XXL Nutrition

Binnenkort kuur , tips welkom.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu al dood? Zonde.
 
Is mn neef gappie, en ik ben ouder als hem.
Als ik zeg pak de trein en ram die chrash in mekaar dan doet die dat ook.
Heeft hij geen rijbewijs?
 
Ga je off na je kuur? Zo ja, HCG vanaf week 1 tot eerste week nakuur laten meelopen (2x p/w 500 iu). Verder gewoon goed en gezond eten en elke week je kcals iets ophogen, afhankelijk ook van wat de weegschaal en spiegel zeggen.
 
neem aan dat hij gaat cutten..
 
lol, gaat hij zijn post ineens aanpassen in 5 reps maar dan wel voor 4 sets :roflol:
Ik hou een logje bij.

En ik deadlift 3 keer per week.
Full body 3x in de week.
Maandag 5 reps, woensdag 8 reps en vrijdag 15 reps.
De grote compound oefenigen + een paar andere oefeningen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191101-143342_JEFIT.jpg
    Screenshot_20191101-143342_JEFIT.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:
Ik hou een logje bij.

En ik squat 3 keer per week.
Full body 3x in de week.
Maandag 5 reps, woensdag 8 reps en vrijdag 15 reps.
Waarom staat dat in het Duits?
 
Ik hou een logje bij.

En ik deadlift 3 keer per week.
Full body 3x in de week.
Maandag 5 reps, woensdag 8 reps en vrijdag 15 reps.
De grote compound oefenigen + een paar andere oefeningen.

Je bent full of shit jij. Post anders even een filmpje van je zogenaamde lifts, wat was het.. ergens in de 200 en heel wat deadlift en 190 squat? En ineens bench je niet meer. Vind het allemaal wel lachwekkend wat jij post. Hele verhalen over 250 mg test kuurtjes en welke geweldige resultaten je ermee behaalde. En nu ineens praten over een ‘echte’ kuur (jouw woorden voordat je jij post aanpaste). En dan kom je hier ineens advies vragen over een standaard beginnerskuurtje... kifesh
 
Je bent full of shit jij. Post anders even een filmpje van je zogenaamde lifts, wat was het.. ergens in de 200 en heel wat deadlift en 190 squat? En ineens bench je niet meer. Vind het allemaal wel lachwekkend wat jij post. Hele verhalen over 250 mg test kuurtjes en welke geweldige resultaten je ermee behaalde. En nu ineens praten over een ‘echte’ kuur (jouw woorden voordat je jij post aanpaste). En dan kom je hier ineens advies vragen over een standaard beginnerskuurtje... kifesh

Broertje doe rustig
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ik heb zo het gevoel dat Amir niet altijd eerlijk is.
 
Ik ga binnenkort mn eerste fatsoenlijke kuur starten.
500mg test e in de week.
Tips zijn welkom.
Deadlift 160 kg 5 reps -4 setjes daarna 140kg paar setjes

Squat 120kg 5 reps. -2 setjes daarna 110 kg paar setjes
Bp al lang niet meer gedaan..wel bp maschine 100kg 5 reps
Mijn tip is verplaats dit topic eens naar het AAS-sub forum.
 
Kameel zet gekke rwina
 
Je bent full of shit jij. Post anders even een filmpje van je zogenaamde lifts, wat was het.. ergens in de 200 en heel wat deadlift en 190 squat? En ineens bench je niet meer. Vind het allemaal wel lachwekkend wat jij post. Hele verhalen over 250 mg test kuurtjes en welke geweldige resultaten je ermee behaalde. En nu ineens praten over een ‘echte’ kuur (jouw woorden voordat je jij post aanpaste). En dan kom je hier ineens advies vragen over een standaard beginnerskuurtje... kifesh
Zijn mn stats zo indrukwekkend dat je zo tekeergaat?
Niks speciaals aan hoor.
Als je nu al zo tekeergaat, hoe ga je dan reageren als ik eens een " normale " kuur ga doen?
Ik bench al een tijdje niet meer vanwege schouderpijn.
Doe wel maschine bench als alternatief puur om het niet te verliezen.
Ik merk dat mn schouders niet meer klagen als toen ik benchte, dus mischien binnenkort weer benchen?
Ik ben echt niets speciaals hoor,ben eigenlijk gewoon natty heb alleen hele hele lichte kuurtjes achter de rug, dus snap niet echt hoezo jij zo tekeer gaat? Aan de tren mischien?
 
Laatst bewerkt:
Zijn mn stats zo indrukwekkend dat je zo tekeergaat?
Niks speciaals aan hoor.
Als je nu al zo tekeergaat, hoe ga je dan reageren als ik eens een " normale " kuur ga doen?
Ik bench al een tijdje niet meer vanwege schouderpijn.
Doe wel maschine bench als alternatief puur om het niet te verliezen.
Ik ben echt niets speciaals hoor,ben eigenlijk gewoon natty heb alleen hele hele lichte kuurtjes achter de rug.
Nee, je stats zijn kut, je fysiek is kut, je IQ is kut, je beharing is kut, je gedrag is kut.
 
Nee, je stats zijn kut, je fysiek is kut, je IQ is kut, je beharing is kut, je gedrag is kut.
Voor iemand met hele lichte kuur verleden zijn mn stats gewoon normaal hoor...
 
Nee, je stats zijn kut, je fysiek is kut, je IQ is kut, je beharing is kut, je gedrag is kut.
Je vergeet zijn schrijfstijl en taalvaardigheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven