Fitness Seller

Billen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wiie is 18?? Het gaat helemaal niet meer over mijn onderwerp..:( :P
 
Niet op letten,
Je moet je nog niet zo druk maken hoor, het komt vanzelf, de rondingen.
Als je het wat wil bevorderen kun je zoals eerder aangegeven, gaan squatten
 
wiie is 18?? Het gaat helemaal niet meer over mijn onderwerp..:( :P

die dikkere kont komt wel als je ouder word.misschien kun je wat foto's posten om ons een beeld te geven.
 
Nee, dat klopt het is niet charmant als mannen/ jongens dat doen:titty: Maar als 13 jarige denk je daar nog niet aan. En ze denken al helemaal niet na over 10 jaar. Ik zelf was ook een meisje dat laat borsten kreeg en wat rondingen, maar nu is het de omgekeerde wereld. Die meisjes van toen zijn nu echte moekes en flink uit gezakt (althase die gene bij mij uit de klas) en ik heb daar gelukkig geen last van:D
Dus bij deze zou ik zeggen tegen de topic startster, maak je niet te druk de rondingen komen wel,

Haha, toevallig of niet dit, op m'n basisschool hadden idd een minderheid v/d meisjes ookal wat jongens hangen. Sommige waren nog plat. En geloof het of niet, op die leeftijd waren die meidenpesterijtjes er ook al onderling. Degene met wat tiet gingen vol trots in topje naar school.... en aandacht van jongens natuurlijk.

...En toen ik ze onlangs weer zag, waren het vrouwen met een bierbuik en een vaste kerel. En dat vast is omdat ze niet veel meer te kiezen hebben. :roflol:

Hoe gek het ook klinkt, meisjes die pas vanaf hun 17de schoonheid beginnen te vertonen en laat pieken, hebben een lange houdbaarheids datum en als ze zich inspannen, kunnen ze op hun 40ste nog heel strak en spannend zijn, met een echte vrouwen attitude. Dat maakt die paar jaartjes dubbel en dwars goed.
 
haha waarom wil een kindje van 13 al een lekkere ronde bil

Sjonge Sjonge, dat meisje is nog maar 13, dan ga je je toch niet druk maken om hoe je eruit ziet.
En op die leeftijd is het niet zo leuk om een beste boezem te hebben, ik heb een hekel aan die rotdingen, zitten altijd in de weg.

13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).

Meisjes van 13 zijn tegenwoordig steeds volwassener... of nee wacht, dat willen ze zijn. Ze willen zeker 'net zo'n lekkere kont als Beyoncé en J.Lo' ofzo.

Jij hoort helemaal niet op dit forum kind. :rolleyes: Kom over vijf jaar maar terug.
 
13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).

Meisjes van 13 zijn tegenwoordig steeds volwassener... of nee wacht, dat willen ze zijn. Ze willen zeker 'net zo'n lekkere kont als Beyoncé en J.Lo' ofzo.

Jij hoort helemaal niet op dit forum kind. :rolleyes: Kom over vijf jaar maar terug.

Helemaal gelijk!!!
 
13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).


Het is onzin dat trainen iets te maken heeft met het wel of niet volgroeien
 
bewijs het maar

Heeft o.a. te maken met tussenwervelschijven die op jonge leeftijd nog niet volgroeid zijn en verkeerd kunnen groeien door (zware) belasting.

Ik kan het niet bewijzen, kun jij het tegendeel bewijzen?

Trouwens, volgens mij wil de TS helemaal niet echt trainen maar gewoon 'een mooie kont omdat bepaalde sterren en modellen dit ook hebben' (als ik me een beetje inleef in de gedachtenwereld van een 13-jarige).
 
13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).

Meisjes van 13 zijn tegenwoordig steeds volwassener... of nee wacht, dat willen ze zijn. Ze willen zeker 'net zo'n lekkere kont als Beyoncé en J.Lo' ofzo.

Jij hoort helemaal niet op dit forum kind. :rolleyes: Kom over vijf jaar maar terug.


Nou volgens mij ben je niet erg goed in inleven he? En ik ga dus echt niet over vijf jaar terug komen omdat jij dat zegt..!! En nee ik hoef niet ZO'N dikke kont als Beyoncé.. :duh: Jij bent niet erg aardig he?? :mad:
 
Heeft o.a. te maken met tussenwervelschijven die op jonge leeftijd nog niet volgroeid zijn en verkeerd kunnen groeien door (zware) belasting.

Ik kan het niet bewijzen, kun jij het tegendeel bewijzen?

Wat is dat nou weer voor raars. Ik hoef toch niet het tegendeel te bewijzen als er geen bewijs voor is? ???
 
Wat is dat nou weer voor raars. Ik hoef toch niet het tegendeel te bewijzen als er geen bewijs voor is? ???

Nou ik zou niet meer met haar in dicussie gaan hoor.. dat is gewoon zinloos..;)
 
13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).

Meisjes van 13 zijn tegenwoordig steeds volwassener... of nee wacht, dat willen ze zijn. Ze willen zeker 'net zo'n lekkere kont als Beyoncé en J.Lo' ofzo.

Jij hoort helemaal niet op dit forum kind. :rolleyes: Kom over vijf jaar maar terug.

Heeft o.a. te maken met tussenwervelschijven die op jonge leeftijd nog niet volgroeid zijn en verkeerd kunnen groeien door (zware) belasting.

Ik kan het niet bewijzen, kun jij het tegendeel bewijzen?

Trouwens, volgens mij wil de TS helemaal niet echt trainen maar gewoon 'een mooie kont omdat bepaalde sterren en modellen dit ook hebben' (als ik me een beetje inleef in de gedachtenwereld van een 13-jarige).

Wat is jouw probleem? Liever dat ze op dit forum zit en de JUISTE informatie krijgt dan dat ze het in d'r uppie uitzoekt.

Jij hebt zeker niet dat artikel gelezen over krachttraining en de mythe rondom jongeren ofzoiets? Alsof zij zoveel gaat squatten dat haar hele rugwervelschijven, en wat voor wervelschijven nog meer, samengeperst worden..

We zitten hier op een "bodybuild" forum. Sommige trainen alleen omdat ze een mooi lichaam willen. Sommige trainen omdat ze sterk willen zijn. Sommige hier trainen omdat ze op een bekend iemand willen lijken, qua fysiek.
 
Wat is jouw probleem? Liever dat ze op dit forum zit en de JUISTE informatie krijgt dan dat ze het in d'r uppie uitzoekt.

Jij hebt zeker niet dat artikel gelezen over krachttraining en de mythe rondom jongeren ofzoiets? Alsof zij zoveel gaat squatten dat haar hele rugwervelschijven, en wat voor wervelschijven nog meer, samengeperst worden..

We zitten hier op een "bodybuild" forum. Sommige trainen alleen omdat ze een mooi lichaam willen. Sommige trainen omdat ze sterk willen zijn. Sommige hier trainen omdat ze op een bekend iemand willen lijken, qua fysiek.


Ik vind dat je helemaal gelijk heb!!!:thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven