MuscleMeat

Bitch tits laten weghalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ScHrOeFjE zei:
Bij jouw is het de pubertijd bro dat gaat wel weer weg!!![Abeelding niet meer beschikbaar]

ja dat dacht ik ook...maar kheb ut al vanaf mn 12e ofzo :(
 
ScHrOeFjE zei:
Bij jouw is het de pubertijd bro dat gaat wel weer weg!!![Abeelding niet meer beschikbaar]

ik had het vanaf m'n 16 en is ook nooit meer weggegaan
 
Huh vreemd, toen ik 15 was had ik het een maandje of 3, zo'n hard stukje onder me tepel, verrekte pijn als je dr in knijpt zeg :D

Dat was dus gyno, maar geloof me pascalletjuh, na die paar maanden was het weg en heb ik het nooit meer gehad :)

Ben wel bang dat het terug komt als ik ooit een kuur neem ???
 
MightyDuck zei:
Huh vreemd, toen ik 15 was had ik het een maandje of 3, zo'n hard stukje onder me tepel, verrekte pijn als je dr in knijpt zeg :D

Dat was dus gyno, maar geloof me pascalletjuh, na die paar maanden was het weg en heb ik het nooit meer gehad :)

Ben wel bang dat het terug komt als ik ooit een kuur neem ???

je moet niet perse bang zijn want als ik kuurde verslechte het niet,en als jij het voelt opkomen is het niet te laat om wat proviron of nolva te nemen
 
Ik wordt morgen geopereerd.. Ik heb wel eens fotos gezien van na de operatie bij sommige mensen.. Hoelang duurt het voordat alles er weer een beetje normaal uitziet.. Ik zag hele groene plekken enzo bij die mensen??!
En na 2 weken mag je dus alweer sporten enzo!!? Beter dus..

maar als ik dit zo hoor.. zeg ik dus wel nadrukkelijk tegen de chirurg dat hij ALLES weg moet halen!! En niks laat zitten.

Ik wordt nu trouwens ook in belgie geopereerd.. veel sneller geregeld alles.. Binnen 5 weken was ik aan de beurt!
 
Houd je er eigenlijk littekens aan over?
 
Ik heb ooit gyno laten weghalen, op een klein streepje na bij mijn linkertepel zie je er weinig van. Je moet dan wel het geluk hebben dat je een dokter treft die de kunst verstaat om de hechtingen aan te brengen aan de binnenkant van het weefsel.

Ingreep duurt een half uurtje of zo, enige probleem dat ik had was dat ze mijn borst amper verdoofd kregen. Pas na 4 verdovingsspuiten er in konden ze gaan snijden, die 4 spuiten deden eigenlijk nog het meeste pijn. Rest voel je niks van.

Gyno ontstaan na mijn 1ste en enige kuurtje, was door omstandigheden zo dat ik niet aan een nakuur toe kwam helaas.
 
Mijn neef heeft ook z'n gyno laten weghalen, in het begin d8 ik "dat komt nooit meer goed" maar nu enkele maanden later zie je bijna geen littekens.

Wat wel bij hem het geval is, is dat hij er 2 kuilen aan over heeft gehouden... vraag me af of dat nog verder goed komt.

Bij hem werd tevens rondom de gehele tepel gesneden.
 
Een maat van me heeft het ook eens weg laten halen. Maar die mafketel van een doctor had zijn tepel zo door midden gesneden. Hij heeft nu dus een aardig verdoete tepel aan 1 kant (de scar loopt recht over de tepel). Bovendien heeft hij sindsdien ook een lichtelijk a-symetrische vetopslag tussen zijn 2 pecs. Op de pec waar hij geopereerd is heeft hij minder vet dan op de andere pec...
 
Ben blij dat ik een goede dokter had dan, die kerel had nog gewerkt met Albert Schweitzer in Afrika. Op zich ook wel vaag, stond hij te snijden en gelijk zijn hele verhaal over de avonturen in Afrika te vertellen. Terwijl op dat moment mijn tepel dus omgevouwen op mijn borst lag. Megavage operatie :)
 
Gewoon een tepelpiercing laten steken.

Ik heb er ook een beetje last van ( overblijfsel pubertijd ) en op men ene tepel zie ik er niks meer van nu ... :D

De andere word binnenkort ook gedaan.
 
Van de week met mijn verwijskaart bij de chirurg geweest. Alles uitvoerig bekeken. De chirurg had het erover dat na eventueel opereren "deuken" zouden kunnen ontstaan? Lijkt me wat onwaarschijnlijk. Iig, over 4 weken mammografie laten maken en dan 1 week later met de chirurg om de tafel.
Keep you posted ;)
 
Hebben ze je ook nog erbij vertelt dat je tepel zwart kan worden na de operatie?? het vel is heel dun dus als het niet goed heelt kan je een slechtere doorbloeding krijgen waardoor het zwart word :(
 
Ik heb het helaas ook, van me vader ge-erfd, maar hij heeft het ook weg laten halen. Bij hem zie je nu ook een soort sneetje in z'n tepel, ik kijk nog of ik het weg laat halen.
 
Waarom laat je het na de operatie niet laseren?
Maat van mij had een litteken op ze rug en die heeft hij laten laseren, en hij kreeg er spontaan weer gevoel in en het werd minder.
Al zou hij het meteen hebben laten laseren tijdens zijn ongeluk dan zou het helemaal weg zijn gegaan werd hem gezegd.
 
Vandaag zijn er rontgen-foto's gemaakt en met zo'n scanner gekeken.
Ze constateerden schijf-vormig klierweefsel in beide borsten (JOH !!!!).
Volgende week gesprek met de chirurg, ben benieuwd :o

Hou jullie op de hoogte.
 
Vandaag bij de dokter geweest. Ze worden operatief verwijderd :D
8 September bloed-onderzoek, 15 september Anasthesist, dan afspraak voor ingreep, dag-opname met volledige narcose?

Happy as a mother****er :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi
een vraagje;
Kunnen ze bij dat bloedonderzoek ook zien of je anabolen hebt gebruikt?
 
Ligt er aan hoe lang het geleden is dat je steroiden gebruikt hebt, maar ze hebben wel mijn bloed onderzocht of het hormonaal allemaal wel klopte?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven