XXL Nutrition

Aangeboden Bijzonder hardcore powerrack (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

g-men

Gargantuan Beast
20 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2003
Berichten
26.684
Waardering
6.106
Lengte
1m79
Massa
105kg
29D20BF5-B3E8-48AA-BE5C-06CA8E109EA7.jpeg
29D20BF5-B3E8-48AA-BE5C-06CA8E109EA7.jpeg
powerrack te koop met werkelijk Alles erop en eraan. Pullup bar, pulley hoog en laag, voetsteunen, dipbars, J hooks en extra set pins. Bandattachments. Extra wide base voor boxsquats prachtig rack en hoeft niet weg maar we gebruiken het bij RPB nu alleen voor de cable en dat is echt zonde.

Prijs 300 E wat minder dan de helft is van een Hd2 rack bv.
 
Gvd kan je niet even wachten tot dec, wanneer ik mn eindejaarsuitkering hebt. Rack, halter, mogelijk een bankje (de ironie:p)
 
Gvd kan je niet even wachten tot dec, wanneer ik mn eindejaarsuitkering hebt. Rack, halter, mogelijk een bankje (de ironie:p)

Voor jou wel hoor George. Serieus kom anders een keer kijken wat je ervan vindt. Voor jou houd ik het wel vast
 
Ik ken het rack nog van het moment dat je de onderkant sumo style maakte.
Wat zijn de maten ?
 
Ik ken het rack nog van het moment dat je de onderkant sumo style maakte.
Wat zijn de maten ?

Nee deze een jaar geleden een keer gekocht maat.
 
Andere rack wat altijd ook bij mij in de garage stond gaat nooit meer weg. Teveel herinneringen
 
Gvd kan je niet even wachten tot dec, wanneer ik mn eindejaarsuitkering hebt. Rack, halter, mogelijk een bankje (de ironie:p)

Komt hier binnenkort ook rack beschikvaar van kennis. Powercage.nl herkomst. Evt met simpele flatbench of mn oude barbarian warrior... halter en schijven ook :)
Regio tilburg
 
Komt hier binnenkort ook rack beschikvaar van kennis. Powercage.nl herkomst. Evt met simpele flatbench of mn oude barbarian warrior... halter en schijven ook :)
Regio tilburg

Wordt mijn topic nu gewoon gekaapt? Herkomst is volgens mij ook powercage.nl en zal 5x5x3mm zijn. Andere maten zal ik even voor je nagaan zaterdag George.
 
Wordt mijn topic nu gewoon gekaapt? Herkomst is volgens mij ook powercage.nl en zal 5x5x3mm zijn. Andere maten zal ik even voor je nagaan zaterdag George.
Ziet er inderdaad uit als een schaamteloos hijack, excuses....
Was bedoeld als optie wanneer de jouwe al besproken zouul zijn :)
Zal ik mn post aanpassen/verwijderen voor je?
 
Wordt mijn topic nu gewoon gekaapt? Herkomst is volgens mij ook powercage.nl en zal 5x5x3mm zijn. Andere maten zal ik even voor je nagaan zaterdag George.
Yup :P
Maar zijn post heeft er wel voor gezorgd, dat ik een bar, weights en bench kan kopen + jouw rek :D
 
Voor nu niet meer beschikbaar de jongens @ RPB maken er toch teveel gebruik van.
 
Back
Naar boven