MuscleMeat

Bijwerkingen GABA??? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Ik heb gisteren GABA gekocht en heb het nu voor de 2e avond gebruikt.
Ik heb gisteren en ook nu een beetje ademproblemen, net alsof ik weinig lucht krijg.
Dit heb ik normaal nooit, kan dit door de GABA komen??
 

Robin1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Nee, komt niet door de GABA. Neem je GABA op nuchtere maag, ongeveer een theelepeltje vol. Ik zou het wel enkel (kort) voor het slapen gaan nemen...
 

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3
Ik heb capsules en die pak ik 3 ( op de verpakking staat als dosering 2 a 3 )
En ik pak ze ongeveer 20 minuten voordat ik ga slapen op een nuchtere maag en dan 15 minuten voordat ik ga slapen een wheyshake.
Ik heb normaal nooit last van kortademigheid maar nu8 al twee avonden achter elkaar nadat ik GABA gepakt heb.
 

Robin1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Hoeveel zit er in 1 caps. dan?
 

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5
750mg
 

Robin1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
á...een theelepel bevat namelijk 3-5 gram.
Wel een verschil. Probeer dus ook eens een wat hogere dosis. (probeer niet boven de 5gr te gaan).
 

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7
Ik kijk vanavond eerst ff ofdat ik weer last van ademproblemen krijg bij 3 en als dat nu uitblijft dan schroef ik de dosis op naar 5 capsules ( 3,75 gram )
Maar als ik vanavond weer last krijg van ademproblemen zou het wel heel toevallig zijn als het niet door de GABA komt.
Ik heb nl nog nooit ademproblemen gehad en nu al 2 avonden achter elkaar.
 

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8
Ik heb toch echt last van bijwerkingen als ik GABA pak.
Het is net alsof ik een beetje fout ga op een soort drug die ik nog niet ken.
Mijn bovenlichaam tintelt op een prikkelige beetje pijnlijke manier en ik word er een beetje vaag van.
Is dit normaal???
Het is verder niet echt onprettig.
 

Sam579

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
11
Waardering
0
Hey de ademproblemen komen waarschijnlijk wel door de GABA. Een klein aantal mensen heeft dat bij inname van GABA hoe het komt is nog onduidelijk maar waarschijnlijk is dit een soort allergische reactie.

Als je er geen problemen mee hebt kun je gewoon doorgaan anders stoppen..
 

RobbieH

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10
Originally posted by Sam579
Hey de ademproblemen komen waarschijnlijk wel door de GABA. Een klein aantal mensen heeft dat bij inname van GABA hoe het komt is nog onduidelijk maar waarschijnlijk is dit een soort allergische reactie.

Als je er geen problemen mee hebt kun je gewoon doorgaan anders stoppen..
Is dit dan verder ook slecht voor de spieropbouw. die alergische reactie??
Ik heb er nu minder last van, het was in het begin het ergste en word tot nu toe steeds minder terwijl ik de dosis dus wel opgevoerd heb.
 

Robin1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Originally posted by RobbieH
Ik heb toch echt last van bijwerkingen als ik GABA pak.
Het is net alsof ik een beetje fout ga op een soort drug die ik nog niet ken.
Mijn bovenlichaam tintelt op een prikkelige beetje pijnlijke manier en ik word er een beetje vaag van.
Is dit normaal???
Het is verder niet echt onprettig.
Dat tintelen ed is normaal...daarom moet je het ook enkel vlak voor het slapen gaan nemen...
En nee, het is juist niet slecht voor de spiergroei...
 

Ron

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
34
Waardering
0
Wanneer ik GABA neem (zelden) dan heb ik ook het verschijnsel dat ik opeens 'kortademig' word! Beetje raar gevoel in m'n hoofd (alsof ik door minder zuurstof (!) beetje licht word in m'n hoofd).

Dus je bent niet de enige die last heeft van dit verschijnsel!

Verder heb ik het idee dat ik de volgende ochtend ook niet helemaal uitgerust/opgewekt/wakker ben.
Maar beter slapen doe ik er wel van.
 

Robin1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Dat gevoel bij het opstaan klopt wel ja. Je slaapt namelijk vaster en dat heeft wel even z'n naweeën als je opstaat ja :)
 

Bovenaan