Fitness Seller

Bijna een jaar off geweest. Voorstellen?

Bezoekers in dit topic

Toerist

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
2
Hello guys,

Sinds oktober verleden jaar ben ik niet meer aan het lekkers geweest. Nu begint het toch echt hard te kriebelen, begin ook te veel massa te verliezen. :(

Heeft iemand een voorstel voor een mooie massa kuur van ongeveer 10 weken? Graag een mooi simpel kuurtje, niks te ingewikkeld.

Ik wil daarin:
- boldenone (deca doet het nooit goed bij mij)
- testosteron met verschillende esters ( ik wil halverwege overschakelen van enanthaat naar cypio of omgekeerd, weet niet precies welke je eerst moet nemen)
- kickstart met oxy of diana
- eventueel primo mag er ook bij

Ik wil daarin geen:
- GH
- Slin
- IGF

Alvast bedankt voor degenen die hier tijd willen insteken. Ik heb me zitten suf zoeken naar een log dat lijkt op mijn plannen, maar heb er geen gevonden.

Grtzzzzzzzz,
T

Yow toerist, allereerst waarom boldenone? De meesten vinden dit toch ook zo geen goeie massabouwer, idem primo... Je zal al min. 500-800 mg van deze 2 moeten pakken om een zichtbaar resultaat te zien. Eronder is het resultaat verwaarloosbaar

Waarom geen tren-test-winstrol? Deze combi slaat bij mij aan als geen ander.

Zou het als volgt doen:
W1-3: 40mg winstrol oral
w1-10: 400mg tren enanthate
w1-10: 1000mg test enanthate
w8-10: 40mg winstrol oral

ik vind je vraag maar raar. je weet wel welke middelen je wilt en hoe lang je wilt kuren, blijkbaar wil je van ons horen welke doseringen je moet gebruiken ofzo? laat dat nou net het laatste zijn waarin wij jou goed kunnen adviseren (is te persoons afhankelijk) en al helemaal zonder je kuur verleden.

dus wat wil je nou eigenlijk? :D

kom maar met een voorstel gozer.hoeveelheden etc.We hebben hier geen kookcursus met ingredienten om een lekker ommeletje samen te stellen.Je mag zelf je huiswerk doen

Yow toerist, allereerst waarom boldenone? De meesten vinden dit toch ook zo geen goeie massabouwer, idem primo... Je zal al min. 500-800 mg van deze 2 moeten pakken om een zichtbaar resultaat te zien. Eronder is het resultaat verwaarloosbaar

Waarom geen tren-test-winstrol? Deze combi slaat bij mij aan als geen ander.

Zou het als volgt doen:
W1-3: 40mg winstrol oral
w1-10: 1000mg test enanthate
w8-10: 40mg winstrol oral

Hey dude, long time no see!

Die trenbolone zou ik inderdaad misschien eens moeten proberen. Heb er tot dusver geen ervaring mee.
De winstrol ga ik voor passen, want het is niet echt de bedoeling om scherper te worden, ik wil vooral kiloos pakken.
Ik zou halverwege willen overschakelen tussen 2 soorten testosteron, maar ik weet niet precies welke ik eerst moet pakken; de enanthaat, cypionaat, of dat derde (kan op de naam niet komen)

Lijkt dit een goede stack?:

W1-5: 50mg dianabol oral
w1-5: 1000mg test enanthate
w6-10: 1000mg test cypionaat

ik vind je vraag maar raar. je weet wel welke middelen je wilt en hoe lang je wilt kuren, blijkbaar wil je van ons horen welke doseringen je moet gebruiken ofzo? laat dat nou net het laatste zijn waarin wij jou goed kunnen adviseren (is te persoons afhankelijk) en al helemaal zonder je kuur verleden.

dus wat wil je nou eigenlijk? :D

Klopt.
Ik wou eigenlijk vooral weten in weke volgorde ik de verschillende soorten testo best kan nemen.
En of primo een toegevoegde waarde zou geven.

Klopt.
Ik wou eigenlijk vooral weten in weke volgorde ik de verschillende soorten testo best kan nemen.
En of primo een toegevoegde waarde zou geven.

Zeg dat dan.. :rolleyes:

vind zelf dat cypie en E eigenlijk nix van elkaar verschillen.Je zou eventueel met sust starten,en dan switchen op test E.
Zou die Tren ff laten,voor een volgende keer.Beetje proviron erbij.
Dianabol als kickstartje .....perfect

nakuur

Plannen worden nog een half jaartje in de frigo gestoken wegens verbod van hogerhand :-(

haha! vrouwen......

Plannen worden nog een half jaartje in de frigo gestoken wegens verbod van hogerhand :-(

Jammer bro...je hebt dan wel een half jaar ervoor om een mooie kuur in elkaar te zetten:D
Zie ook de voordelen he;)

Lijkt dit een goede stack?:

W1-5: 50mg dianabol oral
w1-5: 1000mg test enanthate
w6-10: 1000mg test cypionaat

dat is fokking zwaar voor kuur na een jaar.
test op de helft en week 1-8 tren acetate zelfde resultaat, minder sides.
1000 test is bull, tenzij je 140kg bent.

De helft aan test minder icm de rest van de gegeven AS en een goed eet en trainschema kan je een heel eind op weg helpen :)

Back
Naar boven