XXL Nutrition

Biomek's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die jammer arms hebben we bij alex ook. Ook echt chill voor overhead press en rows!
Voor overhead press heb ik de juiste stand nog niet gevonden :roflol: Ik merk dat er in de bewegingsbaan een kleine boog zit, en dat is bij een overhead press juist wat ik NIET wil. Maar dat is een kwestie van de juiste stand opzoeken, zodat de beginpositie van de jammer arms net na de betreffende boog is.

Ik vind 'm het lekkerst voor incline chest press. Man man man wat voelt dat hemels.
 
Laatst bewerkt:
Voor overhead press heb ik de juiste stand nog niet gevonden :roflol: Ik merk dat er in de bewegingsbaan een kleine boog zit, en dat is bij een overhead press juist wat ik NIET wil. Maar dat is een kwestie van de juiste stand opzoeken, zodat de beginpositie van de jammer arms net na de betreffende boog is.

Ik vind 'm het lekkerst voor incline chest press. Man man man wat voelt dat hemels.
Wij doen hem altijd 1 arm tegelijk met overhead press.
 
.

Wel heb ik vorige week 5iu GH toegevoegd. Ik hoop dat het legit is. Als ik kijk hoe m'n broer vooruit is gegaan in een paar weken tijd moet het volgens mij wel goed zijn.
😎😎😎
 
Meals van vandaag!

Meal 1 (blender)
60gr whey hydro + 100gr havermout + 100gr mango diepvries + 200ml Coolbest Pineapple

Meal 2
2 wraps + 300gr kipfilet + sambal en knoflooksaus + komkommer

Meal 3
100gr Delicious Protein Pancakes

Intraworkout
20gr Essential Amino Stack + 50gr Advanced Carb Loader

Postworkout
70gr Advanced Post Workout

Meal 4
2 afbakbroodjes + 100gr gebakken grillham + soort farmersalade + komkommer + 350ml Coolbest Orange

Meal 5
200gr varkenshaas + 400gr aardappelpuree + asperges

Dit is 3828kcal. Ik mag nu nog 40gr carbs, 10gr eiwit en 10gr vet dus ik pak na meal 5 nog ff wat gepofte tarwe met halfvolle melk :D

Training, arm day:
Close grip bench supersets met dumbbell curls

Ez bar curl supersets met ez bar lying triceps extensions

Incline dumbbell curl supersets met triceps pushdowns met resistance bands
 
Zoals jullie kunnen zien gaat het loggen echt top.

Na een aantal weken op wat low dose te hebben gezeten ben ik de AAS en training op aan het schroeven. Calorieen iets omlaag naar 3500. Ben inmiddels iets droger geworden terwijl ik nog steeds op 113kg zit. Ik merk het aan m'n waist, wat meer strepen op m'n schouders, en vooral de overgang van delts naar triceps popt er een stuk meer uit dan voorheen.

Sinds 2,5 week:
750mg test
600mg mast
450mg tren ace (ik begon op 300 en die heb ik na exact 2 weken verhoogt naar 450).
6iu GH

Ook heb ik m'n trainingsdagen een beetje omgegooid, even kijken hoe dit me bevalt. Het is vooral gericht op afwisseling.

Dag 1: Leg day quad focussed
Dag 2: Chest met licht schouders
Dag 3: Rug
Dag 4: Leg day hamstring focussed
Dag 5: Full shoulderday met traps
Dag 6: Armen
 
Hoe gaat het dan zyzz
Ewa broer

Een maand sinds de laatste update. Twee weken lang is het best wel kut gegaan qua motivatie om te trainen. Ik heb wel gewoon m'n trainingen gedaan, maar mezelf ertoe zetten was echt een fucking drama. Gewoon mentaal ècht geen zin om wat te doen. Het kan door de AAS of GH komen of omdat er in het thuisfront even wat dingetjes aan de hand waren. Anyway, voor zover ik nu voel ben ik daar overheen. Misschien een mannelijke ongesteldheid ofzo? Geen idee.

Sinds vorige week mik op een kcal innname van 3000-3200. Ook stap ik wat meer op de loopband tegenwoordig voor wat extra verbranding. Ik heb gisteren gewogen en ik woog 111,5kg. Voel me wel enigszins plat maar dat is nu eenmaal iets wat je moet accepteren.

Ondertussen ook even gestopt met flat bench. Het is de enige oefening waar ik in m'n rechterschouder (al heen lang) een steek voel dus mij betreft schrap ik die voorlopig. Met incline bench, close grip bench, db flies voel ik helemaal niks. Flat bench met dumbbells is wel een alternatief omdat ik de dumbbells een beetje schuin kan houden waardoor ik het bijna niet voel.

Al met al: nee het gaat nog steeds niet snel genoeg allemaal :roflol:
 
En je hebt toch ook die jammer arms? Daar kun je ook mooie chest oefeningen mee doen.
 
En je hebt toch ook die jammer arms? Daar kun je ook mooie chest oefeningen mee doen.
Jazeker, incline is echt heerlijk met die dingen. Ook daarbij geen pijn. Flat wel ;-)

Ik ben nog aan het zoeken naar een goeie stand om een normale chest press te kunnen doen (naar voren toe, in plaats van liggend naar boven drukken).
 
