XXL Nutrition

Binnenkort schaatsen?

  • Topic starter ballon
  • Startdatum
  • Reacties 33
  • Weergaven 1K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

ballon

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
3.900
Waardering
199
Voor de schaatsliefhebbers...

Woensdag mogelijk schaatsen
Volgende week kan er misschien geschaatst worden, denkt Weeronline.nl . De weerdienst voorspelt dat aanstaande woensdag mogelijk de eerste tochten op natuurijs gereden kunnen worden.


Weeronline.nl baseert zich onder andere op de vijftiendaagse verwachting van het KNMI en eigen waarnemingen.

Voor vrijdag wordt een grote weerchaos verwacht door sneeuw. Er wordt ellendig weer voorspeld, zegt een woordvoerder van weeronline.nl. Plaatselijk kan wel vijftien tot twintig centimeter vallen en mogelijk ontstaat door de harde wind sneeuwjacht en duinvorming, zegt de woordvoerder. "Mogelijk wordt het advies niet de weg op te gaan en thuis te gaan werken."

In de daaropvolgende nacht trekt de sneeuw weg en kan het lokaal meer dan 10 graden vriezen. Zaterdag blijft de temperatuur op veel plaatsen ook in de middag onder nul. Als er daadwerkelijk sneeuw valt, kan die dus een tijd blijven liggen.

De ANWB vindt het echter nog te vroeg om te zeggen of het verkeer vrijdag door sneeuwval ontwricht raakt. "We zijn volop bezig dat uit te zoeken en zodra we daar zekerheid over hebben laten we dat weten."

[Link niet meer beschikbaar]
 
schaatsen = cardio = slecht voor je gains
 
Ik ben der klaar voor!
 
Ik ben te dik, zak er doorheen
 
leuk hoor!
heb in mijn jongere jaren (pfff ben al zo oud:rolleyes:) veel geschaatst.. paar jaar terug leuke schaatsclinic gehad met paar bekende schaatsers... nu ff uitgeschaatst:)
heb van die dubbele ijzers voor de kleine:D vroeg mee beginnen he:)
 
Zou mooi zijn, alleen vervelend dat die dingen telkens bot worden en je ze eigenlijk iedere keer moet laten slijpen om écht lekker te kunnen schaatsen..
 
vroeg mee beginnen, zeker!
altijd veel oud-hollandsche lol gehad
nu liggen de hockeyskates in het vet te wachten
giet it oan? bring it on!
 
Laatste keer dat ik geschaatst heb was ik 6 jaar en had ik 4 ijzertjes per schoen :D

Neee.. ik heb echt een hekel aan schaatsen.
 
Misschien verpest de sneeuw een mooi ijsvloertje
 
Ben er klaar voor!! Leuk man!
 
Zo eigenaardig dat in België niemand schaatst, en het bij jullie haast een nationale sport is :D
 
schaatsen, heb me ooit eens laten overhalen om naar zo'n piste te gaan en kwam terug vol kneuzingen, daarna een week met moeite kunnen lopen. no tx :)
 
Eerst morgen langlaufen ofzo..

210htzo.gif


[Link niet meer beschikbaar]

Bovenstaande site heb ik dat vandaag, goed forum is dat trouwens als je wat wilt lezen over de verwachtingen.


Roze is uiteraard sneeuw, eronder kun je de tijd zien...
Gaat echt een pakkie komen morgen...
 
k*tzooi, dan is deze jongen vrijdag mooi op tijd naar huis
 
Eerst morgen langlaufen ofzo..

210htzo.gif


[Link niet meer beschikbaar]

Bovenstaande site heb ik dat vandaag, goed forum is dat trouwens als je wat wilt lezen over de verwachtingen.


Roze is uiteraard sneeuw, eronder kun je de tijd zien...
Gaat echt een pakkie komen morgen...

Als dat zo is dan wordt het morgen een enorm drama in NL.
 
Tis weer zo ver hoor.. nog ff en beginnen ze weer over de 11 steden tocht -.-
 
leuk hoor!
heb in mijn jongere jaren (pfff ben al zo oud:rolleyes:) veel geschaatst.. paar jaar terug leuke schaatsclinic gehad met paar bekende schaatsers... nu ff uitgeschaatst:)
heb van die dubbele ijzers voor de kleine:D vroeg mee beginnen he:)

OUD?! :eek:
 
Alleen jammer dat er altijd van die randebielen zijn die al een week voordat het ijs klaar is er op gaan waardoor het helemaal vol zit met scheuren.
 
sjonge jonge
k*t weer altijd, mensen met homegym word ik nu jaloers op
 
Back
Naar boven