AndroidHealthClinic

Bijwerkingen Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 apr 2020
Berichten
14
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
63kg
Vetpercentage
13%
Ik ga vandaag beginnen met het innemen van Creatine. Ik ga geen laadfase doen, gewoon 3-4 gram creatine per dag, weeg 63 kg dus 3-4 g is goed denk ik? Ik doe het 3 maanden en dan 1 maand niet. Ik ben benieuwd wat voor bijwerkingen jullie ervaren? Is het verstandig om naar de huisarts te gaan als je denkt dat je van je zelf een hoge bloeddruk hebt?
 
Ik vind het altijd bijzonder als mensen beginnen met 'ik ga beginnen met x' en vervolgens om andermans ervaringen vragen.
 
Jij hebt helemaal geen supps nodig maar een goed voedingsschema. 🤣
 
Ik word er misselijk van en krijg onrustige darmen. Ook soms kortademig in verband met vocht vasthouden. Beter haal je al creatine uit eten. Tussen mijn oren of niet: met crea lijkt het wel of ik net ff die laatste reps makkelijker pak op bijv BOR en BP.
 
Jij hebt helemaal geen supps nodig maar een goed voedingsschema. 🤣

Laat creatine er nou net een zijn die vaak wel helpt,
Tenzij je echt bizar veel vlees eet.
 
Ik word er misselijk van en krijg onrustige darmen. Ook soms kortademig in verband met vocht vasthouden. Beter haal je al creatine uit eten. Tussen mijn oren of niet: met crea lijkt het wel of ik net ff die laatste reps makkelijker pak op bijv BOR en BP.
Enig idee hoeveel vlees je moet eten voor +- 5 gram creatine?
 
Wtf :roflol:

Sommigen zijn goed aan het trollen hiero
 
Nee eerlijk gezegd niet. Ik eet per dag 300 gram kip en 200 gram vis. Ik hoop dat het genoeg is...
 
Tussen mijn oren of niet: met crea lijkt het wel of ik net ff die laatste reps makkelijker pak op bijv BOR en BP.
Nope, dat is het enige wat je wss van creatine gaat merken qua gym performance
 
Ik ga vandaag beginnen met het innemen van Creatine. Ik ga geen laadfase doen, gewoon 3-4 gram creatine per dag, weeg 63 kg dus 3-4 g is goed denk ik? Ik doe het 3 maanden en dan 1 maand niet. Ik ben benieuwd wat voor bijwerkingen jullie ervaren? Is het verstandig om naar de huisarts te gaan als je denkt dat je van je zelf een hoge bloeddruk hebt?
Het is altijd verstandig om naar de huisarts te gaan als je denkt dat je een te hoge bloeddruk hebt.

Dat terzijde: creatine heeft niet echt bijwerkingen, behalve wat vochtretentie en soms maag- en darmklachten, wat je kunt voorkomen door de dosis over meerdere momenten te verspreiden.
 
Het is altijd verstandig om naar de huisarts te gaan als je denkt dat je een te hoge bloeddruk hebt.

Dat terzijde: creatine heeft niet echt bijwerkingen, behalve wat vochtretentie en soms maag- en darmklachten, wat je kunt voorkomen door de dosis over meerdere momenten te verspreiden.

Ik hoorde een keer dat iemand bloed poepte van creatine.

Classic.
 

#neverforget
 
Als je zo'n stress hebt van creatine te nemen, neem het dan gewoon NIET. Is nu ook niet een must voor resultaten, ik heb zelf meestal de aanbevolen dosis genomen en geen problemen ervaren.
 
Back
Naar boven