AndroidHealthClinic

Binnenkant dijen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Belle

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
93
Waardering
0
Ik heb van nature zware bovenbenen en ik heb de indruk dat, sedert ik krachttraining doe, ze in omvang toegenomen zijn.

Voor het verlof was de omtrek 58cm, nu 60cm. :(
Er moet wel bijgezegd dat ik sedert de vakantie wel enkele kg's bijgekomen ben die ik er snel weer vanaf wil zien. Alleen heb ik niet de indruk dat die paar kg's daar zitten.

Hoe kan ik snel vet verliezen aan de binnenkant van mijn dijen zonder dat er heel veel spieren bijkomen?
Als ik mijn benenspieren nu opspan heb ik trouwens niet echt de indruk dat er heel veel vet aan hangt.
Ik vrees er een beetje voor dat de omvang nog groter zal worden indien ik meer op mijn benen ga trainen.
 
Niet, je kan je vetpercentage alleen over je hele lichaam verminderen. "Spot reducing" is niet mogelijk.

Lijkt me sterk overigens dat je benen heel hard zullen groeien, dat duurt toch echt wel een hele tijd. (Meer dan een jaar intensief trainen en gebruik van suplementen om spiergroei te stimuleren, zou ik zeggen).

Goede gespierde bovenbenen vind ik overigens wel heel mooi bij een vrouw:

:eek!:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wuuuut the Fak! :eek: :eek: :eek:

AHHHHH! Wie is die chick! Damn! :heart:
 
Goddomme!!!!!!!!!!!

:D
 
Ewel, da vind ik dus nie schoon hé. Liever iets slanker.
 
Dat gaat dus niet (plaatselijk vet verbranden)

en wat je ook doet geen gekke adductor machines gebruiken
 
Dat gaat dus niet (plaatselijk vet verbranden)

en wat je ook doet geen gekke adductor machines gebruiken

Owké, heel erg bedankt! Die laat ik alvast opzij liggen.

*ikdiedachtdatdievoorverbeteringzoudenzorgen* Niet dus...

Dus in mijn geval gewoon beter fietsen, crosstrainen of loopband voor de benen?
 
Owké, heel erg bedankt! Die laat ik alvast opzij liggen.

*ikdiedachtdatdievoorverbeteringzoudenzorgen* Niet dus...

Nee, die dingen trainen stabilisatiespieren met een isolerende beweging :eek:

Dus in mijn geval gewoon beter fietsen, crosstrainen of loopband voor de benen?

Dat maakt niet uit, zolang je maar vet verliest. Daar is op dit forum genoeg over te vinden.
 
Inderdaad niks mis met de benen van die chick :D
 
Niet, je kan je vetpercentage alleen over je hele lichaam verminderen. "Spot reducing" is niet mogelijk.

Lijkt me sterk overigens dat je benen heel hard zullen groeien, dat duurt toch echt wel een hele tijd. (Meer dan een jaar intensief trainen en gebruik van supplementen om spiergroei te stimuleren, zou ik zeggen).

Goede gespierde bovenbenen vind ik overigens wel heel mooi bij een vrouw:

:eek!:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het algehele plaatje is mooi. Leuk meisje ook, maar persoonlijk vind ik zulke dijen een beetje te voor een meid. ..Ik denk niet dat een lekker strak zittende jeans goed staat bij zulke dijen. Ze heeft verder wel een heel mooi getraind lichaam ;)
 
Ik denk niet dat een lekker strak zittende jeans goed staat bij zulke dijen. Ze heeft verder wel een heel mooi getraind lichaam ;)

Ik ben van dezelfde mening. Bovenlichaam super. Bovenbenen veel te zwaar.
Een strakke jeans moet ze idd niet aanhebben.
Hier heb ik dus hetzelfde probleem hé. :(
Enkel een bootcut jeans staat me goed.
Welke gek er ook met die skinny jeans op de proppen gekomen is, wil ik echt niet weten. :mad:
Enkel iemand met super-slanke *enlange* benen kan daarmee wegkomen.
 
Genetisch gezien kijken mannen (onderbewust) naar dijen van vrouwen om te zien hoe geschikt ze is om te baren, met een paar goede dijen kun je mannen wel gek krijgen :-)
 
Genetisch gezien kijken mannen (onderbewust) naar dijen van vrouwen om te zien hoe geschikt ze is om te baren, met een paar goede dijen kun je mannen wel gek krijgen :-)

Hoeft niet perse! Vrouwen/meiden met een paar smalle dijen kunnen prima baren...Dat fabeltje van vrouwen met brede dijen kunnen bla bla goed baren is ook niet helemaal correct....
 
Hoeft niet perse! Vrouwen/meiden met een paar smalle dijen kunnen prima baren...Dat fabeltje van vrouwen met brede dijen kunnen bla bla goed baren is ook niet helemaal correct....
Het is wel ergens op gebaseerd.. sommige vrouwen hebben een te kleine bekken waardoor ze niet kunnen bevallen. En die vrouw hierboven is echt een mooi meisje, waarom zou een strakke broek niet mooi staan bij haar? Lijkt me erg lekker staan.:meal:
 
Het is wel ergens op gebaseerd.. sommige vrouwen hebben een te kleine bekken waardoor ze niet kunnen bevallen. En die vrouw hierboven is echt een mooi meisje, waarom zou een strakke broek niet mooi staan bij haar? Lijkt me erg lekker staan.:meal:

Go figure out... :D


 
Go figure out... :D

Ja wat is dit dan ook weer voor skelet? Er zijn ook genoeg mooie strakke broeken voor mooie vrouwen. Sec ff plaatje zoeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(gewoon klein meisje maar verhouding zijn niet anorexia ofzo)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier de link, allemaal strakke broeken met mooie volle benen en billen:TeensInJeans.de
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En weer ontopic graag!

Gr. D.
 
Back
Naar boven