MuscleMeat

Bitch tits laten weghalen

Bezoekers in dit topic

Ik ben gisteren net bij de plastisch chirurg geweest. Hij was niet echt onder de indruk (hij heeft jongens gehad met een cup B of C!) maar omdat ik er gewoon van af wil wordt het toch geopereerd. Ik ga deze operatie wel pas deze komende herfst/winter doen want de eerste paar maanden schijnt het er niet echt mooi uit te zien. Wel k*t, want nu kan ik er dus weer een zomer mee paraderen.

Wat betreft de verzekering: de plastisch chirurg dient gewoon een soort aanvraag in bij de verzekering dacht ik en dan is het in principe geregeld. Tenminste bij mij als het goed is.

Wat betreft de ingreep: ik word volledig onder narcose gebracht en word weer wakker met 2 slangetjes in mn borst. Deze mogen er naar een paar dagen uit. In principe lig je (in het ziekenhuis waar ik geopereerd wordt) 2 dagen in het ziekenhuis. Je kunt, als je dichtbij woont, wel naar huis toe en de volgende dag terugkomen, maar dit wordt niet aangeraden.

ik hoop dat je hier wat aan hebt, heb je nog vragen? Stel ze!
 
Rob G zei:
Wat wil je zeggen? Ik struikelde over een halter, viel op de bench press en nu heb ik bitch tits!?

hahaha :D

Nu ff serieus, ik denk niet dat je t voor elkaar gaat krijgen, ik denk dat je gewoon zelf moet lappen, tenzij je aan kunt tonen dat het niet door AS komt, dus dan zou ik daar s goed over na gaan denken. Zij kunnen mss niet bewijzen dat het daardoor komt, maar jij vooralsnog helaas het tegendeel ook niet.

Mocht je n aardige chirurg treffen kan ie mss zn mond dichthouden tegenover de verzekering, vooral ook omdat het lastig aan te tonen valt of jij wel of niet gebruikt hebt, of dat het vanuit je jeugd al ontstaan is.
 
Laatst bewerkt:
stel je gaat naar de huisarts, je laat m zein dat je dat probleem hebt en dat je behandeld wil worden, hoe lang duurt het dan totdat je geopereerd word?
 
Dboll zei:
hahaha :D

Nu ff serieus, ik denk niet dat je t voor elkaar gaat krijgen, ik denk dat je gewoon zelf moet lappen, tenzij je aan kunt tonen dat het niet door AS komt, dus dan zou ik daar s goed over na gaan denken. Zij kunnen mss niet bewijzen dat het daardoor komt, maar jij vooralsnog helaas het tegendeel ook niet.

Mocht je n aardige chirurg treffen kan ie mss zn mond dichthouden tegenover de verzekering, vooral ook omdat het lastig aan te tonen valt of jij wel of niet gebruikt hebt, of dat het vanuit je jeugd al ontstaan is.
je kunt het ook anders stellen: hoe weten zij dat het door de AS komt als je het niet vertelt?
 
boogie zei:
je kunt het ook anders stellen: hoe weten zij dat het door de AS komt als je het niet vertelt?

Idd, met geen woord reppen over BB en ontkennen dat je ooit steroiden hebt gebruikt, blame it op overgewicht tijdens de puberteit ofzo.
 
nou, ik heb het dus ook en de chirurg zei dat er wel complicaties aan de operatie vast kunnen zitten. Zwart worden van de tepels omdat ze misschien geen goede doorbloeding hebben na de operatie, groot litteken.. :(
 
Dymatize zei:
nou, ik heb het dus ook en de chirurg zei dat er wel complicaties aan de operatie vast kunnen zitten. Zwart worden van de tepels omdat ze misschien geen goede doorbloeding hebben na de operatie, groot litteken.. :(

Dat zuigt reet, mss wachten tot er weer n medische doorbraak komt op dat gebied en dat ze het zonder of minder complicaties kunnen doen. Wetenschap staat niet stil!
 
Idd, met geen woord reppen over BB en ontkennen dat je ooit steroiden hebt gebruikt, blame it op overgewicht tijdens de puberteit ofzo.

Is het zo simpel dan???De verzekering dan toch zeggen van, er zijn genoeg mensen die zoiets hebben, maar daarom gaan ze niet gelijk onder de mes. Of ik weet niet maar weet bijna zeker dat de verzekering moeilijk doet, omdat het p chirurgie is, waardoor je mooier gaat worden, zulke dingen moet je zelf betalen, denk ik!!!

Maar is er iemand die meer weet over dit???
 
Dboll zei:
Idd, met geen woord reppen over BB en ontkennen dat je ooit steroiden hebt gebruikt, blame it op overgewicht tijdens de puberteit ofzo.

Hahahah,vent van 2 meter breed komt bij de dokter met gyno en zegt: ik heb nog nooooooit gebruikt. :D
 
Dboll zei:
Dat zuigt reet, mss wachten tot er weer n medische doorbraak komt op dat gebied en dat ze het zonder of minder complicaties kunnen doen. Wetenschap staat niet stil!

Shit, vergeten om me aan te melden voor de Gyno nieuwsbrief ;)

Of ik ga ff bij het AMC kijke wat ze daar kunnen doen ivm littekens... Ohja, binnekort moet ik weer naar het ziekehuis om foto's te laten maken. Ze zeiden dat ik rontgen en mamalogie foto's moet laten maken. Me moeder zei dat zo'n mamalogie apparaat een soort bankschroef is waar ze het ff tussen klemmen :S:( pijnlijk idee. Whaha, ik zie het al voor me, paf !, knijpe ze ff je tepel per ongeluk uit :D
 
louis zei:
stel je gaat naar de huisarts, je laat m zein dat je dat probleem hebt en dat je behandeld wil worden, hoe lang duurt het dan totdat je geopereerd word?

ik ging naar de huisarts en 4weken later was ik geopereerd
 
Hoe gaat zo'n operatie precies in zijn gang?
De tepel word weggehaald? Vervolgens word de klier weggesneden + liposuctie gedaan? Tepel word er weer opgezet/genaaid? Zoiets?
Ik heb ook vergrote tepels van de gyno uit mijn pubertijd...
 
BBwannabe zei:
Hoe gaat zo'n operatie precies in zijn gang?
De tepel word weggehaald? Vervolgens word de klier weggesneden + liposuctie gedaan? Tepel word er weer opgezet/genaaid? Zoiets?
Ik heb ook vergrote tepels van de gyno uit mijn pubertijd...

Wordt een sneetje onder de tepel gemaakt, en dan wordt het overtollig weefsel er uitgezogen, jah net zoals je vriendin dus.
 
dixi4ever zei:
serieus?? wat supersnel...!! Kreeg je voorrang dan ofzo? hoelang duurde het herstel?
En ook terug gekregen van verzekering?

En wil er niemand foto's posten van zijn vroeger en nu??

Maar oke, voorals nog zijn een hoop berichten positief over een operatie, en minder negatief, dus ik ga me er ook aan wagen denk ik!

nee geen voorrang maar in belgie gaat alles veel sneller ;) 2weken niet getraind en de borst ong. 3 weken niet
 
bigdog zei:
Hahahah,vent van 2 meter breed komt bij de dokter met gyno en zegt: ik heb nog nooooooit gebruikt. :D

Hahahah ja dan val je automatisch door de mand, maar in zon geval kom je niet eens door de deur van de spreekkamer :D :D
 
louis zei:
Is het zo simpel dan???De verzekering dan toch zeggen van, er zijn genoeg mensen die zoiets hebben, maar daarom gaan ze niet gelijk onder de mes. Of ik weet niet maar weet bijna zeker dat de verzekering moeilijk doet, omdat het p chirurgie is, waardoor je mooier gaat worden, zulke dingen moet je zelf betalen, denk ik!!!

Maar is er iemand die meer weet over dit???

Ik heb s verhalen gehoord dat bep. mensen cosmetisch iets aan hun lichaam lieten veranderen omdat ze er erg onder leden, schaamte etc. In zon geval kun je zeggen dat je er psychisch onder lijdt en je zelfvertrouwen nihil is...naja zo kun je nog wel meer dingen bedenken. Of dit nu in de praktijk ook daadwerkelijk door de verzekeringsmaatschappijen gehonoreerd wordt is de vraag. Als ik zo nu en dan naar Breekijzer of Willibrord kijk, blijkt dat uitgerekend de grote maatschappijen soms erg hun best doen om onder vergoeding uit te komen.
 
capricik zei:
Ik zag eerst dat de linker tepel een beetje groter was dan de rechter, chirurg zei dat dit normaal was, dat het na een week wegging..nou dat was dus niet het geval. Die chirurg deed het niet met opzet denk ik. Klote, ik denk dat ik nog een operatie moet ondergaan :(

zoals jullie wisten ben ik op 26jan. geopereerd en heb nu hetzelfde voor als capricik bij m'n rechter tepel is blijkbaar ook niet alles weg,na veel controle bezoekjes en afwachten op verbetering is de knoop toch doorgehakt en op 2 juni word ik terug geopereerd,was blij dat het allemaal achter de rug was maar het begint nu terug opnieuw :mad:
 
dream warrior zei:
zoals jullie wisten ben ik op 26jan. geopereerd en heb nu hetzelfde voor als capricik bij m'n rechter tepel is blijkbaar ook niet alles weg,na veel controle bezoekjes en afwachten op verbetering is de knoop toch doorgehakt en op 2 juni word ik terug geopereerd,was blij dat het allemaal achter de rug was maar het begint nu terug opnieuw :mad:

ik ben er ook nog steeds over aan het denken om ze weg te gaan laten halen maar ik moet eerst eens met mn ouders erover gaan praten denk ik...maar als ik het nu zo allemaal hoor...

kun je trouwens niet als je ziet dat het terug begint te komen nolva ofzo een tijdje slikken?
 
pascalletjuhh zei:
ik ben er ook nog steeds over aan het denken om ze weg te gaan laten halen maar ik moet eerst eens met mn ouders erover gaan praten denk ik...maar als ik het nu zo allemaal hoor...

kun je trouwens niet als je ziet dat het terug begint te komen nolva ofzo een tijdje slikken?
Bij jouw is het de pubertijd bro dat gaat wel weer weg!!![Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb aan 1 kant gyno. Kan ze gewoon laten we halen en de verzekering vergoed. Het is alleen nog niet zo groot bij mij. Als het nog iets groter word dat ik ze weg laten halen. Het is een hele kleine ingreep vertelde de arts!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven