MuscleMeat

Bitch tits laten weghalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bandiet
Begrijp ik goed dat je verzekering de operatie voor gyno door puberteit wel vergoedt? Wanneer zou je dat dan kunnen laten doen, als je dat nog in je puberteit doet is er kans dat het terugkomt of heb ik het mis?

Eerste weet ik niet .. maar zodra je weer aankomt krijg je het gewoon weer terug (die borsten) het gebeurd namelijk niet alleen in je puberteit.. het komt ook door bepaalde medicijnen en ook die anabolen enzo.
 
Originally posted by Shadum


hmmm ik kan dit niet laten :

- carcinogeniteit -- kanker verwekkendheid
- atoxisch -- niet giftig
- amenuensis -- soort laboratorium opzichter
- carcinogeen -- kankerverwekkend

zal het in het vervolg proberen niet meer te doen :study:

kiiiiiiiijk daar hebbe we wat aan :D...
maar sjah tegenwoordig kan je van alles kanker krijge :P

ik drink elke dag een liter cola light.. van die zoetstoffe krijg je ook op een gegeve moment kanker d8 ik.. ik kan maar niet stoppe :S
 
morgen is eindelijk me gyno operatie...eerder dan ik had vermeld maar ben er toch erg blij mee.
AMC ziekenhuis @ 8 am

dat word 2 weken plat liggen.
maar ik vraag me af he.. zo een gyno operatie houd in dat je melkklier weefsel verwijderd word, betekent dat dan ook dat je nooit meer gyno kan krijgen of zie ik het verkeerd?
 
aha succes dr meej.... ik heb er ook beetje last van, ben al eens bij de dokter dr voor geweest maar het rare is dat ik het af en toe wel heb en soms ook helemaal niet, als het koud is ofzo dan is het helemaal weg..naja laat maar weten hoe het ging want mischien ga ik er toch ook nog eens voor informeren.
 
Wie heeft je verteld dat je twee weken plat moet? Het is een poliklinische ingreep, dezelfde dag sta je weer buiten en na een paar dagen kun je alles weer doen hoor! Zo heb ik het tenminste bij vele jongens meegemaakt.
 
ik mag idd dezelfde dag nog naar huis maar de dokter heeft aangeraden 2 weken niks te doen zodat de hechtingen kunnen helen (anders ligt alles binnen no-time weer open waar ik niet echt zo een zin in heb)

maar het is een advies dus ik moet gewoon zelf ff kijken hoe snel het heelt.

@superrednas: bij mij is het ook zo dat als ik train dat het minder word maar zodra ik afkoel weer helemaal terug is.
 
@ Levrone@


Op welke leeftijd ben je begonnen met kuren, en wat heb je eigenlijk allemaal al gebruikt als ik vragen mag ?

just curious....


grtz
 
rob12345 zei:
@ Levrone@


Op welke leeftijd ben je begonnen met kuren, en wat heb je eigenlijk allemaal al gebruikt als ik vragen mag ?

just curious....


grtz


18e , kuurtje deca en proviron
19e, kuurtje winstrol tabs en clen
20e (nu) KUUR test enan, deca, winstrol inject



Groet,

Levrone@
 
bij mij hebben ze het terugbetaald, ik zelf moest 6-7 € betalen. Btw, ik woon in belgie.
 
ik betaal 0.0 cent :)
heb wel een jaar gewacht voor het eindelijk kon..damn wat zijn verzekeringen langzaam als ze moeten betalen...als ze moeten ontvangen zijn ze in 1 week klaar.
 
bodybuilder0102 zei:
ik betaal 0.0 cent :)
heb wel een jaar gewacht voor het eindelijk kon..damn wat zijn verzekeringen langzaam als ze moeten betalen...als ze moeten ontvangen zijn ze in 1 week klaar.

Laat het even weten hoe het is gegaan, ik heb ook een beetje last van gyno en wil dit in het najaar (volgend jaar) laten verwijderen. Welke verzekering vergoed het bij jou?

