MuscleMeat

Bijna 2 jaar progressie

Bezoekers in dit topic

LapidumSanctus

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Berichten
1.016
Waardering
66
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Hier ben ik weer,

Ik ben 19 jaar en ben nu bijna twee jaar aan het trainen, en zit aan het eind van mijn bulkperiode. Na de zomer wil ik met korte tussenpoze lang gaan cutten, om op een wat handiger vetpercentage uit te komen.

Ik dacht, laat ik origineel zijn en twee video's posten(en omdat het handiger is dan een boel plaatjes).
Ik heb een hoog vetpercentage, en dat weet ik, maar ik wilde deze keer gewoon eens stevig bulken en weer wat progressie boeken op mn lifts. Ik stond niet vooraan toen ze de genen uitdeelden, en sterker en groter worden is bij mij nooit makkelijk geweest.

http://www.youtube.com/watch?v=7viaC-dGbpY
front double, front lat spread, side chest, side triceps, back double, lat spread, MM's. Vanaf 3:15 benen.


http://www.youtube.com/watch?v=Lw-oHaR4_fE

Dit is een video van mijn armen, mijn slechtste lichaamsdeel. Ik moet hard werken voor elk beetje massa op mijn armen, en met korte biceps die ook nog eens geen piek hebben is dat moeilijk. Eigenlijk moet ik het vooral van mijn triceps hebben, die ook niet geweldig is, maar makkelijker vooruitgaat dan mijn biceps.

In de bijlagen zit wat vooruitgang in mijn armen en een plaatje van voor ik begon met trainen. Hoewel mn progressie vind ik zelf niet bijzonder is, is het toch fijn om te zien dat er in ieder geval toch wat veranderd is.

En ja, ik ga dus cutten.:D Ik zal daar om de zoveel tijd wat van laten zien, dat lijkt me leuk om te doen.

transformatie2jaar.jpg
 
ik heb me echt kapot gelachen om je eerste filmpje.

de tekst heb ik overigens niet gelezen.
 
ik heb me echt kapot gelachen om je eerste filmpje.

de tekst heb ik overigens niet gelezen.


:D:oik dacht al dat je dat zou zeggen. Ik wilde onherkenbaar blijven, maar het ziet er nogal vreemd uit haha.

Maar het is eigenlijk wel ter kritiek bedoeld:p
 
ik heb het gelezen, en je stats zijn best goed!

verder groeit niemand gemakkelijk, het is een hoop eten trainen en slapen, dedikeeeesjon moet je hebben. maar dat heb je volgens mij wel, succes met cutten!
 
Sterke bulk man! Ben benieuwd hoe je er achter het cutten eruitziet. De video's zijn ook wel goed gedaan :p.
 
Back
Naar boven