MuscleMeat

Bitch tits laten weghalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja kwil ook wel een voorbeeld zien van hoe het eruit zien van voor en na en hoe erg de littekens zijn.. want ik krijg dus als het me niet lukt binnen 2 jaar om ze zelf weg te traine ook zo een plastische chirurgie.. alleen bij mij wordt t wel verzekerd omdat het via de dietiste enzo gaat. ze vroege me dus vorig jaar of ik t wou maar toen ze begonne over littekens van hier naar tokio dus zei ik ik wil eerst zelf probere die dinge weg te traine..ben al aardig op weg eerlijk gezegd maar weet niet in hoeverre het me gaat lukke maar heb nog de tijd...

Het kost iets van 5000 euro als je t zelf betaalt...bijbaantje?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G
Een maat van mij heeft ook een keer zijn tiet moeten laten opereren. Hij had 1 bitch tit en die hebben ze r uit gesneden. Nedeel is echter dat ze hiervoor je tepel door midden moeten snijden! Nu loopt hij dus altijd met een vette scar over zijn tiet rond, not a pretty sight! Maarja, beter als bitch tits natuurlijk...

bij een bekende van mij zijn zijn tepels weggehaald ... heeft nu twee cirkels zonder puntjes :p ... eigen schuld.
 
Originally posted by Frenkpie


zouden die bitchtits niet weggaan als je voor een lange tijd gestopt bent met AS? of kan je dat niet op een niet-chirugische manier weg laten gaan/halen?

nee, bitch tits kun je voorkomen, maar niet weghalen door zonder onder het mes te gaan.
 
Ik heb ook gyno gehad, al van mn puberteit (klote hé) dus ik ben afgestapt naar den dokter, hij zei dat dat normaal waren omdat ik gespierd was enz.. bullshit, ik heb aangedringt en hij verwees me door naar een mammoloog of zowiet (die kijkt met zo'n apparaat door je borsten om te zien of het gyno is)...het bleek dus gyno te zijn, dus verwees hij me door naar het ziekenhuis...

Ik onderging een operatie, bleef 1 nacht in et ziekenhuis et voila.. En al wat ik toen moest betalen was 7 of 8 Euro. (18 jaar, woonde bij ouders)... Maar die chirurg liet ongeveer 50% van de gyno op mn linkertepel staan !#$"@!

Trouwens ik merk niets van een litteken.

Zeg gewoon aan je chirurg dat het van puberteit is meegegroeid en ik denk dat je verzekering het zal vergoeden.

Ik heb nogaltijd een beetje gyno op mn linkertepel en omdat ik dikke borstspieren heb ziet dat er een beetje uit als bitch tits (cold)...denk dat ik nog een operatie zal moeten ondergaan, nadeel is dat je dan 3-4 weken niet serieus kunt trainen (2 weken zeker geen gewichten aanraken, je kunt je tepel laten scheuren..er zitten nog draadjes in voor de eerste 2 weken)

Btw, ik voelde me echt de MAX zonder gyno toen, ik had al echt straffe borstspieren dus kon ik echt met strakke tshirts (voor het eerste keer in me leven) rondlopen! :D
 
hey goed om te horen man capricik ... ik zie ook dat dit de meest ondergaande plastische chirurgie is voor mannen in NL op dit moment... nu weet ik wel 100% zeker dat ik het ook ga doen..ff maile :D
maar hoezo liet ie 50% gyno achter :S merkte je het direct of later pas dat er nog wat zat?? was het met een speciaal reden??

moet ie bij mij niet flikke hoor want ik doe dit geen 2e keer :S
 
Laatst bewerkt:
oh sorry hehe... jullie namen lijken op elkaar (capricik en bodybuilder0102) , dus ik dacht dat je op jezelf zat te replyen. hehe
 
WAAAAAAHHAHAHAHHAHAH diiies goed
dan moet je wel erg leveloos zijn :P
maar is cool :D
 
Originally posted by bodybuilder0102
hey goed om te horen man capricik ... ik zie ook dat dit de meest ondergaande plastische chirurgie is voor mannen in NL op dit moment... nu weet ik wel 100% zeker dat ik het ook ga doen..ff maile :D
maar hoezo liet ie 50% gyno achter :S merkte je het direct of later pas dat er nog wat zat?? was het met een speciaal reden??

moet ie bij mij niet flikke hoor want ik doe dit geen 2e keer :S

Ik zag eerst dat de linker tepel een beetje groter was dan de rechter, chirurg zei dat dit normaal was, dat het na een week wegging..nou dat was dus niet het geval. Die chirurg deed het niet met opzet denk ik. Klote, ik denk dat ik nog een operatie moet ondergaan :(
 
Veel chirurgen zijn erg voorzichtig bij het opereren in mannelijk melkklierweefsel (leuk woord voer scrabbel), aangezien dit weefsel net als bij vrouwen nog al snel aanleiding geeft tot kanker.

