AndroidHealthClinic

Bindweefselmassage?

Bezoekers in dit topic

Ik houd jullie zeker op de hoogte, zal ook even specifiek vragen naar het effect op cellulitis !
 
Volgens mij is het vooral bedoeld om onderhuids bindweefsel te mobiliseren. Voor het kwijtraken van vet zou ik gewoon cardio aanraden:D
 
Volgens mij is het vooral bedoeld om onderhuids bindweefsel te mobiliseren. Voor het kwijtraken van vet zou ik gewoon cardio aanraden:D

T gaat mij persoonlijk niet voor t kwijtraken van vet, maar voor huidversteviging.. ;)
 
Ben dus naar die intake geweest bij de Bergman kliniek. Bindweefselmassage is idd bedoeld om de huid strakker te maken en werkt ook goed tegen cellulitis. Voor striae werkt het minder, maar doordat de huid strakker en gladder wordt, valt de cellulitis minder op. Bindweefselmassage kan met rollende bewegingen met de hand gedaan worden, maar ook met een apparaat. Het schijnt onplezierig te zijn. De kosten zijn (daar) ongeveer 55 euro per behandeling en je hebt 4 tot 6 behandelingen nodig. Bindweefselmassage gaat onderhuidse verklevingen tegen en stimuleert de aanmaak van collageen in de huid. Ik zelf weet nog niet of ik het ga doen. Best duur en toch weinig effect op de striea.
 
Ben zelf begonnen met bindweefselmassage bij Massage Almere. Nu maar hopen dat mijn rimpels, striae en littekens minder worden. :-)
 
Ja dat zag ik later ook haha. :-D voor mij toch nog relevant in ieder geval.
 
Ja dat zag ik later ook haha. :-D voor mij toch nog relevant in ieder geval.
Bedankt voor de waardevolle bijdrage.
Kunnen we nog een log verwachten met voor en na foto's?
 
Bedankt voor de waardevolle bijdrage.
Kunnen we nog een log verwachten met voor en na foto's?
Wellicht, en dan misschien in 2030. Dan kunnen de nieuwkomers dan er ook plezier mee hebben. :-)
 
Nou was meer aardig bedoeld voor een vriendin. Vriendelijkheid enzo... Was misschien niet m'n beste binnenkomer. :laugh:
 
Nou was meer aardig bedoeld voor een vriendin. Vriendelijkheid enzo... Was misschien niet m'n beste binnenkomer. :laugh:
Voor 55e per uur zou ik wel heel wat meer verwachten voor ik reclame begon te maken
 
Back
Naar boven