MuscleMeat

bijwerkingen tijdens kuur??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
teveel coïtus??? je bedoelt meer zin erin??? das toch niet erg op zich?

Maar jij werd er dus echt depressief van?
 
dit is een goed voorbeeld van een kuurtje... zoals je zie bouwt hij ook af, en de ondersteuning van de deca geeft het synergy resultaat wat je probeert te behalen. Je hebt blijkbaar nog niet gekeken op www.bodypage.nl... stond goede uitleg voor jou! In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken met een klein kuurtje zoasl dit... NondroloneDECAnaat converteert vrijwel nooit naar oestrogeen. Bijwerkingen zijn er nauwelijks te verwachten! Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de clomid enzo... Kan je altijd nemen, zolang je denkt het nodig te hebben. kan ook geen kwaad. Onderzoek heeft dit aangetoond. Het is normaal een middel om vrouwen vruchtbaarder te maken... het bind zich aan het vrije oestrogeen in je lichaam, zodat er relatief gezien meer testosteron in je lichaam komt. Vrouwen hebben hierdoor wel meer kans om een eisprong te krijgen met meerdere eitjes, of tewel, 2ling of meerlingen... voor de man geldt, dat het ook bind aan het vrije-oestrogeen en dat dit weer de relatie tot testosteron ten goede komt.
 
Originally posted by biceps_blitz
teveel coïtus??? je bedoelt meer zin erin??? das toch niet erg op zich?

Maar jij werd er dus echt depressief van?
Als je nu gewoon 1 x per week moet injecteren, das toch niet zo lastig?
Het verbeterd je kuur met 200% en als je het door iemand laat doen dan is het zo gebeurd.

Later leer je het dan zelf.

Geloof me nu maar, als je een beetje deftige kuur wil moet je verder gaan dan orals.

Tip: als je gaat voor de deca/dbol cycle dan raad ik je aan om nolvadex aan te schaffen, niet alleen om estrogene/progestogene effecten tegen te werken moesten die optreden maar vooral om je onderdrukte testosterone productie te kickstarten na de kuur.

Wil je meer kwalitatieve massa en minder last hebben van bepaalde neveneffecten van d-bol/deca dan zou ik je aanraden om de stack deca/winstrol of zelfs test/winstrol te overwegen.
 
Originally posted by jweigeman
NondroloneDECAnaat converteert vrijwel nooit naar oestrogeen. Bijwerkingen zijn er nauwelijks te verwachten!
Toch even een opmerking,

"...On the same subject, while it is true that nandrolone can aromatize and does aromatize to some extent, the usual claim that it aromatizes a great deal is not true. The progestogenic effects are mistakenly being called estrogenic effects..." (1)
en

"...High levels of progesterone kill coïtus drive, and this problem has been observed with Deca. While it does not "convert" to progesterone, it acts like that hormone at the progesterone receptor..." (2)
Bij lagere dosissen zal je weinig neveneffecten zien, het aanzienlijk verminderen van je test productie is echter altijd in zekere mate aanwezig, aan welke dosis ook.
De kans op gyno is relatief klein aan 250 tot 400 mg per week maar voor gyno- gevoelige mensen is die er zeker.
Androgene neveneffecten zijn minimaal, 1 van de voordelen van nandrolone.

Nog even over de deca/winstrol stack:

"...Winstrol and Deca are a logical combination because nandrolone (Deca Durabolin) is effective at the androgen receptor and stanozolol (Winstrol) is effective in non-AR mediated mechanisms. Furthermore, stanozolol binds to the progesterone receptor but is not progestogenic, whereas nandrolone is progestogenic. Thus, Winstrol may very well block the progestogenic effect of Deca that can lead to bloating, gyno, and/or impotence..." (3)

1,2,3: Bill Roberts (mesomorphosis)
 
Nog even een antwoord geven op een eerdere vraag.
Ja ik werd depressief van clomid, tijdens de eerste week werd ik down en had ik totaal geen zin meer in coïtus.
Ik gebruikte de eerste week 2 x 50 gr en de tweede week 1 x 50 gr.
Na twee weken bij gebruik van de laatste pil clomid, werd alles bij mij weer beter.
Nu voel ik mij dus weer perfect en ben ik weer lekker aan het trainen en ben nu een allemaal informatie aan het bekijken en verzamelen om een tweede kuur te doen.
 
Clomid is zooi, ik heb al meerdere malen over depressiviteit gehoord en het kan zelfs vrij ernstig zijn.
Beter dat je een alternatief zoekt.
 
Op en afbouwen is inmiddels toch ook al wel zeer achterhaalt. Alleen met middelen als clen zou ik opbouwen. AS zeker niet.
 
Bij mijn volgende kuur, ga ik proberen geen clomid meer te gebruiken, ik denk dat ik beter nolvadex, want ik kan dus blijkbaar niet echt tegen clomid.
 
ik heb totaal geen last van depressie bij clomid en mijn ballen zijn in no time weer trug
 
zo zie je maar, het is per persoon verschillend
 
Originally posted by karperblues
ik heb totaal geen last van depressie bij clomid en mijn ballen zijn in no time weer trug
Hoeveel MG gebruik je?
 
300 eerste dag daarna 10 dagen 150 dan 10 dagen 100 en als ze nog niet normale grootte zijn dan nog een week 50 ofzo hangt ervan af
k krijg er wel wat puisten van maar das alles
 
Het kan idd per persoon wel verschillend werken, zeker omdat depresiviteit vooral ontstaat in de hersenen en die zijn al helemaal anders bij iedereen. Maar je voelde je zelfs niet een beetje down soms?
 
Ik heb lang getraint en blesurres opgelopen. Peesontstekingen in mijn schouders en elebogen. 6 jaar fysio en fokking depresief geworden omdat ik niet meer kan trainen.
Ik heb gisteren met een paar hele grote bodybuilders gesproken over mijn probleem en hun zeggen dat ik dianabol moet nemen een keer om er van af te komen. !00 pillen op en 100 pillen afbouw. Ik heb just van anabolen gebruiken dit opgelopen, weet hier iemand of hier wat van waar is want ik ben de wanhoop nabij!!!!!
Alvast bedankt!!!
 
gozer open ff een nw topic,deze is pas 5 jaar oud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven