Fitness Seller

Bitch tits laten weghalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fyko zei:
Hoi
een vraagje;
Kunnen ze bij dat bloedonderzoek ook zien of je anabolen hebt gebruikt?

Dat ligt er ook maar aan wat je gebruikt hebt en wanneer, vorig jaar een keer winstrol of d-boll dat zullen ze niet meer ophelderen denk ik. Deca daarentegen is bijv een heel ander verhaal.
 
Ik heb 6 weken geleden mijn eerste kuur deca en test genomen.
Iemand een idee hoelang dit herkenbaar blijft in mn bloed ?

R34L; wordt het bij jou door de verzekering vergoed?
 
Mooi voor je R34L, laat ff weten hoe het afgelopen is tzt en hoe alles in z'n werk ging. Neem aan dat je onder narcose moet?(je zei het in je eerdere post met een vraagteken) En dan zeker paar weekjes niet trainen?
 
Laatst bewerkt:
Klopt, moet onder volledige narcose, omdat ze dat niet goed lokaal kunnen verdoven.
Had eerder altijd vernomen/ aangenomen dat het lokaal verdoofd zou worden.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
 
Ja laat eens wat van je horen man, ik ben erg benieuwd naar de resultaten!!!
 
Soulreaver zei:
Je zet het punt 1 al niet in een ader :p punt 2 kan je het al makkelijk bij 1 kuurtje krijgen en anderen zetten 3 gr. test. en hebben nergens last van..

goeie tip `is idd. mischien het leugentje dat het in de puberteit gekomen is.. wie weet trappen ze erin dan?

Heb ik ook gedaan, ik heb gezegt dat ik het al vanaf me 14e heb en dat het wel minder is geworden maar nog nooit weg is gegaan. Ik heb vandaag bloed moeten laten prikken en als ik me dokter moet geloven kom ik straks gewoon op een wachtlijst te staan en betaald de verzekering alles.

Volgende week hoor ik de uitslag van het bloedonderzoek, hoop dat ze geen gekke dingen gaan terug vinden van die kuur :D

R34L zei:
Klopt, moet onder volledige narcose, omdat ze dat niet goed lokaal kunnen verdoven.
Had eerder altijd vernomen/ aangenomen dat het lokaal verdoofd zou worden.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

Welke verzekering heb jij m8? en ben je onder tussen er al aan geholpen

grts steve
 
Laatst bewerkt:
Na, ik vindt het verbassingwekkend dat zóveel mensen hier last van hebben.
 
ik had er voorheen zelfs nog nooit van gehoord???
 
Maar even wat anders, ik heb hier dus geen last van en ook in velden of wegen ziet gyno er bij mij niet in. Maar stel dat ik in de toekomst een kuurtje doe, wat niet voor de hand liggend is maar toch, is dan de kans op gyno ook kleiner omdat ik er nooit enige vorm van heb gehad?

FrenkPie's comment ben ik het enigszins mee eens, als je het soms leest ben je idd blij dat je naturel bent. :|
 
Ik denk het niet, maar volgens mij moet je ook wel een redelijke dosering nemen wil je hier last van krijgen...


Marky zei:
Maar even wat anders, ik heb hier dus geen last van en ook in velden of wegen ziet gyno er bij mij niet in. Maar stel dat ik in de toekomst een kuurtje doe, wat niet voor de hand liggend is maar toch, is dan de kans op gyno ook kleiner omdat ik er nooit enige vorm van heb gehad?
FrenkPie's comment ben ik het enigszins mee eens, als je het soms leest ben je idd blij dat je naturel bent. :|
 
weet iemand hoe duur het is om gyno te laten verwijderen als de verzekering nix betaald ?!
 
JimmyH zei:
weet iemand hoe duur het is om gyno te laten verwijderen als de verzekering nix betaald ?!
Heb jij er ook last van dan ???
 
nee,, maar wil ik wel ff van te voren weten
 
A.s. woensdag bloedonderzoek, volgende week donderdag naar de anasthesist.
Zodra ik meer weet horen jullie het... ;)
 
Marky zei:
Maar even wat anders, ik heb hier dus geen last van en ook in velden of wegen ziet gyno er bij mij niet in. Maar stel dat ik in de toekomst een kuurtje doe, wat niet voor de hand liggend is maar toch, is dan de kans op gyno ook kleiner omdat ik er nooit enige vorm van heb gehad?
waarschijnlijk wel ja, echter zorg er gewoon altijd voor dat je nolva bij de hand hebt, zodra het dan de kop opsteekt (en dat merk je echt wel heel duidelijk) dan ben je er mooi op tijd bij!
 
Vandaag dus behandeld aan dubbele gyneacomastie.
Onder volledige narcose geweest, pijn valt tot nu toe goed mee :D
Zodra de reslutaten toonbaar zijn zien jullie ze ;)
 
Vandaag de hechtingen eruit laten halen, gaat de goede kant op.
Heb nog wel steun-pleisters.
Links hebben ze 20 gr. weggehaald, rechts 35 gr. :eek:
Ook nog even wondvocht afgezogen, damn, gaat er echt op lijken nu.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven