AndroidHealthClinic

bitch op het strand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat denkt die kerel wel niet zeg!
 
Misschien had ze zijn kipfilet wel opgegeten :dunno:

Echt een k*t streek van die gast!! :mad:
 
kijk hem er ruig bij staan:D
 
niemand zal dat meisje ook ff helpen he... damn
 
Kankerhond...nekschot !
 
Ben absoluut niet agressief maar ben wel een man met normen en waarden.. als ik dit zie dan zou ik zeker op die kerel afstappen om te vragen of ie dat wil laten... als ie dan nog bijdehand zou doen zou ik hem de kans geven om een man ipv een vrouw te slaan... laten we zeggen dat ie de volgende keer wel heel erg goed zou nadenken als ie een vrouw zou slaan.....
 
wat zit ie daar nu zo zinloos te filmen.. leg die camera op een steen, ga dat meisje helpen door die kerel weg te jagen en neuk ze achteraf. je camera stond nog altijd te draaien op die steen, heb je direct een leuk filmpje voor je vrienden. :duh:
 
Ben absoluut niet agressief maar ben wel een man met normen en waarden.. als ik dit zie dan zou ik zeker op die kerel afstappen om te vragen of ie dat wil laten... als ie dan nog bijdehand zou doen zou ik hem de kans geven om een man ipv een vrouw te slaan... laten we zeggen dat ie de volgende keer wel heel erg goed zou nadenken als ie een vrouw zou slaan.....

idd

:mad:
 
potverdomme hier zou ik dus echt wel op afstappen
:mad: :mad:
 
jesus wat doet die cameraman daar. blijft gewoon zitten.
 
Ben absoluut niet agressief maar ben wel een man met normen en waarden.. als ik dit zie dan zou ik zeker op die kerel afstappen om te vragen of ie dat wil laten... als ie dan nog bijdehand zou doen zou ik hem de kans geven om een man ipv een vrouw te slaan... laten we zeggen dat ie de volgende keer wel heel erg goed zou nadenken als ie een vrouw zou slaan.....


respect het is jammer dat ik geen karma kan geven in deze sectie van het forum
 
Laatst bewerkt:
Ben absoluut niet agressief maar ben wel een man met normen en waarden.. als ik dit zie dan zou ik zeker op die kerel afstappen om te vragen of ie dat wil laten... als ie dan nog bijdehand zou doen zou ik hem de kans geven om een man ipv een vrouw te slaan... laten we zeggen dat ie de volgende keer wel heel erg goed zou nadenken als ie een vrouw zou slaan.....

heb ik al eens gedaan, op zo'n kerel afgestapt, dan zijn ze ineens een stuk minder stoer :mad:
 
heb ik al eens gedaan, op zo'n kerel afgestapt, dan zijn ze ineens een stuk minder stoer :mad:

vind je het heel gek,als ik jou op foto''s zie word ik al bang :D
 
Back
Naar boven