XXL Nutrition

bijwerkingen tijdens kuur??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Kunnen mensen mij eerlijk vertellen/beschrijven wat de bijwerkingen zijn tijdens een kuurtje dianabol only? Want ik ben echt ****ing bang dat mijn lul gaar krimpen ofzo erdoor, of dat ik ineens onder de puisten zit.

Ik ben namelijk van plan een kuurtje te gaan doen van dbol 30mg/dag, plus 10mg nolvadex en R-ala voor leverbescherming. Na de kuur doe ik Clomid voor t herstel.

Ik ben 18 jaar, train nu 2,5 jaar. Weeg 75kg, ben 1.78m ongeveer. Vetpercentage weet ik niet precies, is wel heel laag.

Benchpress: 100kg
Squat: 140kg
Deadlift: 170kg (met straps)

Alvast bedankt!
 
Hij wordt piepklein. Waarschijnlijk ga je ook impotent worden, maar eerst blaast je kop helemaal op tot ie explodeerd als een grote vette puist...
 
ben je altijd zo grappig?? alleen serieuze antwoorden wil ik aub

alvast bedankt!
 
Er is één bijwerking die je beslist gaat hebben, na je kuur ga je je (minimale) gains onmiddellijk verliezen.
 
Originally posted by biceps_blitz
ben je altijd zo grappig??
Enkel als men stomme vragen stelt die al in de sticky beantwoord zijn en bewijzen dat je totaal geen research hebt gedaan en eigenlijk niet klaar bent om nog maar aan kuren te denken.

alleen serieuze antwoorden wil ik aub
Als je serieus wil genomen worden zal je toch wat beter je best moeten doen.
 
je voelt jezelf echt helemaal de man he???

ik wil gewoon andermans ervaringen horen m.b.t. mijn vraag... Ik heb zelf nooit gebruikt dus kan er niet over oordelen. Ik heb veel gelezen over de bijwerkingen en daarom wil ik de praktijkverhalen horen van mensen die daadwerkelijk hebben gebruikt.
 
Waarom begin je dan over d-bol only?

Maar goed... zal je wat eigen ervaringen geven

Bij dbol krijg je veel waterretentie (onderhuids vocht) waardoor je wat opgeblazen uitzicht krijgt.

Je krijgt ook zeker puisten, bijna iedereen die ik ken kreeg redelijk wat puisten van d-bol.

Je bloeddruk stijgt aanzienlijk en blijft ook hoger na de kuur.
Je Lever draait overuren, en als je te lang/teveel gebruikt kan je wel eens geelzucht krijgen.

D-bol only is gewoon het resultaat van bang zijn van een spuitje en snel groot willen worden van een populair pilletje...

Als je bang bent van wat puistjes en extra vocht dan moet je maar niet kuren want dan ben je er zeker niet klaar voor.
 
wat raad je me dan aan als eerste kuur?

Want als ik het goed begrijp is dbol only als eerste kuur totaal ongeschikt omdat de gains minimaal zijn en slechts tijdelijk. Maar er zijn wel verschillende verhalen... De een zegt dat ie 10kg aankwam tijdens zo'n kuurtje, en de ander dus dat je gains minimaal zijn....

Ik wil graag alleen oral doen omdat ik spuiten echt niet wil.
 
lijkt me verstandig als je inderdaad eens wat verder gaat kijken dan je neus lang is... misschien is www.bodypage.nl iets voor je. staat precies alle werkingen van de verschillende AS. Daarnaast vergelijking van deze, wat de bijwerkingen zijn enzovoort... daarnaast tot op de receptor toe van je lichaam beschreven hoe de AS in je lichaam werkt.
Lijkt me echt waardeloos een dbol kuurtje alleen!
Zou er in iedergeval een DECAtje naast zetten voor de synergie werking. Zoek het ff op, en dan zie je hoe je minimaal en optimaal je receptor kan bestoken/activeren.
Wat absoluut belangrijk is, is de op en afbouw van je kuur... Ik hoop voor je dat je wat spiermassa kan vasthouden met je dbol-only-kuur!
Be smart, doe wat research, en ga eerst echt trainen(dus ook eten en je rust!) voordat je gaat kuren, waarvan je blijkbaar nog niet zoveel weet...
 
Originally posted by biceps_blitz
wat raad je me dan aan als eerste kuur?