Jazeker, incline is echt heerlijk met die dingen. Ook daarbij geen pijn. Flat wel ;-)

Ik ben nog aan het zoeken naar een goeie stand om een normale chest press te kunnen doen (naar voren toe, in plaats van liggend naar boven drukken).
Heb je ook de mogelijkheid om een hammer grip chest press ermee te doen? Dat lijkt mij wel chill. Weinig gyms ook die zulke apparaten hebben staan die je hammer grip kan pakken voor borst.
 
Heb je ook de mogelijkheid om een hammer grip chest press ermee te doen? Dat lijkt mij wel chill. Weinig gyms ook die zulke apparaten hebben staan die je hammer grip kan pakken voor borst.
Ja het kan wel, alleen afhankelijk van hoe brede grip je wilt i.c.m. je lichaamsbouw

1621325144830.png
 
Yo mensen, hierbij een update.

Na de vorige minicut eindigde ik op 108kg. Dat was een verschil van 5 kilo in 5 weken (113kg naar 108kg) en toen begon het mentale spelletje wel z'n tol te eisen. Ik ben sindsdien weer lekker kcals gaan verhogen. Ben in stapjes naar de 4000 kcal gegaan. Na een week op 4000 kcal te hebben gezeten bleef de weegschaal eigenlijk elke dag op 109kg staan dus sinds deze week zit ik op 4500 kcals. Dit kijk ik even aan en waar nodig gaan we nog wat omhoog.

Soms wel moeilijk om aan m'n carbs te komen, want ik zie telkens dat ik al aan m'n max protein en max fat zit. Dat vul ik dan vervolgens aan met chocopops en allerlei ontbijtgranen waar zo min mogelijk vet in zit en waar niet teveel snelle suikers in zit.

Macro targets die ingesteld zijn in MyFitnessPal. Ik heb niet de premium abbo anders had ik het zelf in kunnen vullen, nu maakt ie een automatische berekening op basis van kcals versus macro percentages.
Eiwit: 339 gram
Carbs: 565 gram
Fat: 100 gram

Ondanks dat ik me echt niet comfortabel voel om shirtless pics te maken (overgewicht verleden), laat staan online posten, vond ik dit wel grappig om te delen. Ik kreeg een foto toegestuurd van ongeveer 3 jaar geleden. Pic was genomen net na een kut periode van een gebroken pols en daarna een relatiebreuk. Op de linker foto woog ik rond de 95 kilo (augustus 2018) en op de rechterfoto's rond de 109kg (juni 2021).
 

Bijlagen

  • F05F7AF5-9219-4016-86EE-ABFF8EAA63AC.jpeg
    F05F7AF5-9219-4016-86EE-ABFF8EAA63AC.jpeg
    243,7 KB · Weergaven: 130
  • 0D6CAD0B-7999-494A-BD85-45D2CF64C75D.jpeg
    0D6CAD0B-7999-494A-BD85-45D2CF64C75D.jpeg
    206,6 KB · Weergaven: 129
Zoooooo mensen. Ja ja, het leeft nog. Drie maanden sinds de laatste update.

Per 1 juli begonnen bij m'n nieuwe baan. Bevalt allemaal echt supergoed. De wisselende dienst was alleen wel erg wennen, en dat merkte ik ook aan m'n training en voeding. Ik kreeg het niet voor elkaar om elke dag 4500-5000 kcal binnen te krijgen want ik was nog zoekende naar de juiste momenten om te kunnen eten. Dat heb ik nu inmiddels wel door, maar ondanks dat zat ik echt in een megadip qua training en voeding. De motivatie was echt compleet naar de tering. Qua training deed ik wel het hoognodige, en qua voeding ben ik gewoon naar eetlust gaan eten.

Inmiddels ben ik erachter gekomen waar die dip vandaan kwam. Ik had al een paar weken m'n dagelijks multivit/d3/zinc/omega niet genomen. Sinds ik dat weer ging nemen had ik na 3 dagen weer volop motivatie en zat ik er weer helemaal in. Ik leg de link met de vitamine D3 omdat ik dit nu al voor de derde keer heb ervaren. Zodra ik mijn vitamine D3 langere tijd niet neem gaat alles naar de klote. Na 3 keer is het geen toeval meer te noemen :P

Omdat ik naar eetlust ging eten (3500-4000 kcals gemiddeld) merkte ik dat ik best wel snel droger werd en ik zag m'n middel best wel snel smaller worden. Dit motiveerde mij om het lekker zo te laten. Inmiddels ben ik naar 3200-3500 gezakt afhankelijk van wat er getraind is die dag. Het gaat snel nu. Ik weeg nog steeds 110kg en ik ben nu even droog als hoe ik eruit zag op 104kg/105kg dus dat is wel mooi. Ook blijk ik 1 meter 86 te zijn in plaats van 1 meter 83.

En dan hebben we nog de Siggi wedstrijd van afgelopen zondag. Ik ging er heen om m'n broer ovation te zien (hij won) en godverdomme wat motiveert het alleen al om daar rond te lopen. Durfde de hele dag m'n vest niet eens uit te doen zo klein voelde ik me eigen. What the fuck. Vaker doen, is echt een schop onder je hol om bij zoiets aanwezig te zijn lol.

Klein videotje hieronder met wat side raises. Dit was anderhalve week geleden. Ik zal snel een nieuwe video maken want ik zie sindsdien een stuk meer strepen rondom schouders/traps/chest (best wel drastisch verschil in korte tijd lol).

 
Aaaah je bent 3cm langer


Ecto!!!
 
Back
Naar boven