XXL Nutrition

Bijwerkingen tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Menno31

Novice
Lid geworden
6 aug 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m88
Vetpercentage
12%
Beste mede trainers ,zit nou in week 4 Tes tren mast en hgh 5ui per dag,moet zeggen gaat goed en lekker,weeg 120 op 8% , het enige probleem wat ik heb zijn de side effect van tren ik slaap gotverdomme niet totoaal niet dat overmatig zweten valt nog mee, maat zit nu om te kunnen slapen 4 x temazepam 20 Mg 3 oxzaepam 50mg niks helpt blijf gewoon klaar wakker zopiclon geprobeerd met temazepam nog niet , hen echt extreem insomnia,lijk op me lichaam alles afstoot is nu 1 nack klaar waker en moet op 6 weer op dus maar bijgeplak uit ervaring weet ik blijf gewoon wakker tot 6 en morgen gewoon actief,maar na paar nachten word je het wel goterdomme zat enige suggesties aub ??? Hoor het graag
 
Als benzodiazepinen niet helpen, dan vraag ik me af wat er wel zou helpen? :emo: (ik vrees niets)
 
Nou heb ik gehoord dat flunnys enigzins wel zou kunnen helpen zijn wat sterker ,misschien dat optie ????
 
Waarom geen ander middel pakken? Al die rotzooi die je er erbij moet nemen voor wat slaap... ik zou het niet aandurven
 
Als je zoveel benzo's moet nemen en alsnog niet kunt slapen, dan kun je beter de tren eruit gooien. Is het absoluut waard imo.
 
Als je het uberhaupt in je hoofd haalt om 4 x temazepam 20mg en 3 x oxazepam 50mg te nemen, dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen je trensomnia.
 
Stoppen met de tren en de pammetjes.
 
Als je het uberhaupt in je hoofd haalt om 4 x temazepam 20mg en 3 x oxazepam 50mg te nemen, dan heb je denk ik een groter probleem dan alleen je trensomnia.

Het is gewoon idioot. Hij zoekt een oplossing met medicijnen. Hij heeft er geloof ik nog geen seconde over nagedacht om maar eens te stoppen met de tren. Hij heeft denk liever nog iets sterkers, dan kan hij tenminste nog wel doorgaan met de tren.
 
Misschien,voor ut slapen nog ff jezelf flink uitputten dat werkt meestal bij mij als ik op hoge dosis tren zit, als ik dit niet doe knal ik ook uitelkaar van de energie en rusteloosheid, verder ben ik het abolute eens met de rest hierboven met extra pammetjes of sterkere slaap medicijnen werkt het uiteindelijk alleen maar averechts, dit merk je wel na afloop als je klaar bent met je tren en oxzooipam,
 
Je kan een lichte dosis Seroquel of Mirtazapine proberen. Of een sterke antihistamine (zoals promethazine). Wel flinke dosissen benzo's. Had je al gewenning van benzo's, of is dit de eerste keer dat je ze neemt?
 
Je kan een lichte dosis Seroquel of Mirtazapine proberen. Of een sterke antihistamine (zoals promethazine). Wel flinke dosissen benzo's. Had je al gewenning van benzo's, of is dit de eerste keer dat je ze neemt?

Je gaat hem ook nog wat aanraden?
 
Stoppen met de tren dus !!!!!!,kwa medicijnen of iets dergelijks heeft mijn lichaam uit zichzelf een bizar hoog tolerantie is al medisch bewezen,Bij mij word automatisch altijd alles hoger gedoseerd (medisch ) vanwege het hoog tolerantie
 
Dat is de meest logische keus... let goed op jezelf kerel!
 
Okee toppp thanks
 
Je gaat hem ook nog wat aanraden?

Stel je zit in wedstrijdvorbereiding en je weet dat je met tren op je best bent. Dan kun je misschien wel die 4 weekjes slapeloosheid overbruggen met de meds die ik opnoemde. Misschien heeft iemand er wat aan.
 
Op hoeveel Tren zat je eigenlijk Menno31?
 
Als je met 150mg oxazepam niet kan slapen lijkt het me dat je fakes heb, die dosis is echt bizar..
 
Back
Naar boven