Want als ik het goed begrijp is dbol only als eerste kuur totaal ongeschikt omdat de gains minimaal zijn en slechts tijdelijk. Maar er zijn wel verschillende verhalen... De een zegt dat ie 10kg aankwam tijdens zo'n kuurtje, en de ander dus dat je gains minimaal zijn....

Ik wil graag alleen oral doen omdat ik spuiten echt niet wil.

Je weet toch dat as spuiten veel gezonder is dan as slikken?
Als je een prikfobie hebt, kan je het kuren het best helemaal vergeten.
 
Originally posted by Homer
Hij wordt piepklein. Waarschijnlijk ga je ook impotent worden, maar eerst blaast je kop helemaal op tot ie explodeerd als een grote vette puist...

Hahahaha :D :D :D
 
Hey Blitz,

Ik zal serieus en eerlijk zijn!

Van een Dbol-only kuurtje kan je met goed trainen en goede voeding rond de 5-8kg winnen waarvan veel vocht. Na je kuur zal je veel verliezen en met veel geluk 2kg kunnen houden.
Een kleine penis krijg je er echt niet van, maar acne is goed mogelijk.

Ik zal eerlijk zijn: Mijn MENING is dat als je niet klaar bent om te spuiten, dan ben je niet klaar voor AS.

Voor een goede eerste kuur kan je Dianabol combineren met deca. Deca is wel een anabool wat je wel moet spuiten maar minimaal!

Een voorbeeld kuur is dit:

Week 1 200 mg Deca + 25 mg Dianabol.
Week 2 200 mg Deca + 40 mg Dianabol.
Week 3 200 mg Deca + 40 mg Dianabol.
Week 4 200 mg Deca + 40 mg Dianabol.
Week 5 200 mg Deca + 25 mg Dianabol.
Week 6 200 mg Deca + 10 mg Dianabol.
Week 7 200 mg Deca
Week 8 200 mg Deca

Dit is een kuur waarbij je veel meer kwalitatieve massa krijgt en ook overhoud! En je hoeft maar 1x per week te spuiten en dat stelt echt niks voor geloof me!!

Ik wens je veel succes met je keuze, en ik hoop je wat geholpen te hebben!

Worf
 
hmm.. dat klinkt wel beter. Maar ik hoef hierbij me alleen maar zorgen te maken om acne tijdens de kuur? Dus geen genitale krimping of oestrogene bijwerkingen?

Ik wil sowieso tijdens een kuurtje als bescherming R-ala (leverbeschermer) en Nolvadex nemen, en Clomid na de kuur.

Zou je dit dan kunnen verwerken in dat deca + dbol kuurtje wat je gaf?

Alvast bedankt!
 
Je kan een deca dick krijgen, maar bij de door worf voor geschreven hoeveelheden zal het niet snel gebeuren.
 
deca dick??????????????? kankerrrrr
 
Hey blitz,

Voor oestrogene bijwerkingen hoef je niet echt bang te zijn! Je kan iets achter de hand houden maar nodig vind ik dit niet! Je hoeft echt niet bang te zijn voor een deca-dick of inpotentie ofzo, dit is gewoon een goede eerste kuur! Niet te mild maar ook zeker niet te zwaar! Het enige waar je last van zal hebben is acne en misschien wat koppijn, maar niks ernstig.

Clomid na je kuur vind ik overdreven, een opstarter heb je echt niet nodig, lever kan je doen maar ook ik vind dit niet noodzakelijk!

Veel suc6
 
Lees de boardregels nou eerst eens jongens - 18 jaar oud GEEN AAS gebruiken :finger:

Wachten dus en tot die tijd - RESEARCH.

Groet Smalluser :thumb:
 
yo Worff!

maar die clomid is toch heel effectief voor t opstarten van je testosteronproductie en het vasthouden van je massa en kracht???

heb je ook msn? praat wat makkelijker?
 
Ik heb ook msn ja, ik sta in de msn lijst van DBB.com


(satebami@hotmail.com)
 
18 jaar vind ik ook veel te jong, ga eerst een beetje trainen en kom dan pas terug.
Ik heb trouwen een d only kuurtje gedaan, 40 gram per dag na 6 weken 12 kilo aangekomen.
Nu een maand later 4 kilo kwijt, vocht volgens de electronisch vet meting.
bijwerkingen : hoofdpijn, te veel coïtus en nakuur clomid en daar wordt ik depressief van. Ben er nu gelukkig weer overheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven