MuscleMeat

Bijwerkingen Clomid en Nolvadex in het oog

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Klopt de volgende stukje ?? Redeneringen van de heer Koert

Bijwerkingen Clomid en Nolvadex in het oog

Tijdens het gebruik van Clomid kun je last krijgen van je ogen. Je gaat wazig zien of je ziet lichtsflitsen of vlekken met heldere kleuren. Is dat het geval, dan moet je stoppen en je ogen laten onderzoeken. Wat het verschijnsel veroorzaakt is nog niet bekend, maar het houdt misschien verband met een paar gevallen van staar, loslatende lenzen of beschadigingen aan de oogzenuw die bij Clomidgebruikers zijn gevonden.(a)

Een goede reden om dan maar Nolvadex te nemen is de kans op oogafwijkingen echter niet. Bij Nolvadexgebruikers komt een net zo zeldzame andere oogafwijking voor: een oplopende druk in de oogbol door ophopend vocht, beschadiging van het netvlies of staar.(b)

Idd dat zijn bijwerkingen en die kunnen voorkomen.

Net zoals dat je hoofdpijn kunt krijgen van dianabol maar daar heeft ook niet iedereen last van.

Dus voordat je aan deze middelen begint moet je in acht nemen dat deze bijwerkingen dus voor kunnen komen.

Groet Smalluser :thumb:

Originally posted by Smalluser
Idd dat zijn bijwerkingen en die kunnen voorkomen.

Net zoals dat je hoofdpijn kunt krijgen van dianabol maar daar heeft ook niet iedereen last van.

Dus voordat je aan deze middelen begint moet je in acht nemen dat deze bijwerkingen dus voor kunnen komen.

Groet Smalluser :thumb:

Damn!!, ik draag lenzen met een sterkte van -6.00:(

Dus willempje's verhaaltje zit toch wel wat in......

Klopt, maar dat komt omdat mensen vaak veel te hoge doseringen gebruiken. sommige nemen wel 300 tot 400mg per dag gedurende 4 dagen ofzo..

Mijn mening 1 weekje op 100mg en dan 2 weekjes op 50mg geeft het gewenste effect zonder bijwerkingen. geen depressies nix.. tenzij je tuurlijk erg gevoelig bent. alle bijwerkingen zijn individueel :thumbup:

Heb toch al heel wat mensen nolvadex of clomid aanbevolen maar nog nooit hadden ze last van de ogen!

Bijwerkingen waren meestal beetje vermoeid zijn, duizeligheid , humeurschommelingen dat soort dingen.

Uiteraard kan je niet elke bijwerking die ooit iemand heeft gehad op iedereen toepassen.

(Bovenstaande zijn echter vrij frequent te noemen)

Originally posted by admin
Heb toch al heel wat mensen nolvadex of clomid aanbevolen maar nog nooit hadden ze last van de ogen!

Bijwerkingen waren meestal beetje vermoeid zijn, duizeligheid , humeurschommelingen dat soort dingen.

Uiteraard kan je niet elke bijwerking die ooit iemand heeft gehad op iedereen toepassen.

(Bovenstaande zijn echter vrij frequent te noemen)

Die bijwerkingen heb ik weleens zonder kuren:rolleyes:

Ach ja, alles heeft wel bijwerkingen, ik was gewoon effe benieuwd omdat ik nu bezig ben met een nieuwe kuur op papier samen te stellen.

Groet

Levrone@

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven