Fitness Seller

Bijna flauw vallen dbol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AestheticFreak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2016
Berichten
688
Waardering
334
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
zoals de titel zegt...


Gister was ik van plan te starten met mn kuur, en nam 30mg dbol voor het trainen. Prima training gehad en wilde bij thuiskomst gaan prikken, echter liep dit even anders. Ik voelde me opeens heel vaag en raar, ik ben NIET flauw gevallen maar het zat er voor me gevoel wel aan te komen. Dit gevoel was ongeveer 3 uur na inname.

Gister dus even flink kut gevoeld, geslapen en vanochtend 10mg genomen om later de dag de overige 40mg (totaal 50 per dag) te nemen.

Nu wil ik net ontbijten met mn vriendin, en halverwegen mn ontbijt voelde ik me weer raar worden, dus eten weg gelegd en nu maar dit bericht aan het schrijven.


Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Iemand ervaring met dit gevoel?
Stoppen of doorgaan?
 
Heb je wel geaspireerd? Niet per ongeluk je hele dosis in een ader geramd?
 
van tbol meer als 30mg in een dosis voel ik me wel raar. kan het niet goed uitleggen, wat vaag en afwezig. lijkt alsof ik kan flauwvallen (maar dat gebeurt nooit)
 
Trium dbol orals man. Wilde na inname nog gaan prikken, maar twijfelde zwaaaaaar toen ik me zo raar begon te voelen.

Dit gevoel is dus van ORALS, niet van PRIKKEN
 
jjj7797 kan je wat meer omschrijven hoe je je voelde? Dan kan ik het vergelijken met mijn gevoel. Ben jij nog door gegaan met je tbol? Word het minder als je gewoon door gaat?
 
Omschrijf eens wat je precies voelde..

Met "raar" kunnen we niet zoveel.
 
Ja moeilijk maar ga het proberen.

Alles om me heen (visueel dus) werd een beetje vaag. Ik was me er bewust van dat ik niet helemaal lekker ging. Mn hartslag verhoorgde iets, maar dat kan komen omdat ik schrok en me druk maakte. Het gevoel s zelf een klein beetje euforisch (maar niet lekker). Ook had ik na een half uur een beetje zweterige handen (misschien niet door de dbol maar viel me op).

Zoiets dus, kan het niet echt duidelijk omschrijven...
 
Heb btw vaker dbol gehad voor de duidelijkheid guys
 
Ja moeilijk maar ga het proberen.

Alles om me heen (visueel dus) werd een beetje vaag. Ik was me er bewust van dat ik niet helemaal lekker ging. Mn hartslag verhoorgde iets, maar dat kan komen omdat ik schrok en me druk maakte. Het gevoel s zelf een klein beetje euforisch (maar niet lekker). Ook had ik na een half uur een beetje zweterige handen (misschien niet door de dbol maar viel me op).

Zoiets dus, kan het niet echt duidelijk omschrijven...

Lage bloedsuiker misschien?
 
Kan dbol daarvoor zorgen dan? Heb ooit iets gelezen dat dbol voor hypoglycemie kan zorgen. Iemand daar bekend mee? Mocht het idd mn lage bloedsuiker zijn, wat kan ik daartegen doen? Lijkt me niet dat ik elke dag dextro moet gaan vreten?
 
(Lichte) hyperventilatie? Nog andere symptomen?
 
Nee ademhaling was normaal
 
klink meer als een angstaanval dit.
 
2x achter elkaar? Heb t nu vannochtend weer gehad he
 
Nee niet echt. Eten gaat op dat moment trouwens ook niet! Smaak is anders en heb dan geen trek in eten. Als ik toch blijf eten, krijg ik het gevoel dat ik moet barfen haha. Klinkt allemaal heel zwak en triest dit, maar zo ben ik nooit. Heb ervaring met eerdere kuren dus piep niet zomaar. Hoop hier het antwoord te vinden.

Zeggen jullie stoppen of doorgaan? Of gewoon dbol eruit gooien en vanavond gewoon gaan prikken. Kan evt mn dbol gebruiken voor mn volgende blast gezien in wil gaan cruisen na deze blast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven