AndroidHealthClinic

Binnenkant borst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiVer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2002
Berichten
56
Waardering
0
Zoek eigenlijk een manier om de binnenkant van mijn borst wat dikker te krijgen.

Mijn schema nu is:
4 sets incline press op de smith machine

3 sets incline flyes

3 sets pec dec

3 sets cable crossovers.

Mijn handen dichter bij elkaar houden bij de drukoefeningen werkt bij mij niet.

iemand advies??
 
Je kan de binnenkantborst niet appart trainen, netzomin als dat je de onderkant van de biceps appart kan trainen. Elke oefening belast de spierbanen over de volle lengte.

De zg binnenkant oefeningen zijn gewoon oefeningen met een grotere bewegingsuitslag, daardoor verkort de gehele spier meer.
 
Trouwens wel wat veel sets he?
 
13 sets? Dat valt wel mee toch Admin? Ik doe er ook 12. Cable cross. schijnt wel goed te zijn voor die binnenkant, probeer daar maar mee te experimenteren.
 
Wilde ik ook melden...beetje veel sets. 9sets borst is toch wel het max ....
 
Ik doe 3 oefening, 2x4 sets en 1x3 de laatste tijd. Als jullie 12 sets voor de borst al veel vinden, hoeveel pakken jullie dan voor de biceps en triceps?!
 
biceps triceps beiden 9 sets, borst van 9 tot max. 11 sets.
het is een bekend fenomeen, men traint borst als een grote groep terwijl dit eigenlijk maar een relatief kleine spiergroep is.
Maar omdat de borst oef zo populair zijn, kan niemand er genoeg van krijgen!
NEE een brede borst alleen maakt je niet breed, en NEE meer sets betekend niet meer groei!
 
biceps / triceps 7sets van 8herhaling
voorkant / achterkant schouders: 4setjes
zijkant schouders: 6setjes

dis toch niet te weinig
 
Originally posted by 3XL
Je kan de binnenkantborst niet appart trainen, netzomin als dat je de onderkant van de biceps appart kan trainen. Elke oefening belast de spierbanen over de volle lengte.

De zg binnenkant oefeningen zijn gewoon oefeningen met een grotere bewegingsuitslag, daardoor verkort de gehele spier meer.

3xl, hoelang zitten wij dit nu al te vertellen? :D

sommige mythes blijven echt wel rondhangen hé...
 
Komt gewoon omdat iedere beginner z'n basis haalt uit verouderde boeken met achterhaalde theorien. Komt nog bij dat de meeste sportschooleigenaren (de goede buiten beschouwing latend) totaal geen reet van BB weten, of hun kennes ook baseren op diezelfde oude boeken en achterhaalde theorien.
 
Originally posted by RiVer
Zoek eigenlijk een manier om de binnenkant van mijn borst wat dikker te krijgen.

Mijn schema nu is:
4 sets incline press op de smith machine

3 sets incline flyes

3 sets pec dec

3 sets cable crossovers.

Mijn handen dichter bij elkaar houden bij de drukoefeningen werkt bij mij niet.

iemand advies??


river ik vind dat je wel erg veel flye oef. doet. 1 is genoeg. trap er een uit je schema en maak daar flat bench of decline bench van ofzo.
 
Originally posted by 3XL
Komt gewoon omdat iedere beginner z'n basis haalt uit verouderde boeken met achterhaalde theorien. Komt nog bij dat de meeste sportschooleigenaren (de goede buiten beschouwing latend) totaal geen reet van BB weten, of hun kennes ook baseren op diezelfde oude boeken en achterhaalde theorien.

Helaas heb je helemaal gelijk 3,
Bij ons in de sportschool loopt hier een schrijnend voorbeeld van. Als ik hoor wat die vent de nieuwelingen allemaal voor een onzin verkoopt: VB: Van teveel eiwitten wordt je dik! :finger:
 
binnenkant borst is inderdaad niet apart te trainen zoals 3xl al zei.
sterker nog als je bijv een close grip bench press doet moet je goed op letten dat je niet je polsen aan puin drukt.
 
eindelijk weer een binnenkant borst topic.......
wilde er net zelf 1 starten.:sad: :tanden:
 
Ah, het moest er weer eens van komen, een binnenkant borst topic. Alles is al gezegd geloof ik. Ik ben ook van mening dat je teveel sets doet voor je borst. Het kan wel, maar dan kan je toch zeker niet bij failure in de buurt komen.
 
Binnenkant borst..... de eeuwig durende mythe.

Ik stel voor dat dit in het regelement komt: Topics over binnenkant borst leveren een ban op.
Ze blijven maar komen, dit soort topics. Zorg iig voor een link op de voorpagina met een opsomming van alle mythes.

EDIT:

Iemand heeft weer een topic uit 2002 naar voren gehaald. Monster heropening :roflol:
 
Hahaha, karma voor wie weet wie River is!

(ik weet het zelf wel)
 
potverdomme nou :roflol: :sanca:
 
brutal monsterbump
 
sanca is een beest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven