AndroidHealthClinic

bijna 18 kilo afgevallen

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 4K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heej zal mij even voorstelle.. ik ben jessie, 15 jaar en nu 1 jaar bezig met fitnes.. mijn doel was vooral afvallen en gewoon wat strakker worde, ik ben 1m55 en woog eerst 57kilo :eek: nu 39 :p mijn broer doet aan bodybuilding en zit ook op dit forum. wou eerst afvallen door veel fietsen en loopband maar toen zei hij dat dat ook goed gat door met gewichten te traine.. en het is nog leuker ook want loopband is zo saai! ik train 2 keer per week... eten let ik ook op, op advies van mijn broer. veel eiwitten, weinig suiker. dus geen snoep en chips meer haha :mad: hoop dat jullie mijn voorruitgang goed vinde.. groetjes jes
 
vooruitgang is heel goed!:)
 
Omnomnom:) Heb je gelijk je haar maar even gekleurd? Hoe oud was je op die 1e foto?
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Goed bezig geweest meid!
 
lekkähhhh...


Problem?
 
Geloof er helemaal niks van. Eerst je face afkladden op foto, maar wel een face als profielfoto?

Nog steeds te veel tiet voor 18 kilo afgevallen en 39kg voor iemand van 1.55m ziet eruit als anorexia, want mijn vrouwtje is 1,55m en die ziet er hetzelfde uit als je rechterplaatje en die weegt zeker geen 39kg.
 
hoi sissy :D lol, waarom je k*ttekop weggekrast maar nog steeds te zien in het klein op je ava ?
 
gooide jij die kaars?

ik vind dit btw ook geen 39kg, eerder richting 50
 
goed hoor, ziet er idd niet uit als 39KG maar komt waarschijnlijk omdat je je lengte niet kan inschatten op de foto.
flinke vooruitgang!
 
je broer zit op dbb? ... had hij je wel ff kunnen waarschuwen dan.
 
Heel netjes! veel strakker!
 
Ze is 15, en 1,55. 39 kilo is wel erg weinig maar wel mogelijk.
 
als jij dit echt bent, heb je echt een top prestatie geleverd, nu lekker bouwen!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5lta4k.jpg


DBB detective
 
Zei ik je...fake shit allemaal
 
We weten nu dat ze fake is. Maar wie is het dan wel op die rechter foto? :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven