Fitness Seller

Shocking News Bijlmerplein terras dag1 dode 1 zwaargewonde

Bezoekers in dit topic

Sorry maar ik vind het respectloos om zo een foto te maken van iemand die net is neergeschoten om het vervolgens op het internet te plempen.
 
bijlmer doodslag mattie
 
Sorry maar ik vind het respectloos om zo een foto te maken van iemand die net is neergeschoten om het vervolgens op het internet te plempen.
ja. dont blame the messenger
 
damn. twee weken geleden ookal bij mij in de straat(wibaut)
 
*iets met het land uit roepen doet*
 
Ik zal maar niet teveel in detail treden. Zo vrij van mening zijn wordt tegenwoordig niet meer getolereerd.
 
Ik zal maar niet teveel in detail treden. Zo vrij van mening zijn wordt tegenwoordig niet meer getolereerd.

Werd het al niet. Iets met Theo ;)

Snap alleen niet waarom er shocking news bij staat.
Is tegenwoordig toch gewoon normaal in dit land
 
Werd het al niet. Iets met Theo ;)

Snap alleen niet waarom er shocking news bij staat.
Is tegenwoordig toch gewoon normaal in dit land

ls jij dit normaal vindt, moet je toch eens kritisch naar je zelf gaan kijken denk ik.
 
Die rapper, wat een randdebiel !
Oo en het filmpje ook gezien op 24/7...

Hij lag in een plas bloed zichzelf best k*t te voelen...
 
Die rapper, wat een randdebiel !
Oo en het filmpje ook gezien op 24/7...

Hij lag in een plas bloed zichzelf best k*t te voelen...

nee hoor, hij lag te janken als een kleine bitch terwijl het achteraf een schampschot bleek te zijn.
 
Werd het 1,5 jaar daarvoor al niet. Iets met Pim..

Pim is niet gepakt voor zijn mening. Pim is gewoon gewoon neergemaaid door de overheid.

ls jij dit normaal vindt, moet je toch eens kritisch naar je zelf gaan kijken denk ik.

:rolleyes: :tomato: ;) Lees mijn commentaar nog eens op een sarcastische manier, stuk zuurstofgebrek ;)
 
Pim is niet gepakt voor zijn mening. Pim is gewoon gewoon neergemaaid door de overheid.



:rolleyes: :tomato: ;) Lees mijn commentaar nog eens op een sarcastische manier, stuk zuurstofgebrek ;)

die papi begrijpt er nix van g
 
Pim is niet gepakt voor zijn mening. Pim is gewoon gewoon neergemaaid door de overheid.



:rolleyes: :tomato: ;) Lees mijn commentaar nog eens op een sarcastische manier, stuk zuurstofgebrek ;)
Oke stuk nageboorte.
 
Back
Naar boven