AndroidHealthClinic

Bijwerkingen anavar?

Bezoekers in dit topic

Tom94

Novice
Lid geworden
22 feb 2017
Berichten
20
Waardering
0
Hallo,
Vorige week vrijdag ben ik begonnen met een anavar kuurtje. Heb dagelijks om mee te beginnen 20 mg genomen. Ook heb heb mariadistel erbij genomen, 3 gram per dag. Ik heb voor en nadelen ondervonden.
Als voordelen had ik nog meer zin om te trainen, en het gaat ook lekkerder. Ook kreeg ik er een stuk minder trek door gedurende de hele dag. Het helpt er voor mij ook voor als extra motivatie middel om gezond te blijven eten. Maar ook heb ik nadelen ondervonden. Al vanaf dag 1 leek mijn hartslag omhoog te gaan, maar vooral snachts was dit heel vervelend. Ik werd een paar keer per nacht heel angstig wakker met een kurkdroge keel (terwijl ik de dag ervoor gewoon 3.5 liter water op had waarvan een halve liter voor t slapen) en een razend hart. Nu betwijfel ik waar dat door komt.. het kan zijn door de anavar, dat dat een side is waar ik gevoelig voor ben (al lees ik op internet er heel weinig over als side), maar het kan misschien ook komen door de mariadistel. Ik heb er 3 gram per dag van genomen (was de aanbevolen hoeveelheid die op t potje stond) maar als ik op internet las hebben ze t constant over 400/600 mg per dag..? Dus misschien nam ik dat te veel? Wat ook mee zal tellen is dat ik een stressvolle week voor de deur had, waarvoor ik best gespannen was. (Ben zo sowieso best een stresskipje) nu ben ik vanaf maandag met beide gestopt en m'n hartslag/angstaanvallen snachts zijn ook minder maar weet nog steeds niet waardoor het komt.. nu wil ik t weekend wel anavar maar geen mariadistel te nemen om te kijken of er verschil is. Maar ik hoop eigelijk dat jullie me meer kunnen vertellen over deze producten en jullie ervaringen. Alvast bedankt voor het lezen en reageren!
 
Je kan er Aids van krijgen. Oppassen dus.
 
Man je neemt 20mg anavar.. geen methyltren of trestolone.

Gewoon stoppen met "kuren". Vrouwen nemen 20mg anavar.
 
Het zou zomaar kunnen zijn dat de bijwerkingen ook voornamelijk psychisch zijn. Ik zie dat je al voor dat je ging kuren een topic openende waarin je jezelf zorgen maakte over eventuele bijwerkingen. Als je enkel aan de nadelige gevolgen denkt en dit ook nog eens de overhand neemt, dan kan ik mezelf voorstellen dat je jezelf gewoon te druk maakt. Als je weet dat je gevoelig bent voor stress en de AAS niet aan kan, dan is het misschien wijs om te stoppen. Leer het accepteren.
 
Klinkt als iets psychisch. Angstaanvallen zou je er niet van moeten krijgen.
 
Weetje zeker dat je aan var zit ipv clen
 
Man je neemt 20mg anavar.. geen methyltren of trestolone.

Gewoon stoppen met "kuren". Vrouwen nemen 20mg anavar.
Dat weet ik en daarom staat er ook in mn bericht 'om te beginnen 20 mg' oftewel ik was aan het opbouwen. Maar als ik daar al klachten kreeg ga ik niet gelijk hoger. Wat is jou onderbouwing voor het aanraden om te stoppen?
 
Het zou zomaar kunnen zijn dat de bijwerkingen ook voornamelijk psychisch zijn. Ik zie dat je al voor dat je ging kuren een topic openende waarin je jezelf zorgen maakte over eventuele bijwerkingen. Als je enkel aan de nadelige gevolgen denkt en dit ook nog eens de overhand neemt, dan kan ik mezelf voorstellen dat je jezelf gewoon te druk maakt. Als je weet dat je gevoelig bent voor stress en de AAS niet aan kan, dan is het misschien wijs om te stoppen. Leer het accepteren.
Het zou inderdaad door de stress kunnen komen. Alleen had ik het nooit zo erg als voor het gebruik van hiervan. Ik zou het ook zeker kunnen accepteren om te stoppen alleen zou het zonde zijn (niet bepaald goedkoop) als ik ermee stop en het lag toch niet aan de var. Vandaar mijn vraag naar jullie kennis.
 
Klinkt als iets psychisch. Angstaanvallen zou je er niet van moeten krijgen.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, alleen heb ik het nooit zo als voorheen gehad precies na het gebruik ervan. Vandaar dat ik het me afvroeg. Misschien door een vrij hoge dosis van de mariadistel? Het zijn beide producten die je lever beïnvloeden en je lever reguleert oa je bloeddruk heb ik ergens gelezen dus misschien heb ik gewoon teveel tegelijk m'n lever aan het werk gezet?
 
Ja weet ik zeker op het potje staat oxandrolone, anavar dus.
Hebben ze wel de goeie naam op t potje gezet? Volgens mij is anavar vrij duur en wordt dus vaker gefaked.
 
Var werkt redelijk hard op je cortisolhuishouding, wat invloed kan hebben op stress.
 
Het zou inderdaad door de stress kunnen komen. Alleen had ik het nooit zo erg als voor het gebruik van hiervan. Ik zou het ook zeker kunnen accepteren om te stoppen alleen zou het zonde zijn (niet bepaald goedkoop) als ik ermee stop en het lag toch niet aan de var. Vandaar mijn vraag naar jullie kennis.
Ik heb geen aanwijzingen dat Mariadistel angstaanvallen in de hand zou werken. Ik ga er nog steeds vanuit dat het vooral psychisch is. Soms win je, soms verlies je. Gegokt en verloren.
 
Het zou inderdaad door de stress kunnen komen. Alleen had ik het nooit zo erg als voor het gebruik van hiervan. Ik zou het ook zeker kunnen accepteren om te stoppen alleen zou het zonde zijn (niet bepaald goedkoop) als ik ermee stop en het lag toch niet aan de var. Vandaar mijn vraag naar jullie kennis.

anavar verminderd het aanwezige katabole stresshormoon cortisol, waardoor je jezelf juist meer relaxed zou moeten voelen, dat betekent dat als je anavar in orde is je het probleem ergens anders zoeken moet.
 
Van 20mg var ga je dit echt niet krijgen. En van de Mariadistel ook niet... je maakt jezelf gek vriend.
 
ik merk het aan mijn slaap als ik anavar gebruikte, maar dat was op minimaal 40mg/dag. anabolen verlagen je GABA-concentratie wat je slaap maar ook angststoornissen in de hand werkt. Maar als je dit allemaal al hebt op 20mg moet je gewoon stoppen, dan is het niks voor jou en ben je er niet voor gemaakt. Wees wijs, kies voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid, het is het niet waard.
 
ik merk het aan mijn slaap als ik anavar gebruikte, maar dat was op minimaal 40mg/dag. anabolen verlagen je GABA-concentratie wat je slaap maar ook angststoornissen in de hand werkt. Maar als je dit allemaal al hebt op 20mg moet je gewoon stoppen, dan is het niks voor jou en ben je er niet voor gemaakt. Wees wijs, kies voor je geestelijke en lichamelijke gezondheid, het is het niet waard.
Heb je een bron hiervoor?
 
Back
Naar boven