AndroidHealthClinic

billen willen niet groeien?

Bezoekers in dit topic

Deadlift, back extensions (reet knijpen alsof je walnoot tussen je billen heb). Je krijgt geen impressive reet van squats alleen. Je moet deadliften nog meer centraal stellen dan squats als je dat wilt bereiken. Van squats krijg je vooral dikke QUADS dat wil je als vrouw niet. Massa trainen: minimaal 6-10 reps per set.
Jij mag wel met je reet knijpen als ik tussen je billen zit hoor
no homo
 
Sinds ik pistol squats doe groeien ze bij mij eindelijk! Langzaam, maar toch zeker zichtbare groei. Waarom precies kan ik niet helemaal verklaren, maar ik denk:

Je zakt dieper dan met gewone squats...en het is 1benig. Die combinatie maakt denk ik dat ik die bilspieren echt moet gebruiken.

Misschien werkt het voor jou ook :)
 
Sinds ik pistol squats doe groeien ze bij mij eindelijk! Langzaam, maar toch zeker zichtbare groei. Waarom precies kan ik niet helemaal verklaren, maar ik denk:

Je zakt dieper dan met gewone squats...en het is 1benig. Die combinatie maakt denk ik dat ik die bilspieren echt moet gebruiken.

Misschien werkt het voor jou ook :)
Ik gok dat je onbewust meer vanuit je hak drukt
 
Heb je niet gewoon een posterior pelvic tilt? Dat is een beetje het probleem af en toe met specifieke forums, als het enige gereedschap een hamer is dan lijkt elk probleem al snel op een spijker (alhoewel ik natuurlijk niet uitsluit dat het idd een trainingsprobleem kan zijn).

Hip-posture.jpg


Hierdoor lijkt het al snel dat je geen kont hebt.
 
Met een posterior tilt is het makkelijker glutes te ontwikkelen (deze mensen zijn vaak al heup/glute dominant). Een andere anterior tilt is vaak het probleem bij mensen die moeilijk de billen voelen tijdens het trainen. De hamstring, onderrug en quads zijn vaak dominanter.

Genen spelen natuurlijk ook een grote rol (aanhechtingspunten, vorm van de spier, grootte van de spierbuik). Los daarvan kan iedereen betere glutes krijgen!
 
Met een posterior tilt is het makkelijker glutes te ontwikkelen (deze mensen zijn vaak al heup/glute dominant). Een andere anterior tilt is vaak het probleem bij mensen die moeilijk de billen voelen tijdens het trainen. De hamstring, onderrug en quads zijn vaak dominanter.

Genen spelen natuurlijk ook een grote rol (aanhechtingspunten, vorm van de spier, grootte van de spierbuik). Los daarvan kan iedereen betere glutes krijgen!

ook ik?
 
Met een posterior tilt is het makkelijker glutes te ontwikkelen (deze mensen zijn vaak al heup/glute dominant). Een andere anterior tilt is vaak het probleem bij mensen die moeilijk de billen voelen tijdens het trainen. De hamstring, onderrug en quads zijn vaak dominanter.

Genen spelen natuurlijk ook een grote rol (aanhechtingspunten, vorm van de spier, grootte van de spierbuik). Los daarvan kan iedereen betere glutes krijgen!

Bedoelde meer dat ze misschien te veel op de spiegel afgaat en dat het alleen maar lijkt dat ze weinig glutes heeft. Hamstrings zijn overigens vaak dominant bij posterior tilt, juist niet bij anterior (hip flexor is ook zwak bij posterior).
 
Bedoelde meer dat ze misschien te veel op de spiegel afgaat en dat het alleen maar lijkt dat ze weinig glutes heeft. Hamstrings zijn overigens vaak dominant bij posterior tilt, juist niet bij anterior (hip flexor is ook zwak bij posterior).

Dat is toch ook waar het om gaat?

Ik heb liever 30cm biceps die 50cm lijken dan 50cm biceps die 30cm lijken...
 
Zoals al eerder gezegd kan het ook goed aan je voeding liggen. Van te weinig kcal kan er niets groeien. Merkte zelf ook dat pas toen ik begon met structureel meer te eten, ik progressie ben gaan boeken.
 
Minder richten op pr's. Ass to grass Squats helpen goed. Evenals knee Squats, good mornings, stiff leg deadlift, hip thrust, cable pull throug. En genoeg eten! Dus niet het honger dieetje wat de meeste vrouwen volgen.

Succes!
 
Back
Naar boven