Fitness Seller

Biologische pindakaas & zonnebloempitten

Bezoekers in dit topic

TemporaryPain

Cool Novice
Lid geworden
2 mrt 2014
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m98
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Beste leden,

Op mijn vorige werk aten wij altijd biologisch, vandaar dat ik met deze producten bekend ben.
Omdat ik vooral de pindakaas erg lekker vind heb ik besloten deze te delen met jullie!
In de pindakaas die ik dagelijks gebruik, is geen toegevoegde smaak- en of andere voedingsstoffen toegevoegd.
Alleen pinda's en een 'snufje' zout, zoals ze dat mooi beschrijven op het etiket. De olie die het smeuïg maakt komt van de pinda's zelf. Je moet de pot af en toe wel even omdraaien zodat de olie weer verdeeld wordt; anders krijg je droge pindakaas.

Nu ben ik zelf niet iemand die alles 'biologisch' heeft, want deze producten moeten ook bewerkt worden, voordat ze verkocht worden. Maar als ik toch elke dag pindakaas eet, betaal ik liever heel iets meer zodat ik weet dat er misschien geen overbodige meuk in zit.

Als maatstaaf om deze pindakaas met een andere te vergelijken heb ik gekozen voor de 'Calvé pindakaas'.
Voedingswaarden Cálve pindakaas per 100 gr:
- 660 kcal;
- 21 gr eiwit;
- 11 gr KH;
- 58 gr vet (waarvan 41 gr enkelvoud onverzadigd, 9 gram meervoudig onverzadigd, en 8 gram verzadigd).
Prijs: 2,60 (650 gr pot)

Voedingswaarden 'Horizon' pindakaas per 100 gr:
- 620 kcal;
- 28 gr eiwit;
- 13 gr KH;
- 51 gr vet (afkomstig van de pinda's).
Prijs: 4,80 (650 gr pot)

Tijdens het winkelen in deze winkel zag ik nog meer producten die ik kon toevoegen aan mijn dagelijks eetpatroon. Zoals zonnebloempitten en amandelen.

Foto's van de producten:






IMG_0198.jpg


IMG_0199.jpg


IMG_0197.jpg


IMG_0200.jpg
 
Wij danken u vriendelijk voor deze belangrijke mededeling.
 
Wij danken u vriendelijk voor deze belangrijke mededeling.

Juist bodybuilders en fanatieke sporters letten goed op hun voeding, waarom dan niet producten delen waarvan iemand denkt dat die goed zijn? Of was je reactie niet sarcastisch bedoeld?
 
Die amandelpasta van hun is echt tering lekker. Enigste nadeel is dat het allemaal wat duur is, maar ach het is een stuk beter voor je dan die meuk uit de supermarkt.
 
Die amandelpasta van hun is echt tering lekker. Enigste nadeel is dat het allemaal wat duur is, maar ach het is een stuk beter voor je dan die meuk uit de supermarkt.

Ja klopt! Het kost gemiddeld wel wat meer. Maar ik eet het elke dag, dus dan wil ik wel goed spul! :) Amandelpasta heb ik nog niet geprobeerd!
 
Heb deze pindakaas ook wel eens gekocht. Vind het wel een nadeel dat ie zo moeilijk smeerbaar is.

Heb zelf ook wel eens pindakaas gemaakt door gewoon een zak pinda's te malen in de blender, maar voordat die smeerbaar werd moest je er wel olie bijgooien
 
Fair trade pindakaas is ook een aanrader!!
 
Beste leden,

Op mijn vorige werk aten wij altijd biologisch, vandaar dat ik met deze producten bekend ben.
Omdat ik vooral de pindakaas erg lekker vind heb ik besloten deze te delen met jullie!
In de pindakaas die ik dagelijks gebruik, is geen toegevoegde smaak- en of andere voedingsstoffen toegevoegd.
Alleen pinda's en een 'snufje' zout, zoals ze dat mooi beschrijven op het etiket. De olie die het smeuïg maakt komt van de pinda's zelf. Je moet de pot af en toe wel even omdraaien zodat de olie weer verdeeld wordt; anders krijg je droge pindakaas.

Nu ben ik zelf niet iemand die alles 'biologisch' heeft, want deze producten moeten ook bewerkt worden, voordat ze verkocht worden. Maar als ik toch elke dag pindakaas eet, betaal ik liever heel iets meer zodat ik weet dat er misschien geen overbodige meuk in zit.

Als maatstaaf om deze pindakaas met een andere te vergelijken heb ik gekozen voor de 'Calvé pindakaas'.
Voedingswaarden Cálve pindakaas per 100 gr:
- 660 kcal;
- 21 gr eiwit;
- 11 gr KH;
- 58 gr vet (waarvan 41 gr enkelvoud onverzadigd, 9 gram meervoudig onverzadigd, en 8 gram verzadigd).
Prijs: 2,60 (650 gr pot)

Voedingswaarden 'Horizon' pindakaas per 100 gr:
- 620 kcal;
- 28 gr eiwit;
- 13 gr KH;
- 51 gr vet (afkomstig van de pinda's).
Prijs: 4,80 (650 gr pot)

Tijdens het winkelen in deze winkel zag ik nog meer producten die ik kon toevoegen aan mijn dagelijks eetpatroon. Zoals zonnebloempitten en amandelen.

Foto's van de producten:

Bekijk bijlage 49703
Bekijk bijlage 49704
Bekijk bijlage 49705
Bekijk bijlage 49706

Aten jullie toevallig uit het eigen assortiment?
 
Heb deze pindakaas ook wel eens gekocht. Vind het wel een nadeel dat ie zo moeilijk smeerbaar is.

Heb zelf ook wel eens pindakaas gemaakt door gewoon een zak pinda's te malen in de blender, maar voordat die smeerbaar werd moest je er wel olie bijgooien

Ja klopt, ik draai te pot elke keer om als ik hem heb gebruikt. Dan kan de olie er weer langzaam doorheen lopen; je moet de pot dan wel stevig dichtdraaien:D

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Aten jullie toevallig uit het eigen assortiment?

Hoe bedoel je?
 
Hij bedoelt te vragen of je misschien onbewust reclame maakt!;)
 
Back
Naar boven