angstvallig uut de media wordt gehouden.
Maar wat ik hoorde van mense uit de buurt, is ie overleden gisteravond.
 
Ja ik weet het niet 100% zeker aangezien dit incident volgens mij express angstvallig uut de media wordt gehouden.
Maar wat ik hoorde van mense uit de buurt, is ie overleden gisteravond.
Hopen dat je het mis hebt...
 
Back
Naar boven