AndroidHealthClinic

Binnen 2 maanden 46x30kg. bankdrukken. hoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

46 is wel een scheef getal.

In welk tijdsbestek moet je dit kunnen? Als je nou zorgt dat je zo snel mogelijk 80 bencht en daarna op uithoudingsvermogen traint lijkt het me bepaald niet moeilijk. Ik zal vrijdag eens kijken hoe vaak ik 30 kg kan drukken. En ik bench net 70 kg :')
 
Hoax. Dit gaat nergens over. Een eis als bijvoorbeeld 30x moeten opdrukken zou wel redelijk zijn.

jij weet dus totaal niet waar je het over hebt, ik nomineer dit als de grootste onzin post van de week:D!
 
jij weet dus totaal niet waar je het over hebt, ik nomineer dit als de grootste onzin post van de week:D!

* Drukbank 46 X 30 kg. (stang + 2x5kg.)
* 36 X sit-up
* 41 X scottgurl 18 kg.
* 26 X legextensension 13,5 kg.
* 7 X optrekken
* 46 X backextensension

Kijk eens naar die getallen. Denk je nou werkelijk dat dat de eisen zijn?

Ik denk eerder dat de topicstarter iemand kent die voor de keuring geslaagd is, en dat die deze stats heeft.
 
* Drukbank 46 X 30 kg. (stang + 2x5kg.)
* 36 X sit-up
* 41 X scottgurl 18 kg.
* 26 X legextensension 13,5 kg.
* 7 X optrekken
* 46 X backextensension

Kijk eens naar die getallen. Denk je nou werkelijk dat dat de eisen zijn?

Ik denk eerder dat de topicstarter iemand kent die voor de keuring geslaagd is, en dat die deze stats heeft.

:roflol: zijn dat stats?
 
Lodewijk.....

Lodewijk, check ff een willekeurige brandweersite waar ze brandwachten vragen, dan zie je dat dit gewoon de selectie eisen zijn.
Enneh....dat zwemmen.
Wat denk je van een auto te water... ze willen gewoon zekerheid dat ze je op kunnen leiden tot duiker.
Voor de serieuze reacties hardstikke bedankt.
Wat is trouwens waar van het verhaal dat al je iedere dag traint, je de tweede dag voor niks traint, zodat je om de dag moet trainen?
En hoe belangrijk is warming-up en hoe kan ik dat het beste doen.
Groet,
Ben
 
Ik heb al gezocht met google, maar ik kon niks vinden over de toelatingseisen. Heb je een link?
 
Ah zo :D, dat is al iets anders als 'ik moet 46x30 bankdrukken voor de keuring'

Als je al die spullen hebt zou ik gewoon om de dag oefenen. Niet doorgaan tot je helemaal niet meer kunt. Stop een paar herhalingen vantevoren.
 
ach als dat bankdrukken niet lukt kun je nog altijd je punten ophalen met de rest. Back extensions, Pull-ups, buikspieren en legextensions zijn toch makkelijk te halen lijkt mij.
 
ach als dat bankdrukken niet lukt kun je nog altijd je punten ophalen met de rest. Back extensions, Pull-ups, buikspieren en legextensions zijn toch makkelijk te halen lijkt mij.

deze stats zijn heus niet gebaseerd op power lifters, dus ik denk idd ook dat een gemiddeld iemand dit wel moet kunnen halen....

@ Firefighter4833: je zal vast niet overal een goed voor hoeven halen! als je nou gewoon van alles traint, kom je er wel doorgeen!

daarbij....voor de BB-ers onder ons:D:
zien jullie ook bij optrekken armspieren staan:D:roflol:?
 
deze stats zijn heus niet gebaseerd op power lifters, dus ik denk idd ook dat een gemiddeld iemand dit wel moet kunnen halen....

@ Firefighter4833: je zal vast niet overal een goed voor hoeven halen! als je nou gewoon van alles traint, kom je er wel doorgeen!

daarbij....voor de BB-ers onder ons:D:
zien jullie ook bij optrekken armspieren staan:D:roflol:?

Trek jij je op met je kuiten?
 
Die leg extensions snap ik trouwens echt niet ???
 
ga gewoon zo zwaar mogelijk oefenen setjes 5-6. met +50kg zo zwaar als je kan.
Als je dat lukt is die 46*30kg echt een eitje en voelt het ligt als een veertje
 
Hé,

Hardstikke bedankt voor jullie reactie's!!!
Voor het voledige plaatje zal ik ff zeggen wat je moet doen om door de selectie heen te komen.

* Drukbank 46 X 30 kg. (stang + 2x5kg.)
* 36 X sit-up
* 41 X scottgurl 18 kg.
* 26 X legextensension 13,5 kg.
* 7 X optrekken
* 46 X backextensension

...en dan nog duurloop (2700mtr./12 min.) + zwemtest waarvan ik jullie de details zal onthouden.

Gr. Ben


iemand die weet waar dit in godsnaam goed voor is??? 7x optrekken is wel een eitje, gewoon op stretch reflex trekken.. even serieus 46x back extension is wel een mega pomp garantie :eek: die scottcurl ook.. maar serieus wat is dit voor nonsens?

hebben we brandweermannen op dit forum ?
 
Back
Naar boven