Fitness Seller

Billen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey een paard op het forum!
 
Wordt altijd gepist op breezermeisjes en ongezonde kinderen en nu er eindelijk iemand wat progressiefs uit die groep wil ondernemen is het weer niet goed.
 
Nou volgens mij ben je niet erg goed in inleven he? En ik ga dus echt niet over vijf jaar terug komen omdat jij dat zegt..!! En nee ik hoef niet ZO'N dikke kont als Beyoncé.. :duh: Jij bent niet erg aardig he?? :mad:

Nee dat ben ik inderdaad niet.
 
Laatst bewerkt:
13 is wel een beetje jong, sowieso kom je volgens mij geen sportschool in (is vaak vanaf 16 of 18, omdat je dan pas begint te volgroeien).

Meisjes van 13 zijn tegenwoordig steeds volwassener... of nee wacht, dat willen ze zijn. Ze willen zeker 'net zo'n lekkere kont als Beyoncé en J.Lo' ofzo.

Jij hoort helemaal niet op dit forum kind. :rolleyes: Kom over vijf jaar maar terug.

Haha oh brother, ga jij ff voor haar bepalen of ze op dit forum hoort of niet:roflol:
 
Jullie zijn echt triest. :rolleyes:
 
Haha oh brother, ga jij ff voor haar bepalen of ze op dit forum hoort of niet:roflol:

Eigenlijk zouden we wel een systeem moeten hebben dat moties van wantrouwen toe laat. Zodoende kunnen we een aantal DBB onthouden met een gegronde reden.
 
Eigenlijk zouden we wel een systeem moeten hebben dat moties van wantrouwen toe laat. Zodoende kunnen we een aantal DBB onthouden met een gegronde reden.

Ik ben helemaal voor Marky, of doel je op mij?

Dan graag uitleg, ik schat mezelf kwa kennis hoger in dan menig member hier.
 
Ik zeg ook een keer wat ik denk en vind, misschien negatief, wat jullie zelf ook continu doen, en nu is iedereen opeens 'tegen flowergrrl' ofzo. :rolleyes:

Stelletje kinderen hier af en toe.
 
Ik ben helemaal voor Marky, of doel je op mij?

Dan graag uitleg, ik schat mezelf kwa kennis hoger in dan menig member hier.

Dan denk ik toch echt dat je jezelf verkeerd inschat.
 
Pff, ik heb echt geen zin in zinloze discussies.
 
Hehe, calm down people!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Pff, ik heb echt geen zin in zinloze discussies.


Nee want je kan geen zonvolle discussie voeren en als je hier niet wilt zijn doe dan niet zo capsonis..;) Ik heb gewoon een normale vraag en jij doet het gelijk helemaal afkatten!!! :mad: Heb je niks beters te doen?? ;)
Zoek een leuke hobby ofzo..;)
 
Wordt altijd gepist op breezermeisjes en ongezonde kinderen en nu er eindelijk iemand wat progressiefs uit die groep wil ondernemen is het weer niet goed.

Daarmee wil je toch wel zeggen dat ik het goed doe he??..:)
 
Mag ik je kont eens zien dan ? Dan kan ik ff oordelen, en kijken wat het beste voor je werkt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven