XXL Nutrition

bijna-dood ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zat eens op de bus en opeens kreeg er iemand een telefoontje van iemand dat er een bom zat op de bus en dat die ter ontploffing kwam als de bus minder als 60 km/h deed. Toen hebben we allerlei stunts moeten uithalen om niet onder de 60 te komen natuurlijk, politie had hele wegen afgezet, zodat we doorgaan hadden. Uiteindelijk is het toch nog goed afgelopen en heeft iemand de bom kunnen ontmantelen, maar was toch wel heftig
 
Ik zat eens op de bus en opeens kreeg er iemand een telefoontje van iemand dat er een bom zat op de bus en dat die ter ontploffing kwam als de bus minder als 60 km/h deed. Toen hebben we allerlei stunts moeten uithalen om niet onder de 60 te komen natuurlijk, politie had hele wegen afgezet, zodat we doorgaan hadden. Uiteindelijk is het toch nog goed afgelopen en heeft iemand de bom kunnen ontmantelen, maar was toch wel heftig

Niet zo veel films kijken hé, is dit echt waar? :p
 
Ooit met mijn fiets tegen een geparkeerde vrachtwagen gereden tegen redelijke snelheid (had hem niet gezien, don't ask :p). 2 grote kappen in mijn hoofd. Bij de grootste kon je volgens mijn pa mijn schedel zien, maar die was blijkbaar net niet geraakt, anders schedelbreuk.
Ik had een vrij zware schooltas op mijn rug. Na de aanrijding viel ik (uiteraard) van mijn fiets, maar de fiets bleef gewoon recht staan, zat helemaal in de truck gereden. Enige wat ik zelf voelde, was een doffe klap tegen mijn hoofd. Het regende, maar ik had het gevoel dat er meer "regen" van mijn hoofd kwam dan normaal kon zijn, dus ik voelde even en merkte toen dat mijn handen vol bloed hingen. Om terug recht te gaan staan, vond ik de kracht niet door die zware schooltas. Ik ben toen dan maar beginnen om hulp roepen. Ik moet ook enkele keren het bewustzijn verloren zijn, denk ik, want ik herinner het me maar in flarden.
Desondanks dat ik op de zijkant van een drukke steenweg lag waar constant auto's langs rijden, met een fiets naast mij die in de truck gedrukt zat, stopte er niemand. Na een tijd heb ik me met wat moeite van de schooltas ontdaan, en ben ik zelf richting het dichtsbijzijnde huis gekropen om daar aan te bellen. Gelukkig waren die mensen thuis, want als ik op die oprit terug buiten bewustzijn gegaan was, lag ik uit het zicht van de voorbijrijdende auto's.

Kon veel misgegaan zijn, maar ik ben er vanaf gekomen met een groot litteken op mijn hoofd en een weekje hersenschudding :)

Hoe komt het dat je die vrachtwagen niet zag?

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 14:07 ----------

Ik heb sowieso het spectaculairste verhaal, kan het hier alleen niet posten jammer genoeg om problemen te vermeiden :o

PM mag
 
Ik reed met de fiets op het fietspad, handen niet aan het stuur. Mijn ene voet gleed van mijn pedaal aangezien het geregend had. Ik val van mijn fiets met mijn hoofd op de baan, een aanrijdende auto kon mijn hoofd maar net ontwijken :o

maar goed dat je geen dikke kop hebt dan
 
had ruzie , jongen trekt mes en probeerde mij te steken maar kon nog ontwijken ben weg gereden op scooter
 
Tijdens men werk;
Ik moest toegang controle doen en auto's controleren/doorzoeken.
Komt er een arabier type aan die al zijn paspoort niet wou tonen bij het vragen. Ik roep men collega's op terwijl ik naar de achterkant van de auto ga. Net wanneer ik de koffer opentrek zie ik die arabier alles doen om in zijn handschoenenkastje 'iets' uit te halen. Ik behoorlijk in paniek en snel terug naar de bestuurders kant gerend, waar ik hem uit de auto sleurde en zijn rechterarm heb gebroken aangezien hij een pistool vast had.
Collega's sprongen er dan op, en ikzelf was behoorlijk in shock.. Stond helemaal te beven van de adrenaline.

Bij het verder doorzoeken van z'n auto, hebben we meerdere wapens gevonden + enorm veel drugs verborgen in de deuren.


Tijdens uitgaan werd me mattie's bedreigd door 2 imigranten met een mes. Ik zat net in de bosjes met een chick bezig toen ik men maten hun stemmen herkende. Ze waren helemaal in paniek één ervan zat zelfs te wenen en te smeken nzo.
Die bish zei dat ik de politie moest bellen, maar dat ging toch te laat zijn. Heb haar dan laten bellen terwijl ik de eerste beste stok nam en die zo goed hard en precies mogelijk richting die luls gooide. Zat er een meter naast maar was genoeg afleiding dat men vrienden konden weg lopen (doodlopende straat).
Die ene maat van me die zat te smeken, hebben we naar het ziekenhuis moeten doen omdat we bang waren dat hij ging flauwvallen van stress/adrenaline.

Hopelijk heb ik men rare shit wel gehad voor de rest van men leven..


Edit: Die arabier heeft me trouwens achteraf nog aangeklaagd voor overdreven geweld :)
 
Toen ik elf was, bezig met oversteken met mijn fiets in mijn handjes, opgeschept door een auto. Met mijn hoofd door de voorruit van de auto geramd en 36 meter verder eraf gevallen. Auto reed 120/130 waar je 70 mocht.

En ik had niks. :D
 
Ik zat eens op de bus en opeens kreeg er iemand een telefoontje van iemand dat er een bom zat op de bus en dat die ter ontploffing kwam als de bus minder als 60 km/h deed. Toen hebben we allerlei stunts moeten uithalen om niet onder de 60 te komen natuurlijk, politie had hele wegen afgezet, zodat we doorgaan hadden. Uiteindelijk is het toch nog goed afgelopen en heeft iemand de bom kunnen ontmantelen, maar was toch wel heftig

http://www.imdb.com/title/tt0111257/ kuch http://www.imdb.com/title/tt0111257/
 
Ik speelde als klein kind veel in de bouw. We klommen overal in waar het verboden was. Op een gegeven moment gingen we via de buitenkant van een huis via het kozijn naar het andere huis klimmen. Ik keek naar beneden en daar lag een blok gewapend beton met die ijzeren punten die eruit staken. Als ik zou vallen was het instant death. Had hier nooit over na gedacht hoe ernstig dit was, tot je ouder bent en denkt van. Wow dat had goed mis kunnen gaan.
 
2 keer aangereden met de scooter, allebei de keren helm helemaal verrot dus zonder helm had het niet zo goed afgelopen.

Al zovaak tijdens het surfen in hoge golven bijna verzopen, 1x zelfs bewusteloos geworden

Keer coma gezopen, als er geen ambulance was gekomen waarschijnlijk ook niet overleeft
 
ja een keer met de auto met 50km/uur recht tegen een boom aan. Ik reed trouwens niet hoor. Zag de boom vanaf 10 meter al voor me en dacht alleen **** hij komt steeds dichterbij. Ik kon elke meter gewoon tellen, leek wel slow motion. Bij de laatste meter dacht ik ok ik ga dood en toen bedacht ik me ook nog dat ik aan iemand nog iets had beloofd en niet meer kon na komen omdat ik dus op punt stond om dood te gaan. Uiteindelijk alleen een gebroken arm aan overgehouden.
 
Vliegtuig duik van paar seconden. Ik was al afscheid aan het nemen.
 
Commerciele vlucht?

Jup.

2006 van Koln naar Isla Magaritha (venuzuela)

Je weet echt niet wat je overkomt. Dan word je als MASSIVE bodybuilder toch heel erg klein ;)
 
Zomer in Noord-Irak

Ik was in Noord-Irak in de zomervakantie (daar kom ik vandaan), waar ik vandaag kom is het veeeel veiliger dan de rest van Irak, en het is veel moderner.

Dus het was die jaar verkiezingsjaar en mijn pa werkt in de politiek maar hij had in dat jaar een nieuwe partij opgericht die heel democratisch was en veel dingen toeliet (vrijheid). Zijn partij kreeg veel stemmen (25 van de 115 zetels) en tijdens de nacht van de uitslag begon de hel. 'De grote partij' die normaal gesproken elke jaar de verkiezingen ruim wint had dit jaar maar 58 zetels. Ze waren zeker niet tevreden en begonnen op kantoren te schieten waar partijleden van 'de nieuwe partij' zaten.

Ik was die nacht toevallig met mijn pa in zijn kantoor en hij had in die tijd extra bewaking (ong 15 beveiligers) en we hoorden na de uitslag gelijk schoten. De schoten hadden 2 redenen: Blijdschap omdat 'de grote partij' toch had gewonnen. En een beetje woede omdat ze minder stemmen dan normaal hadden. En de hel begon.

Ik keek vanuit de 3 verdieping hoge kantoor waar mn pa zat naar buiten, het leek wel nieuwjaar in Nederland, je zag overal lichtflitsen (van kogels) Ik had het nog gefilmd maar heb die video niet meer.. ik stond daar met mijn neef (chauffeur van mijn pa) en andere soldaten, ze herkende welke geluid van welke wapen was.

Toen reed er een pick-up voorbij met een man achterop met een ak-47, hij begon voor ons in de lucht te schieten. Dat was genoeg reden om de grote wapens uit de kelder te halen, een rpg, en twee bikesi (light machine gun) Mn pa wou naar huis , mijn moeder en broertjes waren alleen thuis en waren hoogstwaarschijnlijk bang. We hadden 4 auto's bij en gingen met open ramen en geladen geweren rustig richting huis. Onderweg kwamen we nog feestende mensen tegen en ook een paar die in de lucht schoten.

Er gebeurde uiteindelijk niks, maar er had maar 1 kogel hoeven te vallen en er zou een schietpartij zijn geweest.

Ik heb nog een verhaal waarbij ik die jaar nog bij mijn opa was (moederskant) hij is ook een politicus en werkt voor de 'grote partij' . Maar duurt te lang om uit leggen.
 
nee joh, vertel!
 
Not sure if sarcasm or enthousiasm? :p
 
Wat jammer dat je de video niet meer hebt...
 
Back
Naar boven