MuscleMeat

Bijna derde week van eerste Test cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kenny27

Novice
Lid geworden
17 jul 2019
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
26%
Ik zit nu op dag 13 van mijn eerste Test E kuur waarbij ik elke zondag 250 mg in mijn been zet. Gisteren had ik na mijn avondeten lichte duizeligheid en hoofdpijn, soort drukkend gevoel die tot diep in de nacht aanwezig bleef. Ik vroeg me af ofdit het gevolg is van het uitwerken van de esther na 4/5 dagen, waardoor ik een terugval krijg in mijn bloedwaardes die hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben. Dit drukkend gevoel heb ik nog een paar keer gehad na het sporten.


Kan ik beter vanaf morgen 175mg zetten en elke donderdag ook 175 mg zodat ik mijn waardes stabiel kan houden, of denken jullie dat het er niets mee te maken heeft?


Het probleem is dat ik niet zeker weet of de spanningshoofdpijn komt door de airco die constant op mijn werk op mijn hoofd is gericht of door de fasting die ik doe.


Ik dacht dat mijn doses redelijk laag was om bijwerkingen te verminderen of voorkomen, dus vroeg me af of er iemand is die wat meer weet hierover, want ik lees ook dingen over hematocriet en maak ik me wat meer zorgen
 
Slecht plan op dit vetpercentage te kuren, hier ga je spijt van krijgen.
Het zal niet door de Esther komen vermoed ik, ik zette zelf test-e maar 1xpw ook tijdens cruise en heb er nooit last van gehad.
Het kan wel te maken hebben met allerlei Veranderde waardes door je kuur.
Of mss ben je aan het overdrijven met trainen, of mss toch de airco? Het kan echt zoveel zijn.
 
Minimale dosis 500 Mg test per week aanhouden.

B8000512-CBA7-4E15-8608-D39B9E7C4432.png
 
Ik zit nu op dag 13 van mijn eerste Test E kuur waarbij ik elke zondag 250 mg in mijn been zet. Gisteren had ik na mijn avondeten lichte duizeligheid en hoofdpijn, soort drukkend gevoel die tot diep in de nacht aanwezig bleef. Ik vroeg me af ofdit het gevolg is van het uitwerken van de esther na 4/5 dagen, waardoor ik een terugval krijg in mijn bloedwaardes die hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben. Dit drukkend gevoel heb ik nog een paar keer gehad na het sporten.


Kan ik beter vanaf morgen 175mg zetten en elke donderdag ook 175 mg zodat ik mijn waardes stabiel kan houden, of denken jullie dat het er niets mee te maken heeft?


Het probleem is dat ik niet zeker weet of de spanningshoofdpijn komt door de airco die constant op mijn werk op mijn hoofd is gericht of door de fasting die ik doe.


Ik dacht dat mijn doses redelijk laag was om bijwerkingen te verminderen of voorkomen, dus vroeg me af of er iemand is die wat meer weet hierover, want ik lees ook dingen over hematocriet en maak ik me wat meer zorgen
Met je testosteronkuur heeft het niets te maken. Terugval van waardes ???. Wanneer je twee-drie weken bezig bent zit je constant met hoge waardes als je test enanthaat zet door de opstapeling van testosteron.Vergeet niet dat je enanthaat gebruikt.
 
Minimale dosis 500 Mg test per week aanhouden.


Onzin, ooit eens iemand begeleid op 250mg per week en 375mg, beiden zeer goede progressie gemaakt.

Ik zit nu op dag 13 van mijn eerste Test E kuur waarbij ik elke zondag 250 mg in mijn been zet. Gisteren had ik na mijn avondeten lichte duizeligheid en hoofdpijn, soort drukkend gevoel die tot diep in de nacht aanwezig bleef. Ik vroeg me af ofdit het gevolg is van het uitwerken van de esther na 4/5 dagen, waardoor ik een terugval krijg in mijn bloedwaardes die hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben. Dit drukkend gevoel heb ik nog een paar keer gehad na het sporten.


Kan ik beter vanaf morgen 175mg zetten en elke donderdag ook 175 mg zodat ik mijn waardes stabiel kan houden, of denken jullie dat het er niets mee te maken heeft?


Het probleem is dat ik niet zeker weet of de spanningshoofdpijn komt door de airco die constant op mijn werk op mijn hoofd is gericht of door de fasting die ik doe.


Ik dacht dat mijn doses redelijk laag was om bijwerkingen te verminderen of voorkomen, dus vroeg me af of er iemand is die wat meer weet hierover, want ik lees ook dingen over hematocriet en maak ik me wat meer zorgen


Je vetpercentage (26%) zit vrij hoog om te beginnen, je zou eerst kunnen afvallen, voor jou lengte en gewicht zit je momenteel op overgewicht. Wat ook weer zorgt voor een hogere bloeddruk, in combinatie van testosteron gebruik wordt dit nog wat extra versterkt.
 
Ja dus? Met 500 Mg hadden ze meer resultaat gehad.
 
amir1121 heeft daar toch een andere kijk op
Hey een vraagje, heb net een week winstrol 50mg +test e 250mg achter me en vandaag is dus dag 2 2e week, ben nu dus 9 dagen bezig.
Maar voel geen flikker.
Wanneer zou men eigenlijk iets moeten voelen/ zien?
 
Hey een vraagje, heb net een week winstrol 50mg +test e 250mg achter me en vandaag is dus dag 2 2e week, ben nu dus 9 dagen bezig.
Maar voel geen flikker.
Wanneer zou men eigenlijk iets moeten voelen/ zien?

ik merk kwa kracht amper iets van winny, merk het wel terug aan hardheid, maar jij staat hoog in vet dus zal je daar niet veel vam zien..
 
ik merk kwa kracht amper iets van winny, merk het wel terug aan hardheid, maar jij staat hoog in vet dus zal je daar niet veel vam zien..
Je bent al de 2e die zegt dat die niet sterker wordt van winny.
Terwijl het verschil tussen anavar-proviron en winstrol toch eigenlijk is dat winstrol je (meer) kracht geeft tegenover de hiervoor 2 genoemde aas?
 
Je bent al de 2e die zegt dat die niet sterker wordt van winny.
Terwijl het verschil tussen anavar-proviron en winstrol toch eigenlijk is dat winstrol je (meer) kracht geeft tegenover de hiervoor 2 genoemde aas?
Ik ken zelfs mensen die amper sterker worden van oxy
 
Je bent al de 2e die zegt dat die niet sterker wordt van winny.
Terwijl het verschil tussen anavar-proviron en winstrol toch eigenlijk is dat winstrol je (meer) kracht geeft tegenover de hiervoor 2 genoemde aas?

Persoonsafhankelijk.
 
Ik ken zelfs mensen die amper sterker worden van oxy

Jep, merk daar ook amper wat van. Ook niet van methyl tren of anavar. Wel van dboll.
 
Back
Naar boven