Fitness Seller

Bill Kazmaier (1983 Powerlifting meet) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

machtig :d
jammer dat er geen geluid bij is
 
vet filmpje ja! maar dit is niet zijn max, squat bench en deadlift. ging best gemakkelijk volgens mij.

(ps: viking doet raw 220, respect voor viking :))
 
Idd dit was ook niet zn max. Het ziet er ook allemaal heel erg easy uit. Daarom is het ook zon gaaf filmpje.
 
Idd dit was ook niet zn max. Het ziet er ook allemaal heel erg easy uit. Daarom is het ook zon gaaf filmpje.

haha ja daar heb je helemaal gelijk in, 375 squat alsof het niks is :)
 
mijn rug doet pijn van het te zien


very impressive
 
Haha, 375 en dan nog soepel ook :roflol:
 
"Kazz Fact": Bill had daar een borst en heup blessure maar deed de wedstrijd toch!!
 
tering jantje dan doet die gek t echt super!!!:D
 
Super, wat een beest.
 
cool!toen waren ze nog echt sterk..zonder al die rare pakjes enzow!
 
wel grappig. Ik denk dat die deadlift eerst afgekeurd was omdat hij ze de laatste 15cm gewoon uit zijn handen liet vallen. De laatste beurt zakt hij mooi traag naar beneden en houdt de baar zelfs nog enkele seconden vast nadat ze al op de grond ligt :D
 
Nice! Dit is het eerste filmpje dat ik zie van Kazmaier als powerlifter. Zat behoorlijk wat vaart in die squat en deadlift.

Na die clip zag ik op het scherm bij de suggesties van YouTube nog een ander interessant filmpje verschijnen. 3x360kg DL door Finse strongman:

YouTube - Deadlift 3*360kg
 
Dat is Jani Illikainen (als ik het goed schrijf) Volgens mij Finlands sterksteman op het moment.
 
gvd zeg, zelfs in de replay vliegt dat gewicht nog omhoog bij het deadliften..
 
Mooi filmpje, prachtige atleet!
 
Prachtig om te zien! Goed voor een totaal van 972,5 als ik me niet vergis!!
 
Hij bencht daar wat minder omdat deze meet na zijn pec tear was (volgens mij).
 
Back
Naar boven