Wat er die ten gevolge allemaal bij een arts door het hoofd heen gaat weet ik niet, het lijkt me verstandig er dus van te voren goed met de arts over te praten zodat je weet wat je kunt verwachten.
 
Originally posted by Shadum
Veel chirurgen zijn erg voorzichtig bij het opereren in mannelijk melkklierweefsel (leuk woord voer scrabbel), aangezien dit weefsel net als bij vrouwen nog al snel aanleiding geeft tot kanker.

Wat er die ten gevolge allemaal bij een arts door het hoofd heen gaat weet ik niet, het lijkt me verstandig er dus van te voren goed met de arts over te praten zodat je weet wat je kunt verwachten.

WHAAAAAAAAT ... kanker? :|

is het dan wel is voorgekomen dat iemand door zo een ingreepje
kanker heeft gekregen?? want dan weet ik nu al dat ik ermee kap :S
 
Elke behandeling heeft zijn risico. Voor het zelfde geld blijf je in de narcose! In dit soort dingen moet je gewoon je doctor vertrouwen, die heeft er voor gstudeerd! En bij twijfel, heb het er me hem over.

P.S.: Ik heb op het lab tijdens mijn studie het volgende mee gemaakt; Ik deed een proef aan de openlucht met een stof waarvan alle bronnen zwegen over de carcinogeniteit. Het enige wat bekend was was dat het zeer atoxisch was. Een week na dat practicum maakte de amunensis me attent op een artikel dat net die week was uitgekomen ; de stof bleek mild carcinogeen .......... risico van het vak heet dat.
 
Laatst bewerkt:
:| al die terme .. ik heb dr geen een begrepe maar ut klinkt eng :S
 
hmmm sorry ...... ben een beetje een 'vak' idioot, misschien is deze vergelijking sprekender :

Iritatie (=Operatie) van klieren (=borst) staat tot kans op kanker als
Narcose staat tot kans op hartaanval.
 
Originally posted by Shadum
Elke behandeling heeft zijn risico. Voor het zelfde geld blijf je in de narcose! In dit soort dingen moet je gewoon je doctor vertrouwen, die heeft er voor gstudeerd! En bij twijfel, heb het er me hem over.

P.S.: Ik heb op het lab tijdens mijn studie het volgende mee gemaakt; Ik deed een proef aan de openlucht met een stof waarvan alle bronnen zwegen over de carcinogeniteit. Het enige wat bekend was was dat het zeer atoxisch was. Een week na dat practicum maakte de amunensis me attent op een artikel dat net die week was uitgekomen ; de stof bleek mild carcinogeen .......... risico van het vak heet dat.


eeeeeeeeeh.... dat stukje snapte ik wel hoor.. maar wat ik hierboven gequote heb bedoelde ik.. termen zoals:
- carcinogeniteit
- atoxisch
- amunensis (mentor of leraar :S)
- carcinogeen

dat maakte dat ik dit verhaaltje niet snapte :P
 
Originally posted by bodybuilder0102



eeeeeeeeeh.... dat stukje snapte ik wel hoor.. maar wat ik hierboven gequote heb bedoelde ik.. termen zoals:
- carcinogeniteit
- atoxisch
- amunensis (mentor of leraar :S)
- carcinogeen

dat maakte dat ik dit verhaaltje niet snapte :P

hmmm ik kan dit niet laten :

- carcinogeniteit -- kanker verwekkendheid
- atoxisch -- niet giftig
- amenuensis -- soort laboratorium opzichter
- carcinogeen -- kankerverwekkend

zal het in het vervolg proberen niet meer te doen :study:
 
Begrijp ik goed dat je verzekering de operatie voor gyno door puberteit wel vergoedt? Wanneer zou je dat dan kunnen laten doen, als je dat nog in je puberteit doet is er kans dat het terugkomt of heb ik het mis?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven