XXL Nutrition

Binnenkort kuur , tips welkom.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Haha
Waarderingen: LM
Je vergeet zijn schrijfstijl en taalvaardigheid
Ik ben niet degene hier die mensen aanvalt hoor?
Crash en kameel doen niks anders als anderen kleineren en beledigen en als leugenaar bestempelen.
Mij als leugenaar bestempelen om stats die gewoon normaal zijn.
Hoe clownachtig kun je wel niet zijn?
 
Ik ben niet degene hier die mensen aanvalt hoor?
Crash en kameel doen niks anders als anderen kleineren en beledigen en als leugenaar bestempelen.
Mij als leugenaar bestempelen om stats die gewoon normaal zijn.
Hoe clownachtig kun je wel niet zijn?
Okay
 
Mmmmmkayyy
Even serieus.
Weet je bewindvoerder dat je gaat kuren?
Goh wat ben jij grappig zeg.
Lach mn longen mn lijf uit!
Clown.....
 
  • Like
Waarderingen: LM

Bijlagen

  • tenor.gif
    tenor.gif
    367,4 KB · Weergaven: 136
Oké, elkaar genoeg gekleineerd.
Los van de geschiedenis en wat in andere topics is gezegd, stelt amir1121 in de OP gewoon een normale vraag en is 500 mg Test een prima kuur.

Ga je off na je kuur? Zo ja, HCG vanaf week 1 tot eerste week nakuur laten meelopen (2x p/w 500 iu). Verder gewoon goed en gezond eten en elke week je kcals iets ophogen, afhankelijk ook van wat de weegschaal en spiegel zeggen.
Ben je van plan off te gaan? Nakuren met chlomid of nolva, afhankelijk van klachten (ik kreeg last van mijn ogen met chlomid); verder wordt nolva vaak gebruikt tegen gyno (mocht dit optredeN).

Er is verder hier een interessant sticky over HCG:
 
Oké, elkaar genoeg gekleineerd.
Los van de geschiedenis en wat in andere topics is gezegd, stelt amir1121 in de OP gewoon een normale vraag en is 500 mg Test een prima kuur.


Ben je van plan off te gaan? Nakuren met chlomid of nolva, afhankelijk van klachten (ik kreeg last van mijn ogen met chlomid); verder wordt nolva vaak gebruikt tegen gyno (mocht dit optredeN).

Er is verder hier een interessant sticky over HCG:
Waar zie jij ergens in de OP een vraag staan?
Raad deze luljanus nu gewoon af om te kuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven