Fitness Seller

Bijwerkingen Creatine

Bezoekers in dit topic

GuitarN00B

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Hoi!

Ik ben sinds maandag begonnen met (precision engineered) creatine poedervorm. Ik moet het de eerste 5 dagen 4 maal daags innemen met water of vruchtensap. Ik gebruik water.

De eerste dag had ik onwijs last van mijn maag maar s avonds wel heerlijk getrained en ik merk wel dat ik het neem! De tweede dag nergens last meer van en gewoon netjes 4 maal genomen en niet getrained. Vanmorgen stond ik op en ik was onwijs licht in mijn hoofd en best draaierig.. Ook een druk op mijn hoofd... Dit heeft de hele dag aangehouden maar wel met vlagen. Ik drink en eet wel voldoende. Ben vroegtijdig met de training gestopt vandaag want voelde me gewoon eng.

Mijn vraag: is het normaal dat dit pas na 3 dagen gebeurd?? Kan het aan de creatine liggen (draaierig is wel een bijwerking heb ik gelezen) of is het een opkomende griep? Moet ik nu stoppen of overgaan op capsules?

Gr

Den

Laatst bewerkt:
Draaierig worden van creatine? What the... Heeft eerder iets met je zoutinname en voeding te maken (lage bloeddruk?).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gegoogled.. duizelig/draaierig is een bijwerking..

Zit denk ik wel goed met mijn eten.

's morgens
6:45 Creatine
7:00 500 ml warme melk met 8 eetlepels brinta
10:00 Krentenbol
12:00/12:30 (ligt eraan hoe laat ik pauze heb op mijn werk) 6 bruine boterhammen met boter en kipfilet. Creatine en soms een Cup a Soup
15:00 Krentenbol
17:00 Avond eten (verschillend) Creatine
Voor trainen Whey Proteinshake
na trainen Whey Proteinshake
na trainen rond 22:00 Yoghurt met noten (amandelnoten, rozijnen, walnoten en paranoten)

Wat uur train je precies?

Enneuh ik zou eens de stickies lezen over voeding :D

Wat uur train je precies?

Enneuh ik zou eens de stickies lezen over voeding :D

Meestal van 19:15 tot 21:00/21:30..

en over voeding.. ik wil niet echt bodybuilden... dus ik denk dat mijn voeding dan wel goed zit??:D wat raad jij me aan dan

Meestal van 19:15 tot 21:00/21:30..

en over voeding.. ik wil niet echt bodybuilden... dus ik denk dat mijn voeding dan wel goed zit??:D wat raad jij me aan dan

Train je niet een beetje lang?
Ik zou meer eiwitten eten, maw stickies eens lezen :).

Train je niet een beetje lang?
Ik zou meer eiwitten eten, maw stickies eens lezen :).

Vind ik niet lang.. en dit is niet doorgaan doorgaan.. ;) af en toe even wachten totdat sommige apparaten vrij zijn of bankjes enzo.. train bij F4F dus het is ****ing druk haha

Waarom neem je 3 x crea per dag?

Bron?

Enige wat ik weet is dat de combinatie creatine en te weinig vocht dit soort problemen kan gebven. Probleem zit dan niet bij de creatine, maar bij de hoeveel vocht die je per dag binnen krijg.

Vocht is het probleem niet. ik drink echt veel water ook op de dag.. zeker 2 liter per dag..

bron: http://www.google.nl/#hl=nl&xhr=t&q...q=creatine+duizelig&pbx=1&fp=9bb36753a024c809

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Waarom neem je 3 x crea per dag?

4x staat op het potje.. en na de 5 dagen moet ik het 11 weken 1 maal daags doen dan 4 weken stoppen;)

als ik zou eten wat jij eet ik denk dat ik dood ga van de honger

train ook bij f4f ****ing groot trouwens. En is goed te doen in de middag HHEHEHEHEH nooit savonds gaan . dan is je motivatie gelijk weg als je het volk ziet daar

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Anoniem_1992_2
2l? Ik gebruik momenteel geen creatinen en zit al aan 3l.

En 2u krachttraining is echt wel te lang hoor. Ik train gemiddeld een uur en dan is het echt wel genoeg geweest ook.

ik snap niet dat je van creatine duizelig word. trouwens je heb geen oplaad fase nodig man. is onzin.

trouwens creatine is lichaams eige stof. ik werd er niet warm of koud van. voelde wel dat verzzuring iets langer werd uit gesteld

maar ja is persoonlijk he

Ik train 1.5 uur KT en dan half uur cardio.

hmm dus als ik het goed begrijp ligt het niet aan de creatine.. er wordt wel gezegt dat het een lichaams eigen stof is maar miss ben ik overgevoelig voor het "extra" wat ik inneem...

Vind 2L water weinig en ook je eten weinig...

Maar ontopic: Ik heb van die bijwerking nog nooit iets gehoord. Lijkt me eerder dat je te weinig 'brandstof' hebt voor je training.

Terug
Naar boven