AndroidHealthClinic

Bijwerkingen sust/npp?

Bezoekers in dit topic

Stefan1985

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
31
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Beste forum leden.

Ik heb een vraag over sust/nnp kuur.
Zit nu ongeveer 2 weken in mijn kuur sust 120 en npp 50 Om de dag. Na de injectie 1mg anastrazole.
Ik neem elke dag mijn multi vitamines, magnesium, zink.
Toch voel ik mij de laatste tijd futloos, weinig eetlust, griep gevoelens, slecht slapen, weinig zin in sex. Ook blijft de erectie niet aan houden
Kan het komen door de verhouding sust/npp?
Of zijn er misschien andere oorzaken?
Of is dit het lichaam wat moet wennen en niet ik gewoon door gaan?
 
Beste forum leden.

Ik heb een vraag over sust/nnp kuur.
Zit nu ongeveer 2 weken in mijn kuur sust 120 en npp 50 Om de dag. Na de injectie 1mg anastrazole.
Ik neem elke dag mijn multi vitamines, magnesium, zink.
Toch voel ik mij de laatste tijd futloos, weinig eetlust, griep gevoelens, slecht slapen, weinig zin in sex. Ook blijft de erectie niet aan houden
Kan het komen door de verhouding sust/npp?
Of zijn er misschien andere oorzaken?
Of is dit het lichaam wat moet wennen en niet ik gewoon door gaan?
Hoeveel anastrazole neem je in de week? En waarom neem je het?
 
Je hebt waarschijnlijk je oestrogeen levels gekilled. Probeer eens 0,25-0,5 mg Arimidex EOD i.p.v. 1mg dit bijna altijd teveel.
 
Dank voor de reacties.
1mg anastrazole werd mij aan geraden. Ik neem na elke injectie 1mg anastrazole dus ook om de dag.
Dus iets meer dan 3mg per week.
 
Je hebt waarschijnlijk je oestrogeen levels gekilled. Probeer eens 0,25-0,5 mg Arimidex EOD i.p.v. 1mg dit bijna altijd teveel.

Dank voor de reactie.
Oké ga dat proberen.
Hoop dat ik mij dan beter ga voelen.
Is het dan raadzaam om nu even helemaal geen anastrozole te nemen?
 
Wie heeft je dat aangeraden?
 
De geen waar ik de sust/npp van heb.
Wat raad jij dan aan?
 
Ik raad niks aan, ken arimidex niet zo goed.
Snap alleen niet goed waarom mensen het nemen, zie het wel vaker.
Je hebt oestrogeen nodig om gains te maken en eventuele gyno die ontstaat als oestrogene side effect kun je het best verhelpen met tamoxifen.
Waarom heb je dan nog arimidex nodig?
Kost je alleen maar resultaat dan toch?
 
Arimidex eruit. Je hebt je oestrogeen waarschijnlijk gecrashed terwijl de sust en npp nog niet eens een noemenswaardig aantal oestrogeen hebben opgebouwd.

Werd zeker aangeraden door je dealer?
 
Ja werd aangeraden door de dealer.

Vergeten te vermelden is dat ik ook 2x per week 500iu hcg zet.
 
Je dealer is echt wel een debiel om zoiets uberhaupt aan te raden. Dat neem je echt alleen in acute gevallen.
 
Beste forum leden.

Ik heb een vraag over sust/nnp kuur.
Zit nu ongeveer 2 weken in mijn kuur sust 120 en npp 50 Om de dag. Na de injectie 1mg anastrazole.
Ik neem elke dag mijn multi vitamines, magnesium, zink.
Toch voel ik mij de laatste tijd futloos, weinig eetlust, griep gevoelens, slecht slapen, weinig zin in sex. Ook blijft de erectie niet aan houden
Kan het komen door de verhouding sust/npp?
Of zijn er misschien andere oorzaken?
Of is dit het lichaam wat moet wennen en niet ik gewoon door gaan?
Griepgevoelens komt meestal door een ontsteking bij de injectieplaats.

Een verlaagd libido en erectieproblemen kunnen komen door anastrazol. Daar zou ik z.s.m. mee stoppen.
 
Je dealer is echt wel een debiel om zoiets uberhaupt aan te raden. Dat neem je echt alleen in acute gevallen.

Oké dus ik ga er gelijk mee stoppen!
Met de anastrozole.
Verder nog tips?
 
Griepgevoelens komt meestal door een ontsteking bij de injectieplaats.

Een verlaagd libido en erectieproblemen kunnen komen door anastrazol. Daar zou ik z.s.m. mee stoppen.

Ga ik gelijk doen.
Ik werk wel steriel gebruik altijd nieuwe naalden. En reinig de plek met alcohol
 
Ga ik gelijk doen.
Ik werk wel steriel gebruik altijd nieuwe naalden. En reinig de plek met alcohol
Ja, ik ga er ook niet vanuit dat je een infectie hebt opgelopen.
 
Kan ik proviron gelijk aan mijn kuur toevoegen of moet ik daar mee wachten?
 
Iemand stuurde mijn een privé bericht en zij dat dat beter is om mee te Laten lopen en dat je sex drive er van omhoog gaat?
 
Iemand stuurde mijn een privé bericht en zij dat dat beter is om mee te Laten lopen en dat je sex drive er van omhoog gaat?
Ik zou eerst wachten tot je verbetering merkt door het stoppen met arimidex/anastrozole.
 
Back
Naar boven