AndroidHealthClinic

Bijna out gaan

  • Topic starter Nystiq
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 3K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Nystiq

Novice
Lid geworden
1 sep 2017
Berichten
11
Waardering
0
Hallo mensen, ik ben nu 2 weken echt bezig met fitness. Ik train 5 dagen per week en in het weekend neem ik rust. Ik gebruik elke ochtend en na de training mammoth 2500 als aanvulling op mijn voeding. Op dit moment weeg ik 61kg, 168cm en ik ben 24 jaar oud. Ik gebruik voor elke training N.O. Explode 3.0 als pre-work out

Ik heb de laatste training van de week achter de rug, maar ik moest het vroegtijdig beeindigen, omdat ik tijdens een ab oefening opeens licht in mijn hoofd werd en het voelde alsof mijn keel dichtging dus ik kon heel moeilijk ademen. Het voelde echt alsof ik weg zou vallen dus ik liep snel naar de kleedkamer met mijn bewustzijn die ik nog had om een banaan te eten. Ik voel me iets beter maar ik ben wel heel erg geschrokken en bang dat dit weer gebeurd. Heeft iemand een verklaring?
 
Stoppen met die supplementen shit en normaal gaan eten? Sommigen kunnen er raar op reageren.
 
Stoppen met die supplementen shit en normaal gaan eten? Sommigen kunnen er raar op reageren.
Mammoth geen problemen mee gebruik ik nu al 2 weken. No Xplode nu 3e keer. Dus ik weet niet of t daardoor komt.
 
Mammoth geen problemen mee gebruik ik nu al 2 weken. No Xplode nu 3e keer. Dus ik weet niet of t daardoor komt.
Wil je het risico echt nemen? Vaak bouwt het zich op. Mijn vrouw kan rustig rauwe tomaten eten zonder iets te merken, tot op een gegeven moment die extreme allergische reactie komt.
 
Wil je het risico echt nemen? Vaak bouwt het zich op. Mijn vrouw kan rustig rauwe tomaten eten zonder iets te merken, tot op een gegeven moment die extreme allergische reactie komt.
Nee, je hebt helemaal gelijk. Voordat ik de pre-workout gebruikte gingen mijn trainingsdagen helemaal goed. Dus nu zit ik hier met een hele pot No Xplode. :p
 
Kan van veel factoren afhangen, zoals ademhaling, te weinig gegeten, bepaalde oefening (bent over rows) kunnen zorgen voor wat 'out' effecten.
 
Kan van veel factoren afhangen, zoals ademhaling, te weinig gegeten, bepaalde oefening (bent over rows) kunnen zorgen voor wat 'out' effecten.
Jazeker, maar door bijvoorbeeld de pre workout alvast weg te laten dan kun je in ieder geval vaststellen dat dat waarschijnlijk niet de oorzaak was als het weer gebeurd. Al zou ik een "dichtgeknepen keel" niet direct met out gaan door teveel inspanning in verband brengen, maar je weet nooit.
 
2 weken "echt " bezig, krap 60 kg en je nu al volproppen met supps
onder het motto " ik wil snel groot worden "
Je lichaam is niet gewend aan een supp "pre workout "

Eet eens een een pre workout meal , ik eet bijv als PWO , rijstewafels met pindakaas en banaan
 
2 weken "echt " bezig, krap 60 kg en je nu al volproppen met supps
onder het motto " ik wil snel groot worden "
Je lichaam is niet gewend aan een supp "pre workout "

Eet eens een een pre workout meal , ik eet bijv als PWO , rijstewafels met pindakaas en banaan
Ik begrijp dat ik wat te snel ga inderdaad. Moet het even iets rustiger aan doen en dit was voor mij wel een leermoment.
 
Ik denk dat het echt door de pre-workout komt, ik heb weer moeite met adem halen terwijl ik rustig op de bank zit te eten. Krijg het moeilijk door mijn keel. Dit voelt echt kut.

Edit: Ik heb dit als side effect gevonden:

6. Creatine also produces the following NO Xplode side effects: unwanted allergic reactions including swelling of the lips and tongue, heavy breathing, and an uncomfortable constriction of the throat.

Dit is precies wat ik heb.
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer gewoon lekker een (of twee:o) bakkies koffie voorafgaande de training:thumb:
 
Ik denk dat het echt door de pre-workout komt, ik heb weer moeite met adem halen terwijl ik rustig op de bank zit te eten. Krijg het moeilijk door mijn keel. Dit voelt echt kut.

Edit: Ik heb dit als side effect gevonden:

6. Creatine also produces the following NO Xplode side effects: unwanted allergic reactions including swelling of the lips and tongue, heavy breathing, and an uncomfortable constriction of the throat.

Dit is precies wat ik heb.
Gelijk kappen ermee en kijken of het dan betert, als het toch blijft aanhouden even langs een huisarts oid.
 
Hallo mensen, ik ben nu 2 weken echt bezig met fitness. Ik train 5 dagen per week en in het weekend neem ik rust. Ik gebruik elke ochtend en na de training mammoth 2500 als aanvulling op mijn voeding. Op dit moment weeg ik 61kg, 168cm en ik ben 24 jaar oud. Ik gebruik voor elke training N.O. Explode 3.0 als pre-work out

Ik heb de laatste training van de week achter de rug, maar ik moest het vroegtijdig beeindigen, omdat ik tijdens een ab oefening opeens licht in mijn hoofd werd en het voelde alsof mijn keel dichtging dus ik kon heel moeilijk ademen. Het voelde echt alsof ik weg zou vallen dus ik liep snel naar de kleedkamer met mijn bewustzijn die ik nog had om een banaan te eten. Ik voel me iets beter maar ik ben wel heel erg geschrokken en bang dat dit weer gebeurd. Heeft iemand een verklaring?
Zeker bij die rope crunches of zo lol??
 
Deze: abdominal crunch - Google zoeken:

Mijn hart klopt supersnel terwijl ik gewoon in bed lig.
Misschien maak je je zelf erg druk? Beetje hyperventilatie achtige klachten zouden het eventueel kunnen zijn. Maar het is ook vooral voor de zorgen die je je maakt wel aan te raden even een huisarts te bezoeken.
 
Overigens zou dat ook nog makkelijk kunnen van die pre-workout troep die je gebruikt.
 
Straks even naar het ziekenhuis. Hart gaat nogsteeds tekeer.
 
Je hebt een paniekaanval vriend.
Diep inademen en rustig uitblazen. Dat een tijdje herhalen.
 
Back
Naar boven