Fitness Seller

Bijwerkingen Proviron

Bezoekers in dit topic

Oele

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
516
Waardering
15
Lengte
1m88
Massa
105kg
Hallo dbbers,

Ik zit midden in een kuur test only (week 6) op 500mg en ben zinds vorige week maandag begonnen met proviron 25mg per dag.

Nu ben ik zinds dinsdag/woensdag al een beetje duizelig, heb last van hartkloppingen (voel mijn hart af en toe heel hard bonken) en snel buiten adem. Vrijdag en zaterdag was et nog erger dus heb ik zondag de provi maar niet geslikt. Zondag avond voelde ik me 10x beter. Bijna geen hartkloppingen meer, einde van de dag was et helemaal weg. Vanmorgen wel weer geslikt, weer duizelig, weer hartkloppingen. Stop nu ff paar dagen met de provi als et dan echt weg is weet ik iig 100% cker dat et daaraan ligt.

Staat btw ook in de buisluiter van proviron:
[Link niet meer beschikbaar]

Hoelang werkt proviron ongeveer?
Meer mensen hier ervaring mee?
 
hmm heb je niet als een verhoogde bloeddruk ?
 
hmm heb je niet als een verhoogde bloeddruk ?

Ga vanavond gelijk ff mijn bloeddruk laten meten.
Proviron kan ook invloed hebben op/bij hoge bloeddruk.
Kunnen de verschijnselen daar ook wegkomen dan?
 
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk op 25mg,heb je al een bijsluiter bekeken.?
 
Ga vanavond gelijk ff mijn bloeddruk laten meten.
Proviron kan ook invloed hebben op/bij hoge bloeddruk.
Kunnen de verschijnselen daar ook wegkomen dan?

ik denk dat je last heb van verhoogde bloeddruk zomaar van 25 mg zal je niet zo snel deze problemen krijgen.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk op 25mg,heb je al een bijsluiter bekeken.?

heej krielemans heb je eerste post wel gelezen :p
 
hehehee nee eigenlijk niet
 
Hoeveel kilo heb je gepakt,binnen welk tijdbestek?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou heel goed kunnen dat je teveel vocht vasthoud.Ken zat jongens die na een paar weken hoge bloeddruk krijgen.Met alle ellende van dien

Proviron is an anti-aromatase, so obviously anti-estrogens would be futile and redundant. Blood pressure medication for those prone to hypertension may be wise, as this DHT can increase the blood pressure.
 
Hoeveel kilo heb je gepakt,binnen welk tijdbestek?

Zown 7 kilo in 6 weken ongeveer.

Zou idd vocht kunnen zijn. Buitenkant weinig van te zien. Maar heb ook gevoel dat ik minder makkelijk adem haal. Tijdens et veter strikken (wat ik ook ooit van kriel gelezen heb) moet ik eerst weer omhoog komen om lucht te pakken zeg maar hehe. Mijn vriendin zei dat ik een BB buikje begon te krijgen. Niet vet maar wel bolle pens.
 
heheeehe dat veterstrik verhaal hebben BM en ik het altijd over.Dat is dus vocht rond je torso
 
heheeehe dat veterstrik verhaal hebben BM en ik het altijd over.Dat is dus vocht rond je torso

Hehe jah, kun je dat ook voelen alsof er iets aan de binnenkant tegen je plexus aant drukken is?

Goed zal vanavond even bloeddruk laten meten door moeders. Maar we kunnen haast wel al concluderen dat et een vocht/bloeddruk probleem is dus?
Zo ja wat ken ik et beste doen?
 
Vanop afstand lijken we wel invalide te zijn als je ons veters ziet strikken, maar als je goed kijkt zijn we rasechte BB'ers. :D
 
hijg puf als je de trap op gaat.

Tja beetje dubio....provi zal iets van aromatiseren terugnemen,waardoor ook het vocht.....spiraal dus,tja wat dan te doen.
 
hijg puf als je de trap op gaat.

Tja beetje dubio....provi zal iets van aromatiseren terugnemen,waardoor ook het vocht.....spiraal dus,tja wat dan te doen.

Nou zit op kantoor op de 1e verdieping, moet ik ff wat ophalen van beneden en weer naar boven zit ik toch te hijgen en te puffen hehe. Collega's begonnen al dat ik iets minder aan kracht training moet doen en iets meer aan conditie hehe :rolleyes:

Denk toch dat ik de provi ff paar dagen met rust laat, kijken hoe et dan gaat. Spul bederft niet gelijk ken et altijd weer oppakken.
 
Bloeddruk ff gemeten is:
78
141

Niet schrikbarend hoog dus.
 
Back
Naar boven