XXL Nutrition

Bill Kazmaier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Altijd die boom strikt uitdrukken ook. In de filmpjes zie je boom niet meer dan 160. Meer dan 180 had hij wel kunnen doen denk ik.
 
nog nooit van gehoord :P
 
Ik heb gelezen dat die gast tussen de events door altijd aan de cocaine zat. :D
 
Ik heb gelezen dat die gast tussen de events door altijd aan de cocaine zat. :D
Waarschijnlijk gewoon magnesium. :p
Dat denken ze over mij ook in de sportschool, mensen hebben er geen verstand van.
 
hahahaha.. wie? billie Turf? euh?
 
Waarschijnlijk gewoon magnesium. :p
Dat denken ze over mij ook in de sportschool, mensen hebben er geen verstand van.

Haha, heb je die gast wel is gezien vlak voor een lift.. ? Volgens mij zit er wel een kern van waarheid in.
 
Is dat niet van dat 'vlugzout'?
 
Onzin!! Je moet niet alles geloven wat je leest..

Zo weinig posts en dan besteed je je tijd om dit te melden??

als je zo graag de mensen wil duidelijk maken dat het vast niet zo is, dan zit er volgens mij meer waarheid in dan je wilt toegeven... Sneaky hoor:p

ik begon over ammoniak, maar nu jij je punt wil maken ben ik er eigenlijk van overtuigd dat jullie allemaal aan de coke zitten:cool:
 
Zo weinig posts en dan besteed je je tijd om dit te melden??

als je zo graag de mensen wil duidelijk maken dat het vast niet zo is, dan zit er volgens mij meer waarheid in dan je wilt toegeven... Sneaky hoor:p

ik begon over ammoniak, maar nu jij je punt wil maken ben ik er eigenlijk van overtuigd dat jullie allemaal aan de coke zitten:cool:

Mag ik zelf bepalen waar ik op reageer.
Ik kom tenminste niet met schijt topics aan om mensen te stangen of omdat ik me verveel...
Ik ben dan ook geen hardcore omdat ik vanaf 300kg deadlift ook een riem gebruik. En als ik er nog wat bij doe ook een suit aan heb...

Maar reukzout (ammoniak) zat er wel in die ampul..
Oh en ik snuif alleen door de week....

We kunnen ook niet allemaal kampioen op het forum zijn :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dan ook geen hardcore omdat ik vanaf 300kg deadlift ook een riem gebruik. En als ik er nog wat bij doe ook een suit aan heb...

Maar reukzout (ammoniak) zat er wel in ampul..
Oh en ik snuif alleen door de week....

We kunnen ook niet allemaal kampioen op het forum zijn :D

Zo is het nou maar net!! :cool:

maar je bent juist meer hardcore omdat je een riem gebruikt! dit was juist een post om alle riemgebruikers een riem onder het hart te steken :P (ofzo:P)

Als je hardcore wilt blijven moet je trouwens niet alleen door de week snuiven.. hardcore is elke dag snuiven!
 
Op de site van Bill staat het volgende te lezen: "My power is from the Lord"...hij is blijkbaar niet alleen een beestachtig sterk persoon, maar ook een diep gelovig persoon.

Of zijn kracht inderdaad van "Boven" kwam ofdat Bill toch met meer "Aardse" middelen heeft nageholpen laat ik effies in het midden, feit is dat Bill in de jaren '80 een totaal had van ruim 1100kg (RAW!!!)...weinig, heel weinig mensen hebben hem dat nagedaan.

Squat: 925 pounds
Bench press: 661 pounds
Deadlift: 887 pounds

Totaal: 2425 pounds!
 
The Lord,

typisch amerikaans! hypocriet! the Lord geeft gewoon aan dat zijn dealer zijn god is!
 
The Lord,

typisch amerikaans! hypocriet! the Lord geeft gewoon aan dat zijn dealer zijn god is!

Hé Champ, leuk om ook weer wat meer van jou te horen...ik merk uit diverse logs dat je alweer goed op dreef bent! Hoe luidt het spreekwoord ook alweer:...een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken ;).
Welcome back! :)
Hoop dat we binnenkort weer je trainingsverslagen kunnen "bewonderen" op het forum.
 
Hé Champ, leuk om ook weer wat meer van jou te horen...ik merk uit diverse logs dat je alweer goed op dreef bent! Hoe luidt het spreekwoord ook alweer:...een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken ;).
Welcome back! :)
Hoop dat we binnenkort weer je trainingsverslagen kunnen "bewonderen" op het forum.

U R the man!
 
Back
Naar boven