AndroidHealthClinic

Binnen 2 uur na training koolhydraten Mega goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Berry1989

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
527
Waardering
2
IK heb gehoord dat je binnen 2 uur na training koolhydraten binnen krijgt je mega hard groeit in schone spiermassa is dat zo?
 
nog nooit gehoord? dus ik weet t niet.
Heb je misschien een bron of heb je t alleen gehoord?
 
Ja da's echt meeeega die kolidraden!
Als je gaat trainen en dan binnen 2 uur dat binnen krijgt. Ben je binnen een maand een mega beest!
 
Stond op een site!

Maar hoe doe jij het dan Flix?
Wat eet je na krachttraining?
 
Beter ga je eerst wat rondlezen op deze site!
Ipv alles te vragen...
 
na je training kan je 2 scheppen whey en wat snelle koolhydraten doen en dan na een uur of iets langer een echte complete maaltijd (geloof dat datde gangbare manier is)
zelf vreet ik gelijk na de traning vaak de complete shit + whey of kwark omdat ik vaak sterf van de honger na de training.voel me daar beter bij. kijk wat voor jou het beste werkt?
 
Ja maar ik heb het over snel groeien!
 
Snel groeien bestaat niet. Wil je groot worden, take some time.
 
Ik bedoel vet verliezen en op normaal tempo schone spiermassa winnen!
 
dit staat gewoon in de stickies...wat je moet eten voor/na de training etc.
 
Ja, maar waar soms gaat het snelle als iemand gewoon duidelijk antwoord geeft.
 
Ja, maar waar soms gaat het snelle als iemand gewoon duidelijk antwoord geeft.

Als de informatie er al staat voor je is het sneller als je het gewoon gaat lezen, dan dat je elke keer op antwoord gaat wachten. ;)
 
Na de training savonds niet meer te veel kolidraten tot je nemen.
Hou het hooguit bij 2 sneedjes brood ofzo savonds en de rest eiwitten en een beetje vetten en direct na de training dextrose.
Smorgens uiteraad wel na de training goede kolidraten eten tot max een uur of 6 ofzo en erna eiwitten en beetje vetten.
 
kolidraden hahah. die gozer zal wel denken dat hij het fout spelde al die tijd
 
ik drink na de training melk of vruchtendrank met whey!
 
6 uur later?

Waarom dat?
 
hij bedoeld tot 18.00 savonds toch? dat werk voor hem blijkbaar ...ik eet elke maaltijd kh erbij. 20:30 of 21:00 uur dus ook nog.(vaak later)..23:30 kwark 500 gr en handje cashew
 
lees de stickys , en bepaal daarna wat voor jou het beste werkt !

( oh, en hier kom je niet achter door vragen te stellen op het forum, maar door het zelf te gaan proberen. Is maar net hoe jou lichaam er op reageerd en waar je je prettig bij voelt ;) )
 
Ik bedoel idd tot 18.00 uur omdat ik erna ga trainen word het anders mij te laat voor kh's
Ik heb over de hele dag voldoende glucose opgeboud in lever en spieren doe ik dan savonds
lekker kan aan verbruiken. Soms neem ik na de training nog een stuk fruit op dit moment anders alleen eiwitten
 
Ik ook dat van die gast om 9 uur savonds nog dat is dom.

Je doet niet veel en dan ga je slapen en gaat alles om in vet.


Maar ik doe na Training ook alleen fruit. En paar min voor ik na bed ga ook een bak kwark!
 
Back
Naar boven