MuscleMeat

Bijna out gaan

Bezoekers in dit topic

Je hebt een paniekaanval vriend.
Diep inademen en rustig uitblazen. Dat een tijdje herhalen.
Dat wil ik niet zo 1 2 3 roepen via een internet forum. Wat is je rusthartslag dan?? Kun je even op nemen d.m.v. vinger aan de polsslagader,halsslagader en de timer functie op bijvoorbeeld je telefoon. Ik zou in TS zijn geval ook even langs een arts gaan voor de zekerheid.
 
Nou TS, laat maar weten wat het is geworden. Ik verwacht dat ze melden dat je gewoon rustig moet doen en kappen met al die supplementen. Gewoon normaal eten en trainen. Niet zo druk maken.
 
Stop met je pre-workout. En kijk hoe je je dan voelt. Sommige mensen kunnen er best wel heftig op reageren.
 
Nou TS, laat maar weten wat het is geworden. Ik verwacht dat ze melden dat je gewoon rustig moet doen en kappen met al die supplementen. Gewoon normaal eten en trainen. Niet zo druk maken.
Ja dat denk ik ook.. Maar je weet het natuurlijk niet zeker van achter een computer haha
 
Ja dat denk ik ook.. Maar je weet het natuurlijk niet zeker van achter een computer haha
Het kan een reactie zijn op de pré-workout maar ook zoals aangegeven een paniek reactie, moeilijk te zeggen op deze manier, idd.
 
Net langs de arts geweest. Mijn lichaam heeft teveel cafeine binnengekregen binnen een korte tijd. Ik moet de dosis verlagen of ermee stoppen. Verder is er niks mis met mijn hart.

Ik ga geen PWO meer gebruiken, kan ook zonder.
 
Net langs de arts geweest. Mijn lichaam heeft teveel cafeine binnengekregen binnen een korte tijd. Ik moet de dosis verlagen of ermee stoppen. Verder is er niks mis met mijn hart.

Ik ga geen PWO meer gebruiken, kan ook zonder.
Gelukkig valt het mee ! Had je gewoon de aanbevolen dosering genomen ?!
 
Net langs de arts geweest. Mijn lichaam heeft teveel cafeine binnengekregen binnen een korte tijd. Ik moet de dosis verlagen of ermee stoppen. Verder is er niks mis met mijn hart.

Ik ga geen PWO meer gebruiken, kan ook zonder.

PWO is overrated.

Hoeveel had je genomen?
 
Je traint pas 2 weken? Doe het even rustig aan, ik zou lekker beginnen met 3x in de week trainen met lichte gewichten en alles op techniek doen, zodat je de oefeningen goed leert kennen.
Daarnaast heb je echt geen supps nodig, je gaat nog zoveel newbie gains maken.
 
Ik ben te fanatiek begonnen. En 3x achterelkaar trainen met een PWO (aanbevolen dosering) was gewoon teveel van het goede. Hopelijk is dit ook een les voor alle andere beginners.
 
Na een week trainen al een pre-workout kopen is in mijn ogen al een verkeerde insteek. Ik neem aan dat de meeste beginners zo ook niet beginnen.
 
Kappen met die rotzooi en goed eten
 
Door de dokter kwam het door de cafeïne, dus dat is rotzooi?:laugh:
 
Grote dosis cafeïne is ongelofelijk slecht voor je
 
Ik ben ook eens bijna out gegaan tijdens abs, vond dat toen ook best vreemd xd.
Hoge hartslag en moeilijk ademhalen in bed, heb ik vaak ook nog 5 minuten nadat ik net een trap op heb gelopen. Zal wel niet gezond zijn dat dat zo is maar maak me er niet teveel zorgen om.

Ik zou gewoon die preworkout weggooien en lekker trainen, als je wat moe bent drink je gewoon een kop koffie. Genoeg carbs voor en na de training eten.
 
Overrated. Ik durf zelfs zeggen dat het rommel is.

Rommel is het zeker. Laatste keer dat ik pwo had had ik 2 potjes besteld, en toen voor wel 2/3 maand lang geen training zonder pwo gedaan. Op het laatst ging ik soms wel 2 scoops over de aanbevolen dosering heen lol. En dan zit ik nog te gapen.. :roflol:.
 
Back
Naar boven