Ik heb trouwens echte puber-gyno :(

Steve
 
Laatst bewerkt:
tjongejonge... er zijn echt meer mensen die er last van hebben dan dat ik d8!

Ik begin er zelf ook last van te krijgen... zit in de fammilie denk ik.

mn neef is een maand geleden aan z'n bitchtits geopereerd
tis al aardig geheeld maar zag er echt pijnlijk uit.

zowieso is bij 1 borst zn tepel (puntje) eraf!

ik moet wel zeggen hij had echt al hele grote schijven
ik weet niet of dat nog invloed heeft op de operatie.

in ieder geval... levrone, ben benieuwd hoe het gegaan is
beterschap alvast ;)


Djon
 
misschien domme vraag maar wat is een bitch tit :S

Edit: never mind heb het al gevonden.
 
Vet zieke levensverhalen hier :D
Gebeurd dit zo snel dan? Waarom neem je dan geen andere verzekering voordat je naar anabolen grijpt?
Over hoeveel kuren hebben we het als je "bitch tits" krijgt? Zo'n paar waar je vriendin jaloers op is heb ik het over ze moeten wel een kilo'tje of 3 per stuk wegen :thumbs:
 
Heb het ook, maar ik vertrouw eerlijk gezegt de reguliere ziekenhuizen niet. Ik heb dus ook echte puber gyno en de huisarts zei dat het vanzelf over zou moeten gaan. Ik heb ze echter al sinds mijn 14e (3 jaar nu) dus of het ooit nog vanzelf weg gaat... :(

In america hebben ze trouwens operatie's waarbij je de littekens niet eens ziet, ze snijden je tepel eruit (langs de rand) halen de troep eruit en vervolgens naaien ze je tepel er weer aan. Hierdoor zie je bijna geen lidteken want je hebt van nature aan de rand van je tepels al een soort litteken. Nadeel, je moet 2 maanden een drukband om die je tepels vastdrukt. Trainen zit er dan ook niet in gedurende die maanden..

Is het trouwens geen idee om te kijken naar de prijzen in bv. Turkije. Daar zijn veel operaties vele malen goedkoper dan hier en ze zijn betrouwbaar. :)
 
RendezVous zei:
Is het trouwens geen idee om te kijken naar de prijzen in bv. Turkije. Daar zijn veel operaties vele malen goedkoper dan hier en ze zijn betrouwbaar. :)

En dan wordt je wakker en dan heb je nog maar 1 been ....

En wat doen ze in Nederland dan voor operatie? Toch ook gewoon 'schijfje' er uithalen?
 
RendezVous zei:
Heb het ook, maar ik vertrouw eerlijk gezegt de reguliere ziekenhuizen niet. Ik heb dus ook echte puber gyno en de huisarts zei dat het vanzelf over zou moeten gaan. Ik heb ze echter al sinds mijn 14e (3 jaar nu) dus of het ooit nog vanzelf weg gaat... :(

In america hebben ze trouwens operatie's waarbij je de littekens niet eens ziet, ze snijden je tepel eruit (langs de rand) halen de troep eruit en vervolgens naaien ze je tepel er weer aan. Hierdoor zie je bijna geen lidteken want je hebt van nature aan de rand van je tepels al een soort litteken. Nadeel, je moet 2 maanden een drukband om die je tepels vastdrukt. Trainen zit er dan ook niet in gedurende die maanden..

Is het trouwens geen idee om te kijken naar de prijzen in bv. Turkije. Daar zijn veel operaties vele malen goedkoper dan hier en ze zijn betrouwbaar. :)

zo is het ook bij mij gegaan hoor gewoon in het AMC ziekenhuis in amsterdam,
tepel dr af,sjit eruit,tepel erop, hechtingen smelten vanzelf weg en littekens hou je weinig tot niet niet over. en ik heb de eerst 2 dagen met een verband erop gelopen, daarna mocht ie er af en toen een week ff rusten gewoon, en daarna kon ik al weer beginnen met me stage en nog een week erna begonne met fitness, die drukbanden hoeven niet :)

dus eeh zeker wel aan te raden, it changed my life, it can change yours also, so order now :p
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven