MuscleMeat

Bijna 18, welke politieke partij stemmen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo? Godwin?

En ook totaal niet relevant verder.

Door te stellen dat je niks bij zou dragen als burger door op een partij te stemmen die niks te zeggen gaat hebben is lekker relevant. Wat bijzonder arrogant.
 
Hallo? Godwin?

En ook totaal niet relevant verder.

Waarom zou je enkel mogen stemmen op een partij die al groot is? Mocht iedereenc zo denken dan zou er van NVA ook geen sprake zijn.
 
Door te stellen dat je niks bij zou dragen als burger door op een partij te stemmen die niks te zeggen gaat hebben is lekker relevant. Wat bijzonder arrogant.
Jij voelt het aan als arrogant terwijl het IMO gewoon realistisch denken is, die partij zal de kiesdrempel niet halen, wat wil zeggen dat je net zo goed blanco kan stemmen. Leg mij dan eens uit hoe dat een bijdrage is?

Waarom zou je enkel mogen stemmen op een partij die al groot is? Mocht iedereenc zo denken dan zou er van NVA ook geen sprake zijn.
Wie heeft het hier over 'mogen'? Je stemt op wat je wilt, het enige punt was dat mensen het horen te weten wanneer ze hun stem weggooien. N-VA is gegroeid door eigen inspanningen, dat kan pvda ook, maar dat is tot nu toe niet gebeurd.

Verder mag pvda wat mij betreft zeker naar de 5% kiesdrempel groeien hoor, maar ik zie het niet gebeuren. Misschien als kiezers massaal weglopen bij SPA...

Dus tuurlijk stem je wat je wil, maar er is niets mis met strategisch stemmen. ;)
 
ik doe al jaren hetzelfde

blanco
een echte wereld verbeteraar!

@ts

ff in lezen op internet over politieke standpunten (toekomst en verleden)
en bekijk waar je het meest mee eens bent...!
zeker discussie topics kunnen een verhelderend beeld geven, over het imago van sommige partyen (zie standpunt van big T)

en weet nie of jullie ook een kieswijzer hebben (enquette invullen en partyen rollen eruit)
Zou ik alleen wel doen voordat je weet wat welke party vind!! om zo objectief mogelijk de antwoorden in te vullen!

succes pik!
 
Back
Naar boven