AndroidHealthClinic

Billen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag je al op het internet?

Ok sorry... :(
 
this topic is useless without pics















:nanner::jk::p
 
Sjonge Sjonge, dat meisje is nog maar 13, dan ga je je toch niet druk maken om hoe je eruit ziet.
En op die leeftijd is het niet zo leuk om een beste boezem te hebben, ik heb een hekel aan die rotdingen, zitten altijd in de weg.
 
Sjonge Sjonge, dat meisje is nog maar 13, dan ga je je toch niet druk maken om hoe je eruit ziet.
En op die leeftijd is het niet zo leuk om een beste boezem te hebben, ik heb een hekel aan die rotdingen, zitten altijd in de weg.

Op 13 jarige leeftijd ga je daar juist wel druk om maken. Zekers als anderen al wel boezems hebben en een vollere kont en jij nog niet. Helaas weten die meiden niet dat ze zich druk maken om niets.
 
Op 13 jarige leeftijd ga je daar juist wel druk om maken. Zekers als anderen al wel boezems hebben en een vollere kont en jij nog niet. Helaas weten die meiden niet dat ze zich druk maken om niets.

Toen ik 13 was had ik daar nog geen last van, en toen ik 15 was, had ik al een hekel aan de "boezem" en nu nog.
Niet erg charmant als de mannen tegen je borsten praten....
 
Nee, dat klopt het is niet charmant als mannen/ jongens dat doen:titty: Maar als 13 jarige denk je daar nog niet aan. En ze denken al helemaal niet na over 10 jaar. Ik zelf was ook een meisje dat laat borsten kreeg en wat rondingen, maar nu is het de omgekeerde wereld. Die meisjes van toen zijn nu echte moekes en flink uit gezakt (althase die gene bij mij uit de klas) en ik heb daar gelukkig geen last van:D
Dus bij deze zou ik zeggen tegen de topic startster, maak je niet te druk de rondingen komen wel,
 
Ja, dat is wel zo, ik had ze wel al heel vroeg, ik was 11 toen ik borsten kreeg.
Op mijn 13e had ik een c cup.
Anderen uit mijn klas daarentegen, kregen pas rond hun 16e de vormen.
Ze komen wel, dat is wel zo, alleen bij de een wat eerder dan bij de anderen
 
Lekkere billen zijn gewoon belangrijk bij een vrouw. That's why. Laat haar lekker op haar dertiende lekkere billen willen.
 
Lekkere billen zijn gewoon belangrijk bij een vrouw. That's why. Laat haar lekker op haar dertiende lekkere billen willen.

wat geef jij daarom, jij bent toch milf hunter?

BTW: nog ff een nuttige toevoeging aan het topic: mensen denken altijd dat het gras groener is aan de overzijde:
zij die dikke borsten hebben willen kleinere, zij die kleine hebben willen dikkere. Net zo met de kont.
Zo is er voor elke man wat wils :)
 
paardrijmeisjes brrrrr. :(

heb je toevallig ook een oilili sjaaltje?

maargoed, kniebuigen oftewel squaten is goed voor de ontwikkeling van je benen en kont. Het is wel een zware oefening, maar dat is lekker.

Overigens is een dikke kont ook niet persé aantrekkelijk. Het gaat om verhoudingen. Niet te dik en niet te dun zeg maar.

edit: je bent 13... dan mag je nog paardrijden. als je ouder als 20 bent mag je geen paard meer rijden hoor, want dan wil geen enkele man iets met je te maken hebben (en terecht!)
 
paardrijmeisjes brrrrr. :(

heb je toevallig ook een oilili sjaaltje?

maargoed, kniebuigen oftewel squaten is goed voor de ontwikkeling van je benen en kont. Het is wel een zware oefening, maar dat is lekker.

Overigens is een dikke kont ook niet persé aantrekkelijk. Het gaat om verhoudingen. Niet te dik en niet te dun zeg maar.

edit: je bent 13... dan mag je nog paardrijden. als je ouder als 20 bent mag je geen paard meer rijden hoor, want dan wil geen enkele man iets met je te maken hebben (en terecht!)

Mag dat nog wel als je 19 bent?
 
Dat is echt net op het randje. Maar als je niet als ouwe vrijster wil eindigen moet je 'm volgend jaar verkopen. Dan kun je een vent zoeken om op te rijden:)
 
Dat is echt net op het randje. Maar als je niet als ouwe vrijster wil eindigen moet je 'm volgend jaar verkopen. Dan kun je een vent zoeken om op te rijden:)

Maar ik heb al vent waar ik op mag "rijden"
Moet ik dan perse volgend jaar stoppen met paardrijden, dat is ook fijn om te doen hoor!
Goed voor de been spieren..en je word wat soepeler in je heupen..
 
wat geef jij daarom, jij bent toch milf hunter?

BTW: nog ff een nuttige toevoeging aan het topic: mensen denken altijd dat het gras groener is aan de overzijde:
zij die dikke borsten hebben willen kleinere, zij die kleine hebben willen dikkere. Net zo met de kont.
Zo is er voor elke man wat wils :)

Just 'cause I like beef, doesn't mean I don't want chicken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven