XXL Nutrition

Bijna shoot ready - Heel ongelukkig gevoel - low carb, test, tren en veel caf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ClassicBB

Novice
Lid geworden
11 feb 2020
Berichten
11
Waardering
5
Lengte
1m96
Massa
115kg
Vetpercentage
4%
Momenteel ben ik naar een shoot aan het werken maar ik voel me ontzettend ongelukkig en op momenten echt kut. Mijn behoefte is bijna 5000kcal maar zit nu hooguit op de helft, ik voel me zo kut dat ik het niet meer opgebracht krijg om alles bij te houden en hoef dit normaal ook niet omdat ik mijn lichaam heel goed ken en eyeballen gewoon werkt. Ik ben nu echter compleet aan het doorslaan, sla plat, voel me ongelukkig en weet niet meer waar ik het moet zoeken.

Ik heb mij laten adviseren en de persoon in kwestie raad mij aan te laden en ik ben het hier helemaal mee eens. Wat denken jullie dat er op korte termijn nog verstandig is, wordt je neutraal / ongelukkig van hoge doseringen caf op weinig voeding bijvoorbeeld?

Test-E 1000mg/wk
Tren-A 400mg/wk
Caf rond de 750mg/ed
Carbs om en nabij 200

current: 1,96 - 115kg - 4,2%
 
Laag staan is zombiemodus. Daarom voor mij geen wedstrijden meer.
 
Denk eerder dat ligt aan laag vet% en te ver onder onderhoud eten...
 
Laag staan is zombiemodus. Daarom voor mij geen wedstrijden meer.

Ik voel je. Heb zelf ook wedstrijd gedraait maar heb het nooit zo extreem gehad als nu, heb het gevoel de weg volledig kwijt te zijn.
 
Ik voel je. Heb zelf ook wedstrijd gedraait maar heb het nooit zo extreem gehad als nu, heb het gevoel de weg volledig kwijt te zijn.

Heb er zelf extreem veel last van. Kan nergens meer tegen dan. Ik zie ook nergens meer plezier in, zelfs in het bb niet. Enorm prikkelig, down en heb de energie niet om met iemand te praten. Zelfs mijn huisdieren mogen dan niet bij mij in de buurt komen. Fucking ellende.
 
Prikkelig ben ik niet, zo extreem afgevlakt ben ik nu dat ik dat zelfs niet meer heb. Energie heb ik heel veel (fake) door de caf maar pomp heel minimaal en moeilijk te vinden. Morgen ochtend legday na meal 1, ben benieuwd wat ik hier uit kan trekken.

Dankje voor het delen, vind het echt fijn om hier even over te kunnen praten. Ik zit mentaal echt vast.
 
Is normaal je bf is laag. Ik zelf slaap niet meer dan, extreem prikkelbaar, geen mensen om me heen, zombie, brainfog etc.
 
Back
Naar boven