Fitness Seller

Bitch tits laten weghalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey, bro's in me artikel konden jullie al lezen dat ik last heb van gyno's.Ik ben al in het ziekenhuis geweest, de chirurg was een beetje een klootzak, vroeg me op een sarcastische manier of ik doping gebruikte.Ik volmondig nee, hoor dokter hahah was wel geinig,maar goed waar het op neer komt is dat ik wel behandeld kon worden maar de klote verzekeringsmaatschappij van mij wil het niet vergoeden.


Vanwege dat het valt onder plastiche chirugie en dat kan niet alleen als je gezicht is verbrijzeld bij een ongeluk ofzo dan wordt de operatie wel vergoed.Dus ik ben nu bezig met een kliniek te zoeken.Zijn hier mensen die gyno's hadden en het hebben laten weghalen? En wat voor ervaringen heb je er mee???????
 
Dat is wel erg naar, bro! Wel klote dat de verzekering dat niet terugbetaald. Misschien kan je iets regelen via de verzekering van je gym?
 
Originally posted by Olimantado
Dat is wel erg naar, bro! Wel klote dat de verzekering dat niet terugbetaald. Misschien kan je iets regelen via de verzekering van je gym?

inderdaad oli goed idee, de sportschool heeft de sportongevallenverzekering en misschien kunnen die je helpen levrone.
Succes
 
inderdaad oli goed idee, de sportschool heeft de sportongevallenverzekering en misschien kunnen die je helpen levrone.

Je denkt toch niet dat die verzekeringsmaatschappij dat pikt he..?
Dat valt echt niet onder een 'sportongeval'. Ik vind het echt lullig voor je, maar dit zit er echt niet in!
 
Wat wil je zeggen? Ik struikelde over een halter, viel op de bench press en nu heb ik bitch tits!?
 
Iemand duwde per ongeluk een spuit in me en dit was het gevolg of iets dergelijks?
 
ik ging in de kleedkamer op een gevulde spuit met deca zitten?
 
whehehe.

had je niet tegen je dokter kunnen zeggen dat dit door de pubertijd is gekomen? Gebeurt wel vaker in de pubertijjd.
 
Dit soort medische kosten zijn wel belasting aftrekbaar ! (mits je over een drempel bedrag heen komt)
 
Een maat van mij heeft ook een keer zijn tiet moeten laten opereren. Hij had 1 bitch tit en die hebben ze r uit gesneden. Nedeel is echter dat ze hiervoor je tepel door midden moeten snijden! Nu loopt hij dus altijd met een vette scar over zijn tiet rond, not a pretty sight! Maarja, beter als bitch tits natuurlijk...
 
niet om lullig te zijn maar nu heb ik echt zon gevoel van... gelukkig ben ik 100% natural.



maar verder klote voor je m8.. zouden die bitchtits niet weggaan als je voor een lange tijd gestopt bent met AS? of kan je dat niet op een niet-chirugische manier weg laten gaan/halen?
 
Originally posted by Frenkpie
niet om lullig te zijn maar nu heb ik echt zon gevoel van... gelukkig ben ik 100% natural.



maar verder klote voor je m8.. zouden die bitchtits niet weggaan als je voor een lange tijd gestopt bent met AS? of kan je dat niet op een niet-chirugische manier weg laten gaan/halen?

Ik denk dat meerdere dit zullen denken na het lezen van @levrone's levensverhaal :D Maar r is natuurlijk een verschil tussen verstandig een kuurtje nemen en alles wat onder AS valt in je aders spuiten!
 
Je zet het punt 1 al niet in een ader :p punt 2 kan je het al makkelijk bij 1 kuurtje krijgen en anderen zetten 3 gr. test. en hebben nergens last van..

goeie tip `is idd. mischien het leugentje dat het in de puberteit gekomen is.. wie weet trappen ze erin dan?
 
Originally posted by soulreaver
Je zet het punt 1 al niet in een ader :p punt 2 kan je het al makkelijk bij 1 kuurtje krijgen en anderen zetten 3 gr. test. en hebben nergens last van..


je snapt mijn punt :)
 
Originally posted by KaLe
whehehe.

had je niet tegen je dokter kunnen zeggen dat dit door de pubertijd is gekomen? Gebeurt wel vaker in de pubertijjd.
drempel is ongeveer 10% van je bruto salaris.
Als je in ziekenfonds zit kan je je werknemersdeel en werkgeversdeel bij elkaar optellen. Ook alle medicijntjes pleistertjes, brillen, contactlens (vloeistoffen), ritjes naar het ziekenhuis of dokter per OV. Je haalt die drempel wel makkelijk dan, nouja bijna. Wel bonnetjes verwijzingen etc bewaren.
 
ik heb gezegd dat het kwam omdat ik vroeger dik was en veel was afgevallen en dat de vet bij me borsten niet weg wil en kan gaan.Ik heb echt alles geprobeerd en de enigste manier is via een operatie die klote bitch tits te laten weghalen.
 
Wat je ook doet, laat je goed informeren wat er gaat gebeuren, Zichtbare littekens zijn echt niet meer nodig tegenwoordig!
 
De kans dat ze je terug betalen is nagenoeg nihil! En je bent te oud om te zeggen dat het van je puberteit is. Niemand die het aanvaard dat dit hiervan zou verder komen, en dat je nu pas klaagt!
Ken er een paar die het laten verwijderen hebben, en het zou een paar dagen pijnlijk zijn. Er zullen een tijdje buisjes inblijven om het "vuil bloed" er te laten uitkomen.
Je gaat s'morgens binnen en s'namiddags ben je weer weg.
 
Zijn er eigenlijk ook foto's waar je zoiets als bitch-tits kunt zien. Ik heb het nog nooit gezien en ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het eruit ziet.
 
Maar gaat het dan om opgeslagen vet of om een opgezette klier (dat is gyno toch?). Want je kan het ook krijgen als iemand je heel hard in je tepel knijpt (zeemanskusje). Ook als je al ouder bent als 21